ja
door jaysiea Nov 8, 2007 om 23:53
Computers & telefonie

Upc internet en bellen 29.95

ik denk dat iedereen wel de reclame kent van upc internet en bellen nu voor een vaste lage prisj van 29.95 nu ben ik er op ingegaan had al internet van upc... dus scheelde voor mij en onbeperkt bellen 24 uur per dag naar vaste lijnen binnen nederland voor 29.95.

Nu schetst mijn verbazing dat mijn pakket  dus is veranderd in los internet en dus geen upc anytime meer maar freetime wat inhoud dus alleen bellen na 7 uur savonds en in het weekend kosteloos en anders betalen

en de prijs van het pakket is veranderd van 29.95 naar 34.95... voor internet power en upc anytime dus dat onbeperkt bellen...

terwijl zij beweren in reclames en ook over de telefoon en in andere media een vaste lage prijs van 29.95 kunnen ze zomaar de prijs veranderen en het huidige pakket van 29.95 opheffen en mij laten betalen voor kosten die ik dus gemaakt heb qua bellen is gelukkig niet heel erg veel

maar jah dit is dus je reinste bedrog lijkt mij.... iemand het zelfde probleem of een oplossing of eventueel advies is welkom

ik ga sowieso morgen upc klantenservice bellen

groetjes johan

337 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 9, 2007 om 01:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is dat niet hetzelfde als een mooie prijs met een lage vanaf prijs die in de praktijk niet geboekt kan worden. Zo gaat het dus met de leningen van de Scheringa club, duurdere of tijdelijke lagere rente + verplicht pakket van hele dure koopsompolissen. Aanbiedingen die alleen gelden voor de nieuwe abonnees. Ach, zo laat een bedrijf haar ware aard zien en weet u wat voor vlees er in de kuip zit. Succes met de klantenservice.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2007 om 06:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn advies : goed lezen wat er precies in staat vermeld op de site bij upc zelf. Alleen de prijs is verhoogd van 29,95 naar 34,95. De rest is hetzelfde gebleven voor de mensen die een nieuw abonnement afsluiten. 6 mb download  , 1,5 mb upload en onbeperkt bellen naar vaste telefoonnummers ( dus anytime bellen ) Dat dit pech is voor de nieuwe abonnees tov van de mensen die al een bestaand abonnement hebben van 29,95 bij upcd nu is geluk voor u zelf.

Ik had wel een probleem met het goed verrekenden met upc over het anytime bellen omdat ik was overgezet naar 29,95 met internet 6 mb en anytime bellen. Ze hadden een regel vergeten aante passen wat 5 euro per maand minimaal scheelde. Dit was met terugwerkende  correctie verrekend.

Mijn advies is : upc bellen en zeggen dat ze in uw geval de regel vergeten zijn om anytime te verrekenen met u. Ze moeten dit corrigeren vanaf het moment dat u het abonnement van 29,95 bent aangegaan. Dit zal zonder morren van upc worden verrekend is mjn ervaring

Dus het is geen bedrog voor u met die 34,95 euro maar pech voor de mensen die een nieuw abonnement afsluiten. De mensen die 29,95 betalen zullen het ook blijven betalen. Kontrakt is kontrakt.

succes met bellen met upc want dat is in uw geval wel nodig maar meer om de anytime goed in het systeem te laten zetten en meer niet

NB de reclames met 29,95 heb ik al een lange tijd niet meer gezien dus u berust op oude gegevens. Als men het wel doet op ditmoment is upc verkeed bezig maar zo dom zijn ze toch niet lijkt mij

groetjes, labswans

ve
door verwijderd - Nov 9, 2007 om 09:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag johan,

Je schrijft: maar jah dit is dus je reinste bedrog lijkt mij.... iemand het zelfde probleem of een oplossing of eventueel advies is welkom

Uiteraard is dit je reinste bedrog. Maar dit bedrijf schijnt nu eenmaal onbetrouwbaar te zijn. Het zal niet zo lang meer duren voordat het hier storm loopt met klachten en UPC weer trots bovenaan komt te staan in de KASSA top 3. Wat je uiteraard wel moet doen, is UPC een pittige aangetekende brief schrijven met bewijs van ontvangst, waarin je nog eens de afspraken herhaald en aangeeft dat je NIET meer dan 29,95 per maand zult betalen. Zonodig ga je over tot storneren en het aanleggen van een selectieve blokkade.

Sukses, groeten, Read2.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2007 om 10:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat betekent een brief naar UPC, niet bellen zoals Labswans adviseert want dan krijgt u in de regel een uitzendkracht/helpdeskmedwerker aan de lijn. Richt uw klacht ook aan:

www.consuwijzer.nl want de consumenteautoriteit wil dit soort dingen graag weten.

Verder is op de opmerkingen van Labswans niets af te dingen m.u.v. de laatste regel.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2007 om 13:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ten 1e niemand hoeft meer te reageren het is al geregeld maar ik zal ff een update geven voor mensen die het nog lezen.

Het blijkt iig op een groot misverstand te rusten, de mensen die het pakket toen hebben genomen voor die 29.95 die betalen idd ook die 29.95 alleen zie je bij je gegevens ipv van anytime, freetime staan dat kan in in je online gegevens nog niet veranderd worden... de belkosten die je dan ziet worden naar vaste lijnen word dus ook niet doorberekend omdat je dus wel degelijk anytime hebt ipv van freetime.

het zelfde pakket kost kost nu dus 34.95 alleen dat is incl een extra dienst begreep ik van upc uit of je daar nu zoveel aan hebt weet ik niet... maar ja....

Ik heb tot heden dus geen problemen gehad met upc en eigenlijk dus achteraf nog steeds niet maar blij voor mezelf dat het wel degelijk klopt alleen voor nieuwe klanten is het een beetje apart want je moet dan maar net die nieuwe dienst willen hebben...

bij deze bedankt voor de adviezen.