UPC moet weg. Per direct!
Ja, je leest het goed. UPC moet verdwijnen. Ik probeer heel simpel digitale tv op te zeggen. Ik bellen met de klantenservice,
"Kan hoor, geen enkel probleem. Dat gata u voortaan dat en dat kosten."
Krijg je de nacht erop een bevestiging. Gefeliciteerd met alles-in-een-pakket met digitale tv.
Maar weer bellen.
"Ja nee, u u heeft die mail gekregen omdat het jaar nog niet afgelopen is."
"Waarom is het in eerste instantie dan wel goedgekeurd."
"Verbind me maar door met de afdeling mutatie."
"Digitale tv opzeggen. Gaan we regelen. Uw nieuwe kosten zijn dan en dan. De verzenddoos voor de mediabox wordt half september bezorgd."
De nacht erop twee mailtjes.
Een bevestiging van het opzeggen van de digitale tv, opzegkosten ivm te vroeg opzeggen. GEEN.
Tweede mailtje dat nog 8 minuten later is verzonden: "
Gefeliciteerd met uw alles-in-een-pakket"
Weer bellen. Ja nee hoor. Hier staat het dat u uw digitale pakket heeft opgezegd. Ik zal u bellen volgende week donderdag. Geen telefoontje.
Ter controle nog eens teruggebeld. Nee hoor, gewoon opgezegd. U krijgt geen post.
Krijg ik vanmorgen in de mail een bericht dat er een pakket naar mij onderweg is.
Afspraken met mij gemaakt aan de telefoon, worden kennelijk door anderen bij UPC zomaar teruggedraaid en veranderd. En dan nog beweren dat ik daarmee akkoord ben gegaan.
Weg met UPC. En haar monopoliepositie. Kassa, OPTA, doet er wat aan! Trek desnoods hun vergunning in. Want dit is niet gewoon maar een foutje, maar dit is gewoon liegen en bedriegen, puur misleiden en de consument is het haasje!
Even schriftelijk aangetekend aangeven dat u per ..... digitale tv heeft opgezegd.
Vraag om schriftelijke bevestiging hiervan.
........Ja, je leest het goed. UPC moet verdwijnen......... Nogal onzinnige opmerking, vind je niet? Als n.l. ieder bedrijf moet verdwijnen waar (wel eens) fouten worden gemaakt, blijft er geen bedrijf over.
Zeker weten moet deze monopolist aangepakt worden.
Pas maar op met dit tuig voordat u het in de gaten heeft wordt er beslag gelegt op uw inkomen.
Ze moeten niet weg maar wel effe op de vingers getikt worden.
Maar wie gaat die vingertik doen.
Deze gasten hebben vrij wandelen in dit land.
UPC is gewoon veel te duur. Ja, monopolie-ig of zo.
Iets anders... Tegenover mijn woonst heb je een groot bejaardentehuis. Steeds als er een probleem is met de service van een provider, dan word ik gevraagd te helpen. Zo goed ben ik natuurlijk. Zo sta ik bekend. Moet ik mijzelf beter in verlegenheid brengen of kinderachtig assertief zijn?
UPC en andere providers gaan er gewoon vanuit dat mensen als ik inspringen. GRATIS dus. Uren kost het en telefoonkosten. Lukt het mij soms niet een probleem op te lossen dan voel ik mijzelf zelfs ook nog een tijdje schuldig. Gelukkig slijt dit. Maar voor de vele keren dat het mij lukt om UPC's problemen op te lossen..... Nog geen bloemetje krijg je van UPC. Ergens knap van UPC om zo op die manier de plaatselijke lemmingen te misbruiken.
at birdie - at tdehond - leuk dat jullie consequent zijn in jullie reacties.
Birdies, ik heb het hier niet over een foutje, maar dit is een zeer ernstig en structureel probleem. BAfdeling A zegt dit, afdeling B gaat tegen de gemaakte afspraken van A in en overrulen, zonder contact te zoeken met de klant met de reden waarom. Daar moet je dan weer bij afdeling A iets over horen. Zoek je contact met afdeling C, dan krijg je weer het beloofde. maar dan komt afdeling B weer en gaat er weer eens tegen in, bel je weer met afdeling A, krijg je het beloofde Afdeling D beaamd het nog eens dat er geen pakketje komt en dan een week later toch een 3S-code ... Zo gaat dat bij UPC.
En nee, ik noem dit niet een foutje, maar dit is een structureel probleem. Eenmaal dingen in gang gezet kunnen ze de trein niet meer stoppen. Dat noem ik ernstig.
Dus daarom moeten dit soort bedrijven weg!
Oké dan: een structureel probleem. UPC weg, komt er weer een ander kabelbedrijf met een structureel probleem.
Ben je niet van nature een beetje heet gebakerd? Dat houdt niet op als je de feitelijke omstandigheden gaat veranderen.
de afhandeling van klachten, vragen, aanpassingen abo etc. zijn in feite logistieke
processen te vergelijken met de transport- en vervoerswereld. UPC zal deze processen goed opgezet hebben. Maar als er medewerkers zijn (vooral nieuwkomers), die deze processen niet kunnen beheersen door gebrek aan opleiding/training, inzicht en denkvermogen dan kan het bij het uitvoeren van de
administratieve werkzaamheden en protocollen fout gaan. Het is raadzaam dat als er geen bevredigende oplossing via telefoon of mail plaats kan vinden, het beter is om (indien mogelijk) een persoonlijk bezoek af te leggen bij een UPC-winkel. Meestal worden de problemen dan wat duidelijker weergegeven en
ter plaatse opgelost.
m.vr.gr.
Dag Peter jansen,
Welbekend bij velen onder u zijn de (maffiose) praktijken van UPC, waarbij een keer willekeurig geroepen ''ja'' op de voice-log wordt bewaard als een ''ja'' op een abonnement voor digitale tv. Daarbij is er geen controle op dit monopoliebedrijf en kunnen zij maar door gaan met het bouwen van hotels op kalverstraat!
Niets schijnt te helpen, behalve een DIKKE boer te laten in de telefoon, als je weer iemand van UPC aan de lijn hebt!
Ik wens iedereen veel sterkte toe.
Gr. Hutch
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer