mercedesbenz
door mercedesbenz Oct 4, 2017 om 08:16
Computers & telefonie

Updates windows10

Hallo,

Ik zie dat er veel updates voor windows 10 zijn mislukt om te installeren.
Wat nu?

ps ben niet erg handig met de pc

9613 10 Rapporteer

marita5
door marita5 - Oct 4, 2017 om 09:20
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mercedesbenz ,

Probeer de probleemoplosser eens , klik op de rode regels .

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4027322/windows-windows-update-troubleshooter

Lees ook hier , klik op de rode regel en scroll helemaal naar beneden , onder Problemen met Windows Update oplossen .

https://www.schoonepc.nl/windows10/windows_10_instellingen_wijzigen_bijwerken_en_beveiliging.html#windows_update

vi
door vinnius - Oct 4, 2017 om 12:28
8 Antwoorden / 1 Vragen

ik ga er vanuit dat je al een versie van W10 geInstalleerd hebt. wat je moet doen is het volgende:

1. alle drivers (stuurprogramma's updarten naar het meest recente niveau)

2. zo veel mogelijk niet gebruikte programma's verwijderen, incl uw virus programma (windows defender neemt die functie automatisch over)

3. Updaten naar de hogere versie van W10
Als het dan weer mislukt raad ik een schone installatie aan met behoud van bestanden, via Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Systeemherstel>Aan de slag>
nu kiezen voor Mijn bestanden behouden. Dit kan een paar uur duren afh. van de snelheid van uw PC. hIERNA MOET U ALLE APPLICATIES OPNIEUW INSTALLEREN.

ju
door julius - Oct 4, 2017 om 12:33
6 Antwoorden / 2 Vragen

Beste tijger,

Als je niet erg handig bent met de PC heeft het volgens mij ook niet zo veel zin om op deze plaats een zo verregaande vraag te stellen.
Met te weinig kennis ga je dit niet zomaar verhelpen.
Mijn advies zou zijn om eens uit te vogelen op welke manier aan huis hulp kan worden geboden; ik denk hierbij  bijv.aan hulp op afstand van een gespecialiseerde computerwinkel in de buurt.
Zij kunnen met jouw medewerking/medeweten even in jouw computer kijken welke oplossing het beste zal werken en leggen jou precies uit hoe je hen toegang kunt verschaffen en hoe je deze verbinding ook weer afsluit na behandeling.
Vervolgens blijf je zelf meekijken op je eigen computer hoe zij 'live' het probleem verhelpen.
Het is meestal niet geheel gratis, maar een betaalbare hulp is zeker te vinden. Vraag eerst naar de prijs, dit is vaak per kwartier.
Ga niet voor goedkoop in zee met beunhazen; goedkoop is in dit geval zeker frauduleuze duurkoop, vooral ook voor later.

mvg   Hans

tenormin
door tenormin Oct 4, 2017 om 12:49
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Mis ik iets in uw antwoord? u begint met "beste tijger".

Grunnen.
door Grunnen. Oct 4, 2017 om 12:59
509 Antwoorden / Vragen

Een foute aanhef .Niemand is foutloos ik mis niets behalve dat je geen antwoord geeft op de vraag.
.

Grunnen.
door Grunnen. - Oct 4, 2017 om 12:52
509 Antwoorden / Vragen

Niets als andere updates niet mislukken ,waarschijnlijk zijn die updates niet geschikt voor jouw systeem.Als je PC
verder naar behoren werkt is er niets aan de hand.

Ge
door Genee - Oct 4, 2017 om 12:58
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer het optionele updates zijn zou ik me niet druk maken.
Op 17 october komt de grote fall update of upgrade voor windows10.
Om u alvast in te lezen
https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/windows-10-fall-creators-update-downloaden/

zonnetje69
door zonnetje69 - Oct 4, 2017 om 13:48
37 Antwoorden / 0 Vragen

Bekend probleem. Veel mensen hebben daar last van.
Hier hebben we het bij een laptop weten op te lossen met de upgrade-assistent. Een andere bleek hardnekkiger en moest uiteindelijk opnieuw geïnstalleerd worden.

Download upgrade assistent: klik!

Dit programmaatje vervolgens installeren, Er wordt een snelkoppeling op het bureaublad geplaatst. Met deze snelkoppeling start je de assistent op. Daarna wijst het zich vanzelf.

Online is er van alles te vinden aan mogelijke oplossingen, maar die zijn voor de gemiddelde pc-gebruiker behoorlijk ingewikkeld. Hier heeft bovendien geen van die oplossingen gewerkt behalve dus bij die ene laptop de upgrade-assistent. Die is ook nog wel te doen, denk ik.

Mocht het hiermee niet lukken, dan zou ik er, als ik u was, iemand bijhalen die wel handig is meteen pc en m eventueel opnieuw kan installeren.

Grunnen.
door Grunnen. Oct 5, 2017 om 11:30
509 Antwoorden / Vragen

@ Zonnetje69 Deze tool is bedoeld om Windows te upgraden bv 8.1 naar 10 en niet bedoeld voor hulp bij  het installeren van updates.Opnieuw installeren van Windows is onzin . Een advies waar TS niets aan heeft dus.

zonnetje69
door zonnetje69 Oct 5, 2017 om 22:10
37 Antwoorden / 0 Vragen

Nee hoor, die tool werkt ook voor het bijwerken van W10 naar de laatste versie. Daar heb ik m namelijk zelf voor gebruikt. En mijn laptop weigerde ook updates.

En verder is het niet verstandig om lang te blijven zitten met een pc die niet wil updaten. Die updates zijn er niet voor niets namelijk. Het zullen niet allemaal beveiligingsupdates zijn, maar een deel wel en niet (kunnen) updaten maakt je systeem dus kwetsbaar.

Als niets werkt is het dus wel degelijk verstandig om opnieuw te installeren. Niet voor niets het advies om er iemand met kennis van zaken bij te halen. Die kan diverse oplossingen uitproberen en evt (lees: als geen enkele oplossing werkt) de pc opnieuw installeren...

audb
door audb - Oct 4, 2017 om 14:25
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Wacht gewoon even er komt binnenkort een grote update en ik denk dat daar meteen alle update`s inzitten die u gemist heeft.

hammond
door hammond - Oct 4, 2017 om 18:37
122 Antwoorden / 15 Vragen

. Het beste kan je als je update aanklikt in de linkerkolom probleem oplossen aanklikken en de aanwijzingen volgen. Toen ik het een paar dagen weer probeerde ging het perfect.

gsm
door gsm - Oct 5, 2017 om 22:38
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Ook al ben je niet handig, probeer in elk geval eerst Opnieuw opstarten. Hierbij wordt de snelle start niet gebruikt en duurt het opstarten dus ook langer.

Klik op Start en Aan/Uit. Kies hier niet voor Afsluiten, maar klik op Opnieuw opstarten.

Het is bij Windows, zeker bij problemen, het beste om zo nu en dan opnieuw op te starten, waarbij geen gebruik gemaakt wordt van de snelle start.