moniekske
door moniekske Aug 28, 2007 om 12:20
Computers & telefonie

Uitgestelde levertijd Dell Inspiron 1520

31 juli de zwarte versie bij Dell besteld; levertijd zou uiterlijk 28 augustus zijn, terwijl er normaal 5 tot 10 werkdagen voor staan. Enkele dagen voor deze datum is dat ineens veranderd in 3 oktober! Krijg van Dell met geen mogelijkheid een reactie; bij klantenservice sta je tijden in de wacht en op emails (inmiddels ruim 10 stuks) wordt niet gereageerd. Antwoord klantenservice: er zijn niet voldoende notebooks op voorraad; er was blijkbaar ineens veel vraag naar. Heeft iemand een goed emailadres van Dell, waarop gegarandeerd gereageerd wordt?

304 3 Rapporteer

akkefiet
door akkefiet - Aug 28, 2007 om 12:56
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo Moniekske

Dell

Vrgr AF

hutch
door hutch - Aug 28, 2007 om 16:03
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Moniek,

heeft u het via de volgende site (ook) al geprobeerd?

”Onopgeloste problemen”

Anders probeer eens de navolgende emailadressen:

postmaster@dell.nl   of  info@dell.nl . . . . . ('niet geschoten is altijd mis')

Aanvullend telefoonnummer Dell Amsterdam: 020-6745000

Succes, gr. Hutch

moniekske
door moniekske - Aug 28, 2007 om 16:05
19 Antwoorden / 5 Vragen

Dag Hutch, Bedankt voor de emailadressen; toevallig zijn ze bij Dell net wakker geworden en ben ik nu al 3x teruggebeld; levertijd is helaas nog erg lang.