ce
door ceeszomers Jan 22, 2006 om 11:38
Computers & telefonie

Versatel 4MB Internet+voetbal+gratis bellen s?vonds/weekend

Ik heb sinds eind November het pakket van Versatel

4MB verbinding en gratis bellen

De internetverbinding of dat 4MB is kan ik niet controlleren maar bellen.....

sinds de hele maand december en tot op vandaag kan ik niet bellen als ik dat wil

Als ik de hoorn op neem heb ik meerdere keren GEEN kiestoon dan wel.

Je moet dan de modem resetten en uitzetten en soms doet ie het dan weer

Over de maand december heeft Versatel me toegezegd uit coulanse de nota te verrekenen met de volgende periode

Je moet toch niet hoeven hobby-en om te kunnen telefoneren. Ik vind een telefoon kan van levensbelang zijn daar moet je op kunnen vertrouwen. KPN kan dan duur zijn maar je had wel altijd verbinding, jammer genoeg heb ik vasteaansluiting van KPN opgezegd kan zijn dat ik daar spijt van krijg

Ik heb nu officiele klacht van gemaakt bij de klantenservice middels een e-mail

Ik zou eigenlijk graag in het Kassa programma aandacht voor willen hebben met al die problemen van die providers vandaag de dag

Maar hoe doeik dat

283 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 23, 2006 om 01:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mail uw verhaal naar kassa@vara.nl

ve
door verwijderd - Jan 23, 2006 om 04:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi lieve mensen

ik sluit me hierboven bij aan bij ons precies hetzelfde we hebben wel goede internet  maar telefoonverbinding is een ramp

wij hebben vanaf vorige week zeker 5 dagen dat we op tijden niet bereikbaar waren ,en zelf ook niet konden bellen

gisteren zondag dus van smorgens 8;00 uur tot smiddags 17;00uur

mijn man heeft een mail naar versatel weggedaan en gevraagd

wat ze hiermee konden doen .we zouden binnen 24 uur reactie krijgen.

hij zit er zelfs over na te denken om terug te gaan naar de kpn

je kunt met een eigen bedrijf dit niet hebben,

als ik bericht heb van versatel kom ik hierop terug

elke dag is het een verassing of je wel of niet kunt bellen of bereikbaar bent

wij zijn hier ook zeker niet blij mee en balen hier ook van.

marloes

ve
door verwijderd - Jan 23, 2006 om 09:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

quote;

"De internetverbinding of dat 4MB is kan ik niet controlleren maar bellen....."

Er bestaan verschillende programma's om uw internetsnelheid mee te
kunnen meten. ?en daarvan kunt u downloaden op www.nuria.nl. Andere
programma's kunt u vinden via b.v. google.

Grtz, Guido

ve
door verwijderd - Jan 24, 2006 om 08:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

wij hadden precies t zelfde maar wij hadden er ook nog eens geen internet bij laat staan televisie

wij hebben meerdere malen mat de klantencervice?! gebeld maar hielpen ook niet echt en werden na verloop van tijd toch aardig onbeschoft!

na t hoofdkantoor te hebben gebeld (ook meerdere malen) kregen we eindelijk eens iemand aan de telefoon die het ook aso vond en er ook nog eens een x wat aan deed ( we wilde het nu zo onderhand allemaal opzeggen!!) als we op het laatst belde met klantencervice duurde het steeds langer omdat ze eerts alles gingen lezen ( iedere keer werd er een nieuwe case aangemaakt ) maar er werd niks verholpen

om een lang verhaal kort te maken we hebben bijna 3 mnd zonder internet , bellen en dat voetbal tv gezeten dat er eindelijk eens iemand was die ook vond dat we het wel mochten ?! opzeggen omdat hun niet lerverde waar we voor betaalde!!

we hebben nu internet en bellen via kpn heb je ook dat gedoe niet dat je toch nog een rekening krijg van kpn (wat we bij versatel ook nog kregen omdat dat ook weer eens niet goed geregeld was!!)

heb de klantencervice daar ook al aan de telefoon gehad en ze zijn daar ook een stuk professioneler ( versatel weet niks scheep je af maak cases aan maar voor de rest doen ze niks!!!)

de enige snelle reactie die ik daar kreeg was toen ik het geld van t abb. terug gevorderd had! toen habben we na een week een brief op de mat

waar ze ons nu nog steeds mee lastig vallen ... een rekening van 0,48 ct ... anders word er een deurwaarder gestuurd ?!?!

ze kunnen die 48 ct van die maand afhalen van dat abb. dat we toen nog 2 mnd vooruit betaalde en een maand niks van hebben gehad...en de rest mogen ze storten op mijn rekening en anders mogen ze t duwen waar t donker is maar ik wil niks meer van versatel!

mijn internet werkt nu echt en mijn telefoon ook!!!!

en versatel mach wat mij betreft afbranden..

ve
door verwijderd - Jan 30, 2006 om 17:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

wij hebben ook veel problemen ondervonden van versatel

geen problemen met telefonie maar met internet en tv. wij hebben zowat een half jaar zonder wel en niet internet gezeten. tv deed het helemaal niet . wij hadden gevraagd om geen draad door de woonkamer te krijgen als we voetbal willen kijken en waar komen ze mee aanzetten , een draad door de woonkamer!!

nu eindelijk na bijna een jaar hebben we geen problemen meer . alleen het bedrag wat ze beloven,klopt niet , we zijn vvveeeeeeellllll meer kwijt dan wat ze hebben gezegd.

ze halen gewoon geld af van je rekening terwijl je helemaal geen overzichtrekening heb gehad!

van de week hebben we een brief gekregen dat versatel overgaat in tele2, ik hoop bij deze dat het dan een stuk beter gaat , ik hoor geen slechte verhalen over tele2.

ve
door verwijderd - Feb 10, 2006 om 14:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat Versatel?tele 2 betreft kunnen zij van mij de boom in, december aangemeld voor Voetbal compleet en werd op 21-01-06 aangesloten (volgens installateur Imtech) maar bleek niet te werken.Deze zei mij dat ik na het weekend mijn modem moest resetten en dan had ik internet. Nou tot op heden 10-02-06 nog steeds niets en via klantenservice zitten alleen maar spekende poppen die je gelijk geven maar niets/naadaa doen, standaard antwoordt is dat er een probleem is maar als je vraagt wat voor probleem weet men het niet.Bij een e mail krijg je een standaard antwoordt van dat je moet bellen. Nu na 3 weken mijn contract opgezegd waar ze mij gelijk ingaven uiteindelijk is de competitie haast afgelopen. Ook ik zou graag via Kassa het probleem aan willen snijden.