an
door antje frieswijk Jan 26, 2013 om 15:07
Computers & telefonie

Verwijderen van 1 programma

Ik krijg steeds in beeld op mijn laptop dat mijn computer gevaar loopt door een onbeveiligd programma en da staar er bijvoorbeeld; Adware:Win32/PriceGong en daar schter staat dat je kunt kiezen tussen verwijderen of toestaan of......nu weet ik niet wat ik moet doen want als ik aanklik opschonen dan komt het even later weer in beeld. Ik krijg steeds zo,n blokje van facebook en dan laten ze zien wie wat voor spelletje speelt en er is nergens een kruisje dat ik het kan verwijderen ik heb alles al geprobeerd. Kunt U mij astublieft verder helpen?

845 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 26, 2013 om 15:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo antje frieswijk,

Dat is een adware programma.
Kijk eens of je het kunt verwijderen:

Adware:Win32/PriceGong creëert een uninstaller die kan worden geopend vanuit het Configuratiescherm:

Voor Windows 8 , swipe van rechts en ga naar Start, typ verwijderen en ga naar Instellingen. In de zoekresultaten, gaat u naar een programma verwijderen.
Voor Windows 7 en Vista , opent u het menu Start en navigeer naar Configuratiescherm> Programma's> Een programma verwijderen Controle
Voor XP , opent u het menu Start en navigeer naar Configuratiescherm> Add or Remove Programs

Kijk of je " PriceGong " bij je programma's ziet staan.

Of: laat je antivirusprogramma eens scannen en kijk of het in quarantaine wordt geplaatst.

Windows Security Essentials (klik hier) ruimt het wel op.

Je kunt (ook) scannen met MBAM (klik hier onder free)

Suc6

.

jo
door johannes 59 - Feb 1, 2013 om 14:10
21 Antwoorden / 0 Vragen

gebruik voor het op de juiste manier verwijderen van programma's het gratis programma "Advanced Uninstaller Free" het verwijdert ook achterblijvende gegevens van een programma uit het register, die register onderdelen zorgen er ook voor dat je een verlopen programma niet opnieuw kunt gebruiken.

edrick3
door edrick3 - Feb 1, 2013 om 15:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Stand van zaken??

br
door brui0929 - Feb 1, 2013 om 15:38
639 Antwoorden / 10 Vragen

Om malware te verwijderen is malwarebytes een goed programma.
Hitnan pro kan hiervor ook worden gebruikt.