ma
door madnav Mar 28, 2004 om 13:25
Computers & telefonie

Vervolg pixelgarantie TFT monitor

Beste....,
In vervolg van mijn vorige bericht toch een toevoeging. Je kan bij resellers zg. pixelgarantie afkopen, maar dit is een extra service van de verkopende partij waarbij de fabrikant niets mee te maken heeft. Een 17" tft kost gemiddeld 400 euro en voor dat geld mag je toch verwachten dat er een produkt gefabriceerd wordt dat iets van kwaliteit met zich meebrengt...

689 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:07
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

ja inprincipe mag je dit van de fabrikant verwachten in de praktijk blijkt het bijna onmogelijk om foutloze schermen te produceren, veel fabriekanten vinden helaas een aantal beschadigde pixels normaal.

re
door rejaho - Apr 16, 2004 om 13:07
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

er al eens bij stil gestaan dat schermen van 400 euro zoveel kosten omdat er wel eens een kapotte pixel in zit zouden ze er niet inzitten dan zou de prijs van deze schermen vele malen hoger liggen

jo
door johattje - Apr 16, 2004 om 13:08
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

volgens afgesproken regel van fabrikanten mag er voor 8% aan pixels defect zijn, dat verkopers pixelsgaranties verkoopt verbaasd mijn want defecte pixels onstaan tijdens de productie van TFT schermen en het komt zeer zelde voor dat later pixels kapot gaan.

re
door redskin01 - Apr 16, 2004 om 15:18
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb hetzelfde met mijn TFT scherm gehad (een door pixel) De fabrikant van mijn scherm heeft echter wel een dode pixel policy, binnen acht dagen na aankoop bellen en het scherm wordt thuis omgerolen voor een nieuwe. Let op het gaat dan wel alleen om dedode pixels (zwart of wit) en niet om de "luie" pixels (rood, groen of blauw)

mo
door monsan - Apr 27, 2004 om 17:41
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

het hangt natuurlijk ook af welk merk, type etc scherm je hebt gekocht. B*nq en S@msung om maar een voorbeeld te noemen liggen kwalitatief ver uit elkaar en koop je een Iiy@ma of Ph8lips dan heb je ook kwaliteits verschil, in de zin van een bepaalde verwachting van het scherm. uiteraard brengen dit de prijsverschillen met zich mee. mijn ervaring met tft schermen is plenty enuiteindelijk hebben wij voor S@amsung's gekozen; je betaald iets meer, maar ik heb nog niet 1 dooi pixel gezien. Iiy@ma, daarentegen, kan je heel wat voor verwachten, maar zij hebben 2 soorten garantie; direct na aankoop een dode pixel geconstateerd? Iiy@ma bellen (breda) : wordtie omgeruild. Dit kan soms ook bij de reseller, ik benadruk soms. en dan de 2e standaard garantie binnen een jaar meer dan 6 dode pixels: ff bellen en wordtie omgeruild. ( dit waren de gegevens een jaar geleden toen ik iiy@ma schermen had).


De verwachting is gekoppeld aan de prijs/kwaliteit en aan de service die de fabrikant of reseller verleend. een scherm is maar een ding en kan altijd tijdens de transport iets gebeuren.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer