ja
door jarivla Jan 3, 2010 om 17:17
Computers & telefonie

Video deLuxe 16 premium

Sinds kort ( nov. 2009 )ben ik in het bezit van Video de Lux 16 premium.
Bij de cr-rom zit ook nog een extra programma proDAD Adorage 10 met veel extra effecten. Bij het installeren hiervan wordt om een code gevraagd. Bij het invullen blijkt deze code niet juist te zijn. ( invilid ) Div. mails naar Magix gezonden maar tot op heden nog niets vernomen van dit bedrijf. Wel dat ze het in behandeling hebben. Ik vind dit erg lang duren. Wat moet ik doen?

1636 12 Rapporteer

freya
door freya - Jan 3, 2010 om 17:33
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo jarivla,

Veel méér dan ze regelmatig blijven e-mailen zit er denk ik niet in.
Je denkt er toch wel aan dat die 'code' hoofdlettergevoelig is? En ik weet niet of er soms nog streepjes tussen staan, maar bij de één moet je die streepjes wèl invoeren en bij de ander weer juist niet. Dus wellicht nog even proberen?
En ik weet niet welke code je invoert, maar het zou best zo kunnen zijn dat je voor dat aparte programma een andere code moet invoeren dan dat je voor het Video deLuxe programma hebt gebruikt.

m.vr.gr. Freya

gsm
door gsm - Jan 3, 2010 om 22:25
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Hoofdletters en kleine letters van de code zijn belangrijk.
Soms gaat het ook mis met letters en cijfers die verward worden, bijvoorbeeld:
9 of g cijfer negen of letter gé
O of 0 hoofdletter o of cijfer nul
l of 1 de l van letter of een cijfer 1
I of l de l van letter of de hoofdletter i

stacey
door stacey - Jan 3, 2010 om 22:31
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ik heb ook een programma van Magix, er stond bij mij vermeld de code Zonder de streepje in te voeren. Heb je dat geprobeerd ?

ja
door jarivla - Jan 4, 2010 om 11:39
194 Antwoorden / 101 Vragen

Bedankt voor de reacties.
Op de hoes van de cd-rom staat de code vermeld met oa. streepjes tussen de getallen in en ook hoofdletters,m aar wat ik ook heb geprobeerd: niets lukt mij om het extra programma te installeren. Bellen naar Magix is een dure aangelegenheid € 0.80 per minuut. Nou dan weet je het wel: krijg je eerst een keuze menu enz. enz..
Jammer natuurlijk, maar ik blijf ze bestoken met mailtjes!

Nogmaals bedankt voor uw actie.

birdies
door birdies - Jan 4, 2010 om 11:54
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Ik vond onderstaande op het vragenforum van Magix, misschien heb je er wat aan:

Magix proDAD Adorage 10 SE kan ik niet installeren

Na installeren van vdl 16 Premium, eerst activeren, met serie nummer op envelop. dan gaat u naar hulp, extra activeren, wel zorgen dat de dvd in de PC zit anders werkt het niet en u moet online zijn, en dan wordt gevraagd waar u het programma geïnstalleerd wil hebben, wij hebben aangegeven in het premium pakket, en dan wordt het netjes geïnstalleerd, het heeft even tijd nodig de installatie, en dan werkt dit mooie programma direct.

ke
door keeskist - Jan 4, 2010 om 15:58
5 Antwoorden / 0 Vragen

De Online activering is dus in eerste instantie wel geslaagd? Daarna installeert ProDad Mercalli zich (vanaf de DVD).
Dan kunt u het effect gebruiken in Video Deluxe 16 Premium, door een video object in de tijdlijn te selecteren en dan menu Effecten / Video object effecten / Video Effecten / Video Effect plugins te kiezen. Daar dubbelklikt u op Mercalli, en krijgt u de melding dat deze nog niet geregistreerd is (bij ProDad dus). Klik daarna op Registreren... Vul uw gegevens in, in het "formulier" en voer daar ook de registratiecode in die op sticker van het hoesje van de installatie DVD staat.
Daarna verder en dan wordt er een email aangemaakt. U dient die email in Outlook (bijvoorbeeld) dan wel zelf te verzenden naar het emailadres aangegeven in Ontvanger.

Groetjes,

Kees Kist uit Nijmegen

ja
door jarivla - Jan 4, 2010 om 16:36
194 Antwoorden / 101 Vragen

Hartelijk bedankt Kees kist voor uw medewerking.
Het is mij uiteindelijk gelukt om proDAD Adorage 10 SE te installeren, en wat belangrijker is; het werkt ook.

En nu maar aan het werk!

Bedankt!

freya
door freya - Jan 4, 2010 om 16:44
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Mooi dat het uiteindelijk toch gelukt is. Misschien is het handig als je nog even aangeeft wat je precies gedaan hebt om het werkend te krijgen? Dan hebben anderen die met dit probleem zitten er wellicht ook iets aan.

Freya

ja
door jarivla - Jan 4, 2010 om 17:02
194 Antwoorden / 101 Vragen

Hallo Freya,

Op de eerste plaats moet je bij Magix erg lang wachten op een reactie.
E.e.a. zal best komen door de feestdagen, daar heb ik begrip voor.
Uiteindelijk kreeg ik vandaag een email wat ik moest gaan doen om het programma werkend te krijgen.
Ik heb de cd-rom weer geplaatst en opnieuw de activatiecode ingetoets.
Het vreemde is dat ik na het ingeven van de code het programma ineens werd geinstalleerd??? dus zonder e-mail!
Geweldig toch!

freya
door freya - Jan 4, 2010 om 17:11
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Nou ja, als het maar werkt zou ik zeggen.
Veel plezier ermee en bedankt voor het terugmelden.

Freya

fr
door fredius - Jan 4, 2010 om 19:07
1 Antwoorden / 0 Vragen

En als je wilt weten hoe je de effecten wilt gebruiken moet je HIER maar eens kijken.

ja
door jarivla - Jan 5, 2010 om 10:52
194 Antwoorden / 101 Vragen

Fredius,

Hartelijk bedankt voor deze geweldige site.
Als 70 jarige kan ik hier nog aardig wat van leren
Perfect hoor..... ik ben blij met al die goeie berichten!

Hartelijke groeten,

Jan