door wi1pa2 Apr 30, 2008 om 12:17
Computers & telefonie

Veilige spelletjes

Zijn Iwin spelletjes wel veilig? Bij het downloaden krijg ik via mijn internetbeveiliging een waarschuwing dat er ADWARE is aangetroffen en dat ik dit moet isoleren.Is Iwin dan tocht niet veilig?

1170 5 Rapporteer

labswans
door labswans - Apr 30, 2008 om 12:26
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Als het een soort gokspelletjes zijn dan kan het zijn dat er adware wordt meegesluisd. Men kan dan aan bepaalde gegevens komen die u niet wilt prijsgeven. Mijn advies is om dit soort downloads niet te gebruiken,hoe klein het risico ook is. Ik kan dat niet bepalen , het gebeurd altijd zonder dat u ervanaf weet. Is het gebeurd dan is het te laat en kan men ermee doen wat men wilt ( goed of kwaadschiks )

labswans

door labswans - Apr 30, 2008 om 12:29
1918 Antwoorden / 10 Vragen

google geeft aan bij iwin  : http://www.iwin.com/

hier zijn gewone spelletjes te vinden maar men wil graag weten bijvoorbeeld hoe lang u iets speelt en wanneer. Hiervoor kan een adware erbij zitten die dat registreerd. Op zich niets mis mee maar toch wilt u het prijsgeven door de spelletjes te spelen ? De vraag is aan u lijkt mij

Groetjes , labswans

freya
door freya - Apr 30, 2008 om 14:42
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo wi1pa2,

Spelletjes van iwin zijn inderdaad niet te vertrouwen. Google maar eens op de termen iwin en adware en je komt veel ellende tegen. Ik ken verschillende mensen die wel spelletjes spelen via www.spelletjes.nl en www.zylom.nl en daar hoor ik nooit iemand over klagen, dus probeer die eens zou ik zeggen.

m.vr.gr. Freya

wi
door wi1pa2 - Apr 30, 2008 om 14:44
6 Antwoorden / 2 Vragen

waarom kan ik bij Download Free games niet downloaden.Krijg als antwoord: The files are corrupted.Wat te doen.

freya
door freya - Apr 30, 2008 om 15:31
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Geen idee waarom. Van welke website probeer je iets te downloaden en geef eens een voorbeeld van een spel waarbij het misgaat.

Freya