as
door ashley Aug 12, 2004 om 10:30
Computers & telefonie

Verzekering.

Hoi,

Ik heb nu ongeveer een anderhalf jaar de samsung s300!!Ik heb er 2 batteryen bij gehad!!Eentje heb ik al die tijd al in gebruik en doet het nu nog maar hoogtens 1 dag!Die nieuwe deed ik er in..en die presteerde gewoon hetzelfde!!Dit is echt balen want in je verzekering zit dus mooi niets voor je battery! Nu zegt het meisje van de verzekering dat ik samsung moet bellen. Samsung gebeld en die zeggen dat ik 'm op moet sturen, en dan kijken ze wel even wat er aan de hand is, probleem er word dan natuurlijk niets vergoed!! Is er iemand die weet of je niet gewoon een battery kan kopen of wat ik hier aan kan doen?? Ik heb een abbo van t-mobile en als ik die nu opzeg moet ik de resterende maanden geloof ik gelijk in 1 keer gaan betalen!! Eigenlijk absurd allemaal, die telefoon heeft me een vermogen gekost en brengt alleen maar ellende:( Koop nooit een samsung...bah,...Ik hoop dat iemand iets weet..!!Thank you...Groetjes ashley

464 2 Rapporteer

sunset_1
door sunset_1 - Aug 14, 2004 om 09:40
265 Antwoorden / 22 Vragen

Ashley,

Op ieder mobiel toestel krijg je standaard een jaar fabrieksgarantie. Voor accu's, headsets en laders die zijn meegeleverd geldt meestal een beperkte garantie van maximaal een half jaar. Een van de redenen hiervan is dat de levensduur van deze zaken sterk afhankelijk is van de manier hoeje er mee om gaat. Het 'accu-probleem' komt niet alleen bij Samsung voor, ook bijvoorbeeld Siemens en een aantal Nokia toestellen kennen dezelfde problemen.

Een accu slijt na verloop van tijd, sterker nog, iedere keer dat je je accu oplaadt neemt de cappaciteit een beetje af. Wat je kunt proberen, in ieder geval met de 'nieuwe' zou je kunnen proberen is deze de eerste keren volledig op te laden (liever iets te lang dan te kort), en hem de eerste keren helemaal leeg te gebruiken. Dat betekent dus dat je hem niet iedere avond standaard aan de lader moet leggen. Op die manier haal je namelijk de maximale cappaciteit uit je accu.
Mocht dit allemaal niet helpen dan kun je nadenken over de volgende 2 mogelijkheden:

  1. Koop een nieuwe accu --> meestalal te krijgen voor een euro of 30, als je goed zoekt voor minder;

  2. Nog een paar maandjes wachten, je kunt namelijk vanaf 3 maanden voor afloop van je contract verlengen bij T-Mobile. Je tekent dan weer voor 1 of 2 jaar bij, en krijgt opnieuw korting op een nieuw toestel. Geeft je ook de mogelijkheid rodn te kijken voor eventueel een andere aanbieder. Even binnenlopen bij de telecomshop in de buurt (heb eventueel nog een paar adresjes voor je ;-))

Succes verder! En vragen blijven stellen als t nodig is.

be
door bemi - Mar 21, 2014 om 13:06
1 Antwoorden / 0 Vragen

In de test staat de tekst: Ook als je graag met de caravan naar warme oorden trekt in de zomer, want deze auto mag gewoon 1500 kilo trekken. Lijkt mij dat dat dan ook getest wordt. Wat is het verbruik met caravan?