be
door beastmasterin Mar 10, 2017 om 13:21
Computers & telefonie

Up-dates Window 10

Sinds 1 jaar gebruik ik windows 10 en bijna dagelijks krijg ik up-dates als ik deze download en de computer opnieuw op laat starten [ advies ] geeft de computer aan dat er up-dates zijn die niet geinstalleerd kunnen worden.
Ga ik kijken bij de up-dates geeft de computer aan dat de computer up to date is maar dit euvel blijft elke keer terugkomen heeft iemand voor mij een advies of oplossing hiervoor

7620 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 10, 2017 om 16:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt eventueel automatisch updaten uitzetten en zelf op gezette tijden handmatig updaten.

zw
door zwaardvis Mar 10, 2017 om 19:15
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Welke methode adviseert u leken voor het uitschakelen van de automatische updates in Windows 10?

ji
door jingle Mar 13, 2017 om 12:19
36 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad knap in W10..

edrick3
door edrick3 Mar 13, 2017 om 12:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Lees maar eens hier: https://nl.hardware.info/nieuws/44492/microsoft-forceert-automatische-updates-in-windows-10

gsm
door gsm - Mar 13, 2017 om 13:03
5940 Antwoorden / 47 Vragen

De updates kunnen gedwarsboomd worden door het antivirus pakket, door teveel cleanen en door verkeerde stuurprogramma's. Soms kan het nodig zijn om Windows 10 opnieuw in te stellen met behoud van bestanden (zie Start, Instellingen, Bijwerken en Bev, Systeemherstel). Wel moeten daarna de zelf geïnstalleerde apps opnieuw geïnstalleerd worden.

frits
door frits - Mar 13, 2017 om 20:48
146 Antwoorden / 5 Vragen

Inderdaad daar heb ik last van, daaarom gebruik ik Dual-Boot met Windows 7, nog altijd vele malen beter als die bagger, Windows 10.