si
door silvolde Jun 27, 2008 om 14:07
Computers & telefonie

Verschillen in signaal sterkten bij T-Mobile

Een pre-paid SIM kaart van T-Mobile geeft in en rond onze woning vrijwel geen signaal. Groot was mijn verbazing toen ik vandaag mijn nieuwe zakelijke SIM kaart activeerde en een volledig signaal waarnam. Daarna in hetzelfde toestel een pre-paid kaart gestopt met helaas weer een armoedig signaal. De T-Mobile helpdesk zakelijke markt kon alleen aangeven dat zakelijke bellers prioriteit hebben. Op mijn vraag dat dit toch alleen de tariefering zou mogen betreffen en niet de signaalverbinding kwam geen antwoord. Met KPN en Vodafone zijn op deze locatie geen verschillen waargenomen. De (zakelijke)helpdesk kon niets voor de pre-paid ontvangst doen...  


Is het mogelijk dat er zakelijke nummers een sterker signaal aangeboden krijgen?  

317 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

poltol
door poltol - Jun 27, 2008 om 14:20
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Hallo,


Ja, dat is zo. U heeft trouwens zelf al twee keer het antwoord gegeven. Want u heeft het zelf vastgesteld en is het dus waar. En de helpdesk vertelde u toch ook al dat zakelijke abbo's voorrang krijgen, dus is het twee maal waar.


Vr.gr. poltol


 

si
door silvolde - Jun 27, 2008 om 15:20
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Voorkeur betekent voor mij dat er een bepaald deel van het netwerk gereserveerd is; niet dat de signaalsterkte verschillend is. En waarom zijn er dan geen verschillen op dezelfde locatie bij de andere genoemde providers merkbaar?  

yke
door yke - Jun 27, 2008 om 21:10
82 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit is nieuw voor mij. Of het dus echt waar is durf ik niet zeggen.

Wat ook zou kunnen is dat de prepaid sim beschadigd is (ook al is er niets aan te zien). U kunt dit eigenlijk alleen testen door een andere prepaid sim van t-mobile te proberen.



t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Jun 30, 2008 om 16:06
95 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Silvolde,


Je zegt dat je met je T-Mobile PrePaid simkaart vriiwel geen signaal hebt in en om de woning en met je zakelijke simkaart wel. Het signaal is dus voldoende. Het is mogelijk dat je PrePaid simkaart niet goed werkt. Heb je al een andere T-Mobile PrePaid simkaart in je toestel geprobeerd en jouw simkaart in een ander toestel?  Als blijkt dat je PrePaid simkaart niet goed werkt kun je een nieuwe bestellen.


Gerard Benders


T-Mobile Klantenservice BV


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer