du
door duivens18 Dec 18, 2009 om 15:20
Computers & telefonie

Vodafone

Goedendag,
Ik heb toch nog een vraagje over Vodafone want we komen er niet uit.
Zoals al te lezen is ben ik sinds verleden jaar al met Vodafone bezig.
Dit lijden echter tot het probleem dat ik extra kosten moest maken aan een deurwaarder en heb toen een bedrag betaald van rond de 410 euro maar Vodafone zou gaan uitzoeken wat er aan de hand was.
Nou dat weet ik nu nog niet ze hebben mijn smsjes nagekeken en dat klopte dus zou ik geld terug moeten krijgen maar nee hoor volgens Vodafone zit er een bedrijf achter dat op internet zit nou heb ik op mijn mobiel geen internet en ook nooit gebruikt via Vodafone en ook nooit iets ontvangen van die Waat Media maar wel elke maand 20 euro aan Waat Media via Vodafone betaald.
Vodafone komt er zelf niet uit en heeft de haak echt erop gegooid.
Maar ik zit nu met een negatieve BKR wat niet klopt want ik heb alles betaald en ook nog dat ik terug moet krijgen van Vodafone.
Hoe moet ik dit oplossen??
Wie weet raad en ook hoe krijg ik me geld terug van Vodafone en de negatieve BKR eraf??
Ik weet het allemaal niet meer maar wel dat je bij Vodafone geen sim-only moet nemen want dan wordt je behandeld als een dief.
Nou hoop dat iemand mij kan helpen??
En anders Kassa zelf misschien??
Marian.

6676 74 Rapporteer

soepkiep
door soepkiep - Dec 18, 2009 om 15:40
529 Antwoorden / 75 Vragen

mijn zoon heeft ook vodafone sim-only
maar er is niet fout gegaan
het is het zelfde als een abonnement alleen je krijgt er geen toestel bij

su
door supreme_one - Jan 4, 2010 om 22:21
7 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben er al sinds mei 2009 mee bezig, ik krijg elke maand gewoon steeds 20 euro aan content kosten, ik heb meerdere malen e-mails gestuurd naar helpdesknl@waat.com, de allereerste keer dacht ik dat ik geholpen werd door een of andere medewerker met een andere e-mail adres dan helpdesknl@waat.com, maar later heb ik dus geen reactie meer ontvangen van die man. Ik ben echt ontzettend kwaad nu ik dit allemaal type, iedere keer als ik er aan denk krijg ik gewoon hoofdpijn. Is er nou geen oplossing voor dit probleem?? Ik heb echt zoveel contact gehad met Vodafone maar ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat iedereen daar werkt gewoon simpelweg dom is en ik meer verstand heb.

Ik heb meerdere malen aan die mensen van Vodafone gezegd dat het niet gaat om een smsdienst of iets anders, dat ik me nooit heb aangemeld voor deze dienst en dat ze maar eens moeten bewijzen, dit hebben ze echter nooit gedaan. Telkens hebben ze gezegd dat ik me moest afmelden bij smsdienstfilter, terwijl ik keer op keer heb gezegd dat het probleem anders was.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen? Ik heb laatst wanhopig dezelfde e-mails die ik paar maanden geleden heb gestuurd weer naar helpdesknl@waat.com gestuurd dit keer helemaal niks meer teruggekregen.

Ik heb dus al 7 maanden lang elke maand 20 euro (140 euro) Vodafone gesponsord.. Is er iemand op deze site die mij nog kan helpen, als ik op Google Waat Media afmelden type zie ik echt dat meer mensen hiermee zitten.

De mensen die problemen hebben gehad paar maanden geleden hebben zij allemaal het probleem opgelost, het is dan toch vreemd om dan als je het probleem hebt opgelost niet meer terug te keren naar deze site, we zijn toch hier om elkaar te helpen??

kiran
door kiran - Jan 5, 2010 om 00:39
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@duivens18

Mocht je nog steeds met dit probleem opgescheept zitten?
Probeer met een mailtje naar:
vodafonewebrelations.nl@vodafone.com

Schrijf anders een brief. Bij voorkeur: aangetekend.
(geschillencommissie?) klik
Of leg je vraag voor bij Consuwijzer, mail of bel
Consuwijzer

du
door duivens18 - Jan 5, 2010 om 14:49
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Kian,
Bedankt voor je reactie en je advies.
Maar het helpt allemaal niet
Ik heb van alles gedaan maar iedereen verwijst weer terug naar Vodafone.
En nu ik de BKR notering heb ben ik met BKR bezig om te kijken of zij wat kunnen doen want het is niet leuk meer ik heb veel meer betaald dan nodig was en nu weet zelfs Vodafone niet wat ze moeten doen, eerst wordt er gezegd dat het om smsjes ging dat heb ik ze laten uitzoeken en wat bleek JA ik heb gelijk geen smsjes van ene WAAT-MEDIA nu zegt Vodafone het zal wel internet zijn via mijn mobiel heb ik niet dus toen wisten ze het niet meer en zou ik nog een brief krijgen.
Die brief ik weet dat de post het druk heeft gehad maar dat is nu ruim anderhalve maand geleden en????? inderdaad NIKS.
Dus nu maar even kijken of BKR me kan helpen want dit schiet niet op.
Bedankt voor je reactie en veder ja ik zal wel zien maar had gehoopt dat KASSA hier eens wat aandacht aan zou besteden maar jammer genoeg ook niks.
Groetjes,
Marian

tdehond
door tdehond - Jan 5, 2010 om 15:08
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik neem aan dat Vodafone u de BKR notering heeft bezorgd. Vodafone moet deze dan ook opheffen als u geen schulden meer heeft bij Vodafone.

Geeft aan in een aangetekende brief ( liefst met ontvangstbevestiging) dat u uw schulden heeft voldaan. Voeg bij kopieën van bankafschriften waaruit blijkt dat uw schulden afgelost zijn.

Verzoek daarbij om zo spoedig mogelijk de BKR notering ongedaan te maken.

Weigert Vodafone dit dan kan u ook zelf de BKR notering aanvechten.
-----

Hiernaast kunt u verzoeken om u bewijs te sturen dat u zich heeft aangemeld bij deze dienst. m.a.w. of dit conform de gedragscode smsdiensten is gebeurd.

Zie op deze site onder:
discussies:
sms diensten.

kiran
door kiran - Jan 5, 2010 om 15:18
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@duivens18

Dit is heel heel vervelend. supreme_one zit met hetzelfde probleem. Ben er gisteravond 2 uur mee bezig geweest. Via Google ene van Laar gevonden zie zegt een oplossing te hebben. Maar lijkt die voor zichzelf te houden.

Wat ik tot nu toe gevonden heb:
Waat/Californie/Entertainment
Het gaat om wallpapers/wapsites/mms content/video clips/games.
Ja, internet stuf dus. En al heb je dat niet op je mobiel, eenmaal aktiveren en je bent de klos.
Zou je willen aanraden je mobiel te laten blokkeren. Wil niet zeggen dat die WAAT niet doorloopt, die moet je toch eerst zien af te melden.
Klik: dienstenfilter
Mocht ik nog iets vinden, ik meld me weer. Maar ziet er heel lastig uit.
Mail of bel Consuwijzer voor advies.
Of vraag eens bij een Juridisch Loket of die iets voor je kan doen.
Klik: loket
BKR
Bij deze weer wat info. Dat alle kleine beetjes uiteindelijk mogen helpen.
Groet,

du
door duivens18 - Jan 5, 2010 om 15:26
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo tdehond,
Ja Vodafone heeft mij de BKR notering bezorgd en Vodafone weet ook dat ik alles betaald heb maar weigert de BKR op te heffen.
Heb al verschillende malen aangetekende brieven verstuurd met bericht van ontvangst maar Vodafone komt er niet uit en laat nu niks meer horen.
Heb ook gevaagd voor bewijs van evt: sms diensten of internet diensten maar die zijn er niet bij Vodafone die kunnen ze niet vinden omdat ik ze niet had.
Dus dat wat ik heb gezegd dat klopt ook, ook bij Vodafone maar verder doen ze niks.
Ben nu met de BKR bezig kijken wat zij kunnen doen.
Maar me geld ben ik wel kwijt.
Verder weet ik het niet meer wat ik nu nog kan doen
Maar bedankt voor je antwoordt en zoals je leest heb ik alles al gedaan dus wacht nu de BKR maar af.

Marian.

du
door duivens18 - Jan 5, 2010 om 15:38
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Kiran,

Zit al sinds mei 2009 niet meer bij Vodafone maar kreeg in september 2009 een rekening over de periode dat ik dus niet had gebeld of smsjes gestuurd via Vodafone en ben met dit geval al sinds 2008 bezig met Vodafone had een spamfilter erop zitten en kreeg ook niks binnen maar Vodafone vond het wel best.
Ik heb 4 jaar een abonnement gehad met toestel toen ging alles goed en stond Vodafone zo voor je klaar maar nu na twee jaar een sim-only kun je het vergeten ze doen niks meer voor je.
Ik weet het niet meer maar ben wel 410 euro kwijt aan niks bij Vodafone en dan nu de kosten van het versturen van brieven met ontvangst bevestiging.
Maar bedankt,
Marian.

kiran
door kiran - Jan 5, 2010 om 15:44
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@tdehond

"Of dit conform de gedragscode smsdiensten is gebeurd".
Die zooi komt uit Amerika. Die hebben wellicht niks met 'onze' gedragscode?

Marian:
Als je nog puf hebt om mee te zoeken?
(met een slag om de arm) Het heeft iets met 'gallery 221' te maken.
In samenspel met de afmeldcode? Keywoord mogelijk erbij zoeken?
Maar ja, zoals ik ook al aan supreme_one schreef. Vodafone zou toch moeten weten wat het allemaal behelst. Ze kunnen tenslotte ook de rekening opmaken!!

tdehond
door tdehond - Jan 5, 2010 om 16:05
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ Kiran
Quote: "Die zooi komt uit Amerika. Die hebben wellicht niks met 'onze' gedragscode?"

< g > Vodafone echter wel. En deze geeft de troep door.
{ En: int de euro's
En: bezorgt t.s. een BKR notering. }

Dus zou ik van Vodafone bewijs willen zien dat ik mij aangemeld heb bij "de Amerikanen" of dat ik wellicht onterecht mucho dinero heb betaald.
Het lijkt mij de moeite waard om deze optie mee te nemen.

t.s. bepaalt welke actie zij uiteindelijk onderneemt.

tdehond
door tdehond - Jan 5, 2010 om 16:14
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ Marian,
"mijn geld ben ik wel kwijt"

Ik vind dat Vodafone, die aangesloten is bij de gedragscode, volgens deze code dient te handelen, ook als de andere partij uit een ander land afkomstig is.

Kiran heeft echter een punt door zich af te vragen of dit ook geldt als de andere partij uit het buitenland komt.

Misschien kan Consuwijzer u hier antwoord op geven. Hier

vindt u het telefoon nummer.

kiran
door kiran - Jan 5, 2010 om 16:23
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@tdehond

Ga er een eind in mee. Maar dit lijkt echte shit zooi!
Het moet niet gekker worden.
Lees wat ik nog verder opgediept heb.

"De afmeldservice werkt alleen tegen Nederlandse content bedrijven, er is geen procedure voor bedrijven buiten Nederland".
Vervolgens komt er een advies: 'bel 's nachts naar WAAT-USA'.
Wil je vervolgens achter een tel.nr.komen?
www.waat.com, dan krijg je .... 'pagina kan niet worden weergegeven'!

Dus klopt wel wat Marian zegt: vodafone kan dan ook geen afmeldcode ophoesten? Wat een BUT zooi. Wanneer komt hier nu eens een eind aan.

@supreme_one
Neem aan dat je mee leest, dus ik kom er niet mee in terug in jouw topic.
Ok? Anders is 't allemaal dubbel op.

tdehond
door tdehond - Jan 5, 2010 om 16:39
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ Kiran,

Ik geloof dat ik hem heb. Wil je even kijken of ik op de goede site zit? Ik denk van wel.

contact

Quote site
[ Waat Media has offices in the U.S. and Europe, with headquarters in Sherman Oaks, California.

For general inquiries please contact:

Waat Media Wireless Entertainment
14242 Ventura Blvd, 3rd Floor
Sherman Oaks, CA 91423 USA

Phone: +1 818.301.6200
Fax: +1 818.708.0598 ]

tdehond
door tdehond - Jan 5, 2010 om 16:41
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Aanvulling: misschien is er een kantoor in Nederland. Dan hebben we ze! < VEG >

tdehond
door tdehond - Jan 5, 2010 om 16:51
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Een Amerikaan doet nu: "gasp".

Bekijk de partners van dit bedrijf hier

Hoezo zou Vodafone hier niets vanaf weten?

kiran
door kiran - Jan 5, 2010 om 16:52
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@tdehond

YES!! Well done 'doggy'! Ik kon op de één of andere manier niet op die site komen.
Steeds weer: 'kan de pagina niet weergeven'.
Maar het is de goeie.

Kantoor in Nederland? Tuurlijk gaan we nog even meespeuren toch?
(goeie samenwerking? zo kan het dus ook! :))
Anders is het te overdenken een mail/fax te sturen.

kiran
door kiran - Jan 5, 2010 om 17:01
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@tdehond

"Partners" :
Zou nog aardig zijn die link naar Vodafone te sturen?
Tuurlijk weten ze hier dan van af.

Ik stop even, vanavond verder.
Keukentijd! Moet ook gebeuren.

tdehond
door tdehond - Jan 5, 2010 om 17:26
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Jammer genoeg krijg ik geen kantoor in Nederland opgehoest,

du
door duivens18 - Jan 5, 2010 om 22:28
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo tdehond en Kiran,

Jullie zijn druk bezig geweest zie ik.
Heel erg bedankt hiervoor.
Maar moet jullie wel teleurstellen Vodafone weet hier vanaf en doet NIKS.
Ik heb in 2008 en 2009 zelf al zitten zoeken op WAAT-MEDIA en ook dat zelfde gevonden wat jullie hadden.
Dus ik ben nog steeds niks wijzer.
Ik wacht van BKR maar even af en weet niet of ik stappen verder tegen Vodafone kan ondernemen.
Weet wel dat het bij DAS niet kan daar kan het pas vanaf zo:n 600 euro en verder weet ik het ook niet meer.
Bedankt,
Marian.

kiran
door kiran - Jan 5, 2010 om 23:27
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Marian

Het is een hele speurtocht en steeds loop je tegen een muur op. Die Waat moet ergens in Duitsland business hebben maar een adres of tel.nr? Noppes.
Zou haast zeggen: zeg je abo op en neem een ander nummer. ;)

Heb je al advies ingewonnen bij Consuwijzer? Rechtsbijstand heb je dan ook niet zoveel aan. Geschillencommissie nog iets?
Geschillencommissie

Heb nog een stukje gevonden over die Waat-Media, weet niet of je het ook tegen bent gekomen. Hoe ze zich verkopen?

Quote (bron: google, Ian Aaron/Adi en Tal McAbian-managing directors)
Veteraan telecom en televisie executive Ian Aaron, president en ceo van Waat Media, de wereldleider in mobiel entertainment " 's avonds laat" en de pionier in het ontwikkelen van inhoud normen en het valideren van systemen voor leeftijd- geverifreerde mobiele programmering. Hij ziet bovendien toe op wereldwijde activiteiten van de onderneming en tevens verantwoordelijk voor strategieen in de zich snel ontwikkelde mobiele arena"

Dat belooft nog wat! Zal hij eigenlijk bedoelen met: strategieen???

Zou toch verder advies inwinnen. (loop de linkjes nog eens na) En de mobiel blokkeren.
Jij ook bedankt voor je terug meldingen.

tdehond
door tdehond - Jan 6, 2010 om 07:15
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Marian en Kiran.

Het is voor mij onbegrijpelijk dat een provider een partner toestaat om telkens geld af te boeken zonder dat zij de gedupeerde klant een eenvoudige strategie om op te zeggen verstrekken. Ik vraag me af of dit nu zou vallen onder de wet Oneerlijke Handelspraktijken.
Marian,
Ik kan me voorstellen dat voor u het belangrijkste is dat de BKR registratie opgeheven wordt.

kiran
door kiran - Jan 6, 2010 om 16:36
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@tdehond

"Oneerlijke Handelspraktijken". Zou voor de hand liggen maar denk niet dat je het daaronder kunt scharen. Men gaat met dit gedoe ervan uit dat je die dienst zelf wel geactiveerd zal hebben.

Beter zou zijn na het aanmelden dat je expliciet nog een sms krijgt met JA/NEE. Een bevestiging dus. 'T blijft een vreemde zaak dat Vodafone dit afdoet met, je zoekt het zelf maar uit. Mag en Kan Niet. En werkt men niet mee, dan rest niets anders dan een Geschillencommisie of voor de Rechter gooien.
Maar ja .... kost ook een hoop tijd en ergernis. Maar dwang lijkt me hier wel op zijn plaats. Dit zijn 2 mensen die ermee opgescheept zitten. Maar er zullen er ongetwijfeld Velen zijn. En misschien niet alleen bij Vodafone.

Zou dat afmelden toch ook maar proberen. Per fax ... waat-usa.
Afmeldcode opvragen ......

tdehond
door tdehond - Jan 6, 2010 om 16:59
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ Kiran
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Het zou leuk zijn als 1 van de mensen met dit probleem Consuwijzer zouden bellen. Ik ben benieuwd wat zij hiervan vinden.

Er zal inderdaad, een fax lijkt mij de meest eenvoudige methode om contact te leggen.

su
door supreme_one - Jan 6, 2010 om 20:51
7 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tdehond schreef op woensdag 6 jan 2010, 16:59]@ Kiran
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Het zou leuk zijn als 1 van de mensen met dit probleem Consuwijzer zouden bellen. Ik ben benieuwd wat zij hiervan vinden.

Er zal inderdaad, een fax lijkt mij de meest eenvoudige methode om contact te leggen.

Ik heb contact gehad met consuwijzer ze hebben me doorverwezen naar de geschillencomissie

tdehond
door tdehond - Jan 6, 2010 om 21:46
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ supreme one
Hopelijk wordt u in het gelijk gesteld.

du
door duivens18 - Jan 7, 2010 om 00:40
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Allemaal,

Heb het gelezen van jullie wat jullie allemaal hebben proberen uit te zoeken.
En me petje er voor af hoor want had van KASSA wel iets meer verwacht maar geen reactie op de persoonlijke mail aan hun.
Ik hoop dat supreme-one er met de geschillencomissie uitkomt want ik heb de geschillencomissie ook verleden jaar al gebeld hierover en ook de consumetenwijzer gedragscodecomissie en de andere allemaal gebeld.
Ik werdt terug gewezen naar Vodafone maar die doet dus NIKS zoals we al weten.
Ik hoop dat supreme-one geluk heeft en het dan ook graag even op de site vermeld dan kan ook ik weer voor de zoveelste maal gaan bellen om te kijken of het mij nu wel gaat lukken om ook mijn geld terug te krijgen en de BKR eraf want alles is betaald en toch die verdomde BKR waarvoor???
Nou ik hoor het graag hoe dit verder gaat,
Allemaal heel hartelijk bedankt en misschien tot horens,
Vriendelijke groet,
Marian.

kiran
door kiran - Jan 7, 2010 om 01:21
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Marian

Hoop dat je eruit komt met de BKR. Wens jullie beide succes met de afhandeling. En hopelijk laten jullie de uitkomst t.z.t. nog horen.

Je schrijft dat je verleden jaar alles al afgebeld hebt. Maar ik vraag me af, als je nog éénmaal Vodafone zou aanschrijven en zeggen dat je naar de Geschillencommissie stapt. Zou er dan geen actie van kun kant naar jou toekomen? En dat bellen? Weet niet hoor, persoonlijk zou ik het allemaal schriftelijk afhandelen. (dossier opbouwen) Op een eerder bericht staat de link van de Geschillencommissies. Als je daar aan de linkerkant op Telecommunicatie klikt, dan staat ergens bovenaan: aanmelden.
Zou misschien nog te overwegen zijn? Wel Vodafone daarover inlichten. Want het is toch vreemd dat supreme_one wel het advies Geschillencommissie krijgt en jij niet? Jouw probleem is nog een stuk complexer.

Wat je ook besluit. Groet en Sterkte!

su
door supreme_one - Jan 7, 2010 om 12:28
7 Antwoorden / 1 Vragen

Kosten voor een geschil aanmelding is 50 euro en het duurt 4 tot 7 maanden bij de afdeling telecommunicatie voor een uitspraak... is het wel allemaal wel waard. Ik kijk nu naar mijn rekening en zie dat er per 1-1-2010 geen extra kosten meer in rekening zijn gebracht.. het bedrag dat ik eventueel terug zou moeten krijgen bedraagt in totaal iets van 140 euro

du
door duivens18 - Jan 7, 2010 om 13:23
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Kiran en supreme-one,

Ik kreeg net het bericht binnen van BKR dat ik het geschil met Vodafone moet oplossen ja lachen he?? En als dat niet lukt dan de Geschillencommissie dus weer van het kastje naar de muur.
Maar ik ga nu wel door ik ben het zat ik zit nog op een brief van Vodafone te wachten waren ze ( vergeten ) te versturen dus ook niet handig.
En supreme-one ja het zou dan wat geld kosten maar ik vind het de moeite waard want Vodafone blijft op deze manier gewoon bezig deze maand staat het er niet op je rekening bij maar volgende maand weer wel afgehaald.
Maar goed dat moet je zelf weten natuurlijk.
Maar zoals bovenstaand zeg ik dat ik wel doorga want het is geld en op die manier met mensen omgaan dat gaat toch echt te ver.
Zou eens een goed progamma zijn voor in KASSA maar ja die reageert ook niet dus gaan we gewoon verder.
Ik ga wel met de Geschillencommissie aan de gang en hoop de BKR eraf te krijgen en ook nog wat geld terug want ze kunnen een hoop doen maar me geld groeit nog niet op me rug en een boompje in de tuin waar het aangroeit heb ik ook niet.
Dus aan de slag en jullie horen het nog.
En alles wordt al via brieven gedaan dus heb genoeg liggen.
Allemaal succes en heeel hartelijk dank voor jullie hulp en medeleven.
Vriendelijke Groet,
Marian.

kiran
door kiran - Jan 7, 2010 om 15:00
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@supreme_one / @duivens18

Laat jullie nog even weten dat ik toch nog een poging heb ondernomen om in contact te komen met Vodafone.
Mail is onderweg ......

Heb de topic linken doorgestuurd met de uitnodiging zich hier op de site te melden. Of mij een mail te sturen, met antwoord van: methode van aanpak tot oplossen van de klacht, of reden waarom men het Niet in behandeling kan nemen.
We wachten af of men er gehoor aangeeft.
Groet,

du
door duivens18 - Jan 12, 2010 om 15:21
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo,
Daar ben ik weer even.
Van Vodafone bericht gehad wat totaal niet klopt en dan ook nog zeggen dat hun het abonnement met mij hebben opgezegd.
Dat klopt dus niet heb ik ook bewijs van.
BKR doet verder niks moet het van hun met jawel Vodafone uitzoeken.
Vodafone zegt nu dat ik het zelf met helpdesk@Waat.com moet uitzoeken.
Het blijft lachen met Vodafone.
Ik heb dat al uitgezocht met die WAAT en je komt niet ver.
Dus bij deze weet ik niet of jullie nog verder zijn gekomen??
Maar ik ga met de Geschillencommissie aan de gang want dit is toch te gek voor woorden niemand helpt je en alles moet je zelf doen wat een service van Vodafone naar zijn klanten toe he??
Ben wel benieuwd of Kiran nog wat verder gehoord heeft??
Hoor het graag van jullie,
Groetjes,
Marian.

kiran
door kiran - Jan 12, 2010 om 16:00
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Marian,

Helaas moet ik je zeggen (tot nu toe) geen bericht te hebben ontvangen. Check ook elke dag de spammap. Het is pas 5 dagen geleden. Maar ik denk dat na één week we wel kunnen vaststellen dat Vodafone er maling heeft.

Het zegt misschien ook niets, kan zijn dat het emailadres nog wel bestaat, maar dat men niet meer doet aan Webservice?

Moet eerlijk zeggen dat ik, ondanks dat dit zo'n vreemd gebeuren is en het mij wel bezig houdt, want ook ik begrijp niet waarom men je zo tegenwerkt, er niets meer aan gedaan heb. Wilde eerst kijken of Vodafone op mijn mailtje zou reageren. Ik wil best de speurtocht naar meer info weer inzetten, maar of er méér uitkomt? Het nadeel is dat Waat-media in het buitenland huist. [Opta doet daar niets mee]

Voor wat het je waard is: ik leef met je mee. En als ik jou was, zou ik nu inderdaad de Geschillencommissie inschakelen. En het lijkt me ook goed contact te houden met supreme_one.
Mocht ik nog iets horen van Vodafone of toch nog ergens tegenaan lopen, ik meld me weer.
Groetjes,

ed
door ed-asd - Jan 14, 2010 om 10:20
4 Antwoorden / 0 Vragen

Dit klinkt als een bekend verhaal .....
Ik heb hetzlefde probleem met Vodafone, en ook over dezelfde dienst van wAAt- media ovv 221-gallery.
Jullie bevindingen kloppen, vodafone doet er niets mee.
Het amerikaanse waat-media reageert nergens op, dus afmelden is zo goed als onmogelijk. Ik heb het inmiddels opgegeven, en zodra mijn abbonnement afloopt in mei ga ik na 8 jaar weg bij vodafone om nooit meer terug te komen.
Ik durf mijn nummer niet mee te nemen naar een andere provider, omdat ik de kans te groot acht dat de dienst dan gewoon door blijft lopen.
Ik heb geen zin in het gedoe van een ander telefoonnummer, maar door de huidige situatie voel ik me ertoe gedwongen. Meer als 20 euro per maand wat je gewoon kwijt bent zonder er iets aan te kunnen doen !! echt schandalig voor een bedrijf met de grootte van vodafone dat ze hun klanten zo laten stikken .....
Succes allemaal !

tdehond
door tdehond - Jan 14, 2010 om 10:29
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Quote
ed-asd donderdag 14 jan 2010, 10:20

[[ Dit klinkt als een bekend verhaal .....
Ik heb hetzlefde probleem met Vodafone, en ook over dezelfde dienst van wAAt- media ovv 221-gallery. ]]

Kijk wel even bij 1 v.d. vorige bijdrages bij de link die verwijst naar de partners van WAAT. Anders komt u van den regen in den droppe terecht.

du
door duivens18 - Jan 14, 2010 om 15:21
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo,
Nog even een reactie,
Ed-Asd het lijkt mij het beste om niet je nummer mee te nemen van Vodafone neem een nieuw nummer.
Maar ik wil je ook even zeggen dat iedereen die hiermee probelemen heeft en deze probeert op te lossen het jammer vindt dat jij dit niet doet want samen sta je sterker.
Nog even voor supreme_one. als je met de Geschillencommissie aan de gang gaat kost het je inderdaad geld maaar als je gelijk hebt dan krijg je het geld ook weer terug dus zou het toch nog eens overwegen om er wat aan te doen??
Ik ga wel verder ermee want zo blijft Vodafone aan de gang.
Het zou eens een goed onderwerp zijn voor op de tv dat zou misschien meer mensen over de streep trekken.
En Kiran zou niet te hard hopen dat Vodafone reageert dat zou mij erg verbazen.
Nou als er meer is dan horen jullie het nog en als jullie iets weten of zo hoor ik het graag.
Groeten,
Marian.

tdehond
door tdehond - Jan 14, 2010 om 15:32
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik heb me trouwens zitten afvragen hoe het Waat gelukt is u ongemerkt een abonnement wat niet op te zeggen valt in de maag gesplitst heeft.

Ik denk b.v. aan een z.g. "kado in de vorm van een gratis download van een spelletje voor de mobiele telefoon" van uw provider...

Dat lijkt mij een slinkse manier om u ongemerkt te strikken.

su
door supreme_one - Jan 14, 2010 om 15:39
7 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb tot dusver deze maand geen extra kosten gemaakt, ik denk dat ik er van af ben nu, wat ik gedaan heb is keer op keer op een agressieve toon wat mailtjes gestuurd naar helpdesknl@waat.com en naar amir@twistbox.com ( hij was degene die contact met mij had opgenomen na de 1ste mail die ik naar helpdesknl@waat.com had gestuurd waarna ik niks meer van had gehoord). Ik weet niet of het nu nog zin heeft voor mij om te gaan aanmelden bij de geschillencommissie, ik kan uiteraard mijn geld terug krijgen, maar als ik dan toch nog 4 tot 7 maanden moet wachten, weet ik niet of het nog zin heeft.

Dus helpdesknl@waat.com op een agressieve wijze (zeggen dat je juridische stappen gaat ondernemen) mailen en kijken of je op je volgende rekening geen content kosten meer ziet.

du
door duivens18 - Jan 14, 2010 om 15:42
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo tdehond,

Het zijn bij bij nu geen smsjes meer volgens Vodafone maar internet???
Ik heb geeneens internet op mijn mobiel dus hoe ze er aan komen voor jou een vraag en voor mij ook en Vodafone ja die weet het misschien zelf ook niet meer dus ons maar afpoeieren dat is dan volgens Vodafone het beste met winst voor hun.
En verder kan je het er mee doen wat Vodafone betreft.
Dus zoek rustig verder maar met die WAAT kom je er ook niet heb ik ook allang geprobeert met de mail maar net als Vodafone erg stil.

Succes en hoor het verder nog wel van jullie.
Marian.

kiran
door kiran - Jan 14, 2010 om 15:58
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Marian,

Ik ben nog wat gaan nazoeken op de BKR site, kan natuurlijk zijn dat jij dat ook al bent tegen gekomen, zal de link er wel opzetten.
En kijk er even naar.

Over de BKR notering: als Vodafone niet meewerkt kan je ook een Geschillencommissie inschakelen. Begrijp dat het ondertussen een heel gedoe gaat worden, zou willen dat er een pasklare oplossing voor was.
Geschillencommissie bkr

Nu dient nummer 3 zich aan (ed-asd) bundel de krachten, samen sta je sterker.
Zou nu ook alledrie een klacht indienen bij Consuwijzer. Men gebruikt dat weliswaar als signalering, maar 't zijn er dan wel 3 op 1 dag.
Klachtenformulier In geval jullie dat nog niet gedaan hebben, doen!

du
door duivens18 - Jan 14, 2010 om 16:13
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Kiran,

Bedankt hiervoor maar ben ook met BKR de Geschillencommissie bezig het kost ook wat geld maar als je gelijk hebt krijg je het ook weer terug.
Het is jammer dat de mensen het door te moeten betalen het af laten weten ik heb ook geen vetpot en moet ook goed uitkijken wat ik doe maar als ik gelijk heb dan bijt ik me er ook in vast al kost het een jaar om erop te wachten jammer dat sommige dat niet doen want met z"n allen sta je sterker maar ja sommige zien dat jammer genoeg niet zo.
Maar toch weer bedankt Kiran.
Groetjes,
Marian.

ed
door ed-asd - Jan 14, 2010 om 21:49
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik probeerde zojuist een klacht in te dienen via de link bij consuwijzer.
Echter ik bleef foutmeldingen krijgen bij het versturen, ik zal het morgen nogmaals proberen,

Het is niet dat ik het opgeef hoor, maar heb nu al zo vaak contact met vodafone erover gehad, ik verwacht weinig meer van ze ......
en van wAAt-media al helemaal niet meer ......

du
door duivens18 - Jan 15, 2010 om 15:40
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo ed-asd,

Bij de consumetenwijzer kom je niet verder echt niet ( lees mijn mailtjes maar)
Je moet echt bij de Geschillencommissie zijn dan bereik je wat en Vodafone doet echt niks meer daar hoef je niet op te rekenen.
Het kost wel wat geld om het uit te laten zoeken maar als je gelijk hebt dan krijg je dat geld oook weer terug.
En je moet Vodafone op de hoogte brengen dat je daar mee aan de gang gaat wel alles per brief en als het kan aantekenen met bericht van ontvangst anders reageert Vodafone nog niet.
En de Waat reageert ook niet dit is voor ons de enige manier om wat te doen want al ben je al heel lang klant van Vodafone je word er niet als klant behandeld.
Ik ben zelf ruim 7 jaar klant van Vodafone geweest dus dat zegt wel wat.
Hoop dat het je lukt en misschien hoor ik nog wat van je.
Groetjes,
Marian Duivens.

kiran
door kiran - Jan 19, 2010 om 16:10
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

Weer een melding, Vodafone + waat-media.
Onder de noemer Eendracht maakt Macht, alles wat we erover tegen komen graag melden in dit topic. Lijkt me goed dit bij elkaar te houden.

Omdat het lastig kan zijn de topic snel terug te vinden, hier misschien een tip wat ik zelf doe. Ik heb in mijn mailprogramma een mapje "Vodafone-Waat" gemaakt, de laatste mail sleur ik erin. Je hoeft dan niet steeds bij "Mijn vragen of Antwoorden" je een ongeluk te scrollen. U ziet maar ....
En mochten er ontwikkelingen zijn, hou elkaar op de hoogte! En kom je op de Kassa-site vergelijkbare problemen tegen, bericht daar dan over in dit topic of zet het erop.

Hier de klacht van nummer 4
@danley

du
door duivens18 - Jan 19, 2010 om 21:05
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Kiran,

Heb het gelezen het is wat he nog twee erbij gaat goed bij Vodafone hoe loop je binnen he??
Maar ik begrijp niet zo goed wat jij bedoelt met in een topic zetten want weet niet hoe ik dat moet doen sorry :-(
Hoop dat je me daar even mee kunt helpen??
En verder op dit moment geen nieuws heb wel van de week iets op het nieuws gehoord over de smsjes van Vodafone en nog een provider dat was op RTL 4 heb het aangehoord en weer kwam Vodafone eronderuit.
Heb een mail met mijn belevenissen met Vodafone naar RTL4 editie.nl gestuurd en weet niet of ik daar nog antwoord op krijg dus maar weer afwachten he??
Nou hoop dat je me de link wilt geven hoe ik dat moet doen dan kan ik ook een map maken over WAAT-MEDIA van Vodafone heb ik al.
Hoor je nog en bedankt,
Groetjes,
Marian.

kiran
door kiran - Jan 19, 2010 om 21:43
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Marian,

Ja het is wat he. Zoals je ziet, hou het nog steeds in de gaten. Elke keer als ik een vergelijkbaar probleem zie en dan met name: Vodafone + Waat ik zet het erop! Met in dit topic zetten, bedoel ik: zie je een klacht ... hier melden aub.

Je kan dat doen door de url met rechts aan te klikken > kopieeren, dan terug naar het antwoordvenster. Dan type je bv de gebruikersnaam in van de vraagsteller. Muis erover trekken dat hij blauw wordt. Dan klikken op het schakeltje. Er verschijnt dan een venster. Klik dan hierin met de rechtermuisknop en kies 'plakken' > OK (met dank aan edrick want ook ik wist niet hoe dat werkte op deze vernieuwde Kassa-site. Een mapje in je mailprogramma: een al bestaande aanklikken met rechts > nieuwe map > backspace en een naam geven > enter. Daarna kan je een mailtje uit je postbus-In naar het mapje trekken. (links klik, vasthouden en sleuren) Hoop dat je dit bedoelt?

Vodafone naar RTL4: haha, goed van je! Dat alle beetjes mogen helpen.Heb gisteren ook iets gezien op Ned.1, was niet specifiek over Vodafone. (hoop jongelui met ongevraagde smsjes met de nodige kosten!)

Zat ook nog even te denken aan: jullie 4 naar de Belbus?

Nou ... heel verhaal. En heb daarnet wéér Vodafone bestookt met een mail.
Dussuh ... ben er ook nog hoor. Volg het allemaal. Kan ook niet begrijpen dat dit allemaal maar kan.
Groetjes en hou de moed erin!

kiran
door kiran - Jan 22, 2010 om 16:26
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@supreme_one / duivens18 / ed-asd / danley

Bij deze laat ik jullie weten bericht van Vodafone te hebben gehad.
In mijn mailtjes heb ik de link naar dit topic gezet, met de vraag hiernaar te kijken. Of dat gedaan is? Ik kreeg in ieder geval de volgende mail.

Volledig bericht:
"Beste Kiran, bedankt voor de emails.
Klanten kunnen sinds 1/1/2010 content betalingen en abonnementen op het open mobiele internet opvragen door met hun telefoon naar www.payinfo.mobi te browsen. Je komt dan op een pagina waar de content diensten per 1/1/2010 een centraal overzicht geven van je betalingen en lopende abonnementen. Je telefoonnummer wordt op deze site gebruikt zodat alleen jouw betalingen zichtbaar zijn. Je kunt je via die pagina ook afmelden voor actieve abonnementen buiten Vodafone Live!
De content diensten omschreven als "Waat Media" hebben veelal te maken met erotieke diensten buiten de Vodafone Live omgeving.
De 3e link binnen Vodafone Live! en binnen de categorie "erotiek"+18" verwijst naar Waat Media. Op deze site is een link te vinden met de naam "mijn aankopen", via deze link kunnen klanten zich voor de Waat Media abonnementen afmelden.
Ook kan men terecht op de engelstalige site van Waat.
helpdesknl@ waat.com".

Helaas lost het niet al jullie problemen op. Maar de mensen die nog aan het abonnement vastzitten, kunnen zich in ieder geval afmelden.

Hoop t.z.t. van jullie te horen of het allemaal klopt en lukt!
[M.a.w. zie je abonnementen staan/lopende betalingen e.d.]
Succes!

ni
door nicolie78 - Apr 2, 2010 om 20:23
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Allemaal,

Ook hier een "slachtoffer" van die waat rotzooi!
Sinds sept vorig jaar krijgt mijn man ook die zooi op zijn vodafone rekening a €16 per maand, en geen idee hoe we het er weer af kunnen krijgen. Bovenstaande opties uitgeprobeerd maar ook dat wil niet helpen. Gebeld met Vodafone die bellen volgende week terug......
Ik zie dat het laatste bericht hierover van Januari is, zijn er nog nieuwe ontwikkelingen???
Alvast bedankt voor de moeite!

kiran
door kiran - Apr 2, 2010 om 21:09
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@nicolie78

Nieuwe ontwikkelingen: dat zou van de anderen af moeten komen. Je schrijft: 'bovenstaande opties uitgeprobeerd maar ook dat wil niet helpen".

Bedoel je mijn stukje over de mail met afmelding die ik van Vodafone had gekregen? Via die www.payinfo.mobi?
Ik heb die mail nog, dus kan evt. nu aan Vodafone laten weten, dat het niet werkt of niet klopt .... en of men met een echte afmelding kan komen.

Als je wilt .... laat dan even weten wat jullie tot nu toe allemaal gedaan hebben om eraf te komen. Of je moet eerst het telefoontje willen afwachten? Zal sneller zijn dan mailen.
Ervaring leert: mailtje sturen en het antwoord kan op zich laten wachten.

ni
door nicolie78 - Apr 2, 2010 om 21:31
3 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb het advies van jouw laatste mail gebruikt en ben via zijn mobiel naar www.payinfo.mobi gegaan, maar krijg daar de melding dat er geen lopende abonnementen zijn.
Geen betalingen gevonden.
En dan houd het eigenlijk ook een beetje op, en kom ik niet verder.
Het gedeelte "De 3e link binnen Vodafone Live! en binnen de categorie "erotiek"+18" verwijst naar Waat Media. Op deze site is een link te vinden met de naam "mijn aankopen", via deze link kunnen klanten zich voor de Waat Media abonnementen afmelden". snap ik niet helemaal, ik heb gezocht via zijn mobiel op vodafone live, maar ook niks kunnen vinden.

Dus als je wilt mailen....heeel graag!
Krijg hier zo'n nare bijsmaak van!
Heb ook aangegeven dat op internet meerdere vodafone klanten de dupe waren, waarop de vriendelijke medewerkster zei, dat ze zelf geen vodafone mobiel had, maar er ook last van had...????? Terwijl ze in eerste instantie niet eens wist waar ik het over had....maar goed anyway...
Alvast weer heel erg bedankt voor de moeite! Mocht ik weer iets ontdekken zal ik het hier ook plaatsen!

kiran
door kiran - Apr 2, 2010 om 22:22
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@nicolie78

Welkom bij de club zal ik maar zeggen .... ?? :(
Hoop dat je telefoontje [V] ook iets zal gaan opleveren, breng je verslag uit?
Mail is onderweg ... zodra ik wat terug hoor ... ik meld me weer.

Heb erin gezet dat er geen lopende abonnementen en betalingen zijn te vinden.
En dat die 3e link - het afmelden niet te vinden is.
Gevraagd om andere oplossing. Liefst een direkte afmeldcode.
Is afwachten nu ....

only-me
door only-me - Apr 3, 2010 om 00:42
46 Antwoorden / 16 Vragen

Er bestaat een 'geschillencommissie' waar je aan kunt kloppen als je er niet uitkomt met het bedrijf.

Misschien kom je hier verder;
https://loket.degeschillencommissie.nl/Web/Site/default.aspx?m=commissie&code=tel

Succes, Laura

kiran
door kiran - Apr 3, 2010 om 01:05
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@only-me

Heel fijn dat je wilt meedenken en met mogelijke oplossingen komt.
Maar dit draadje loopt al sinds december en in januari was er al sprake van de Geschillencommissie.

Bedoel er verder niets mee, maar graag alles lezen en niet alleen de vraag.
Sneu voor de vraagsteller[s] als er een mailtje in de box ploft en er alleen dubbele antwoorden op staan, terwijl men hoopt weer verder te komen.

'T blijkt een harde noot om te kraken, dus ieder vers idee is welkom!
Met groet.

@aan al de anderen die hiermee te maken hebben.

Hoe is het jullie vergaan, is er ondertussen al iets opgelost.
Zou fijn zijn als jullie je ervaringen komen delen.
Wie weet heeft een ander er ook iets aan.

ed
door ed-asd - Apr 3, 2010 om 15:40
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had die laate mail ook gehad van vodafone webrelations, uiteraard gelijk geprobeerd maar waat media staat nergens tussen. Er wordt bij mij ook vermeld ' geen lopende abbonementen' dus ik kwam er geen stap mee verder.
Teruggemaild aan de betreffende persoon van vodafone, en nu uiteraard nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik heb definitief de hoop opgegeven en ben al op zoek naar een andere provider (en dus ook een ander telefoonnummer met al het gedoe erbij)
Mn abbonnement loopt nog een maandje, dan kan ik eindelijk weg bij die waardeloze provider die zich totaal niet inzetten voor hun klanten (na 8 jaar !)

kiran
door kiran - Apr 3, 2010 om 17:42
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@ed-asd

Bedankt voor je reactie. Spijtig te vernemen dat je nog steeds met de ellende opgescheept zit. Zoals je kunt lezen heb ik er ook weer een mail tegenaan gegooid. Het is weer afwachten ...

Is toch van de gekke, je kan je wel aanmelden maar nergens afmelden?
[alhoewel je dat aanmelden ook in twijfel kan trekken, menigeen stinkt erin zonder er erg in te hebben of weet helemaal nergens van]

Las van de week een mooie uitspraak:
"De klant is koning, hij mag dan ook vorstelijk betalen".
Is hier wel van toepassing.
Met groet,

ni
door nicolie78 - Apr 3, 2010 om 20:17
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik blijf er toch mee bezig...ik vind het gewoon belachelijk dat dit zomaar kan!

Ik geef ze 1 week...komt er geen oplossing, dan vragen we eerst een ander nummer aan...tot einde contract en dan weer terug naar T-mobile!
Of we stappen gelijk over....moeten we nog even bekijken...

Manlief heeft bijna 10 jaar bij t-mobile gezeten en geen rare fratsen, overgestapt naar vodafone omdat deze goedkoper zou zijn, en nu ineens deze kosten...al €144 in 7 maanden...ben gekke henkie niet!

Goede toepasselijke uitspraak inderdaad kiran!
Ik hou jullie op de hoogte!

kiran
door kiran - Apr 4, 2010 om 14:40
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@nicolie78

Naar aanleiding van het opnieuw openbreken van dit topic ....
Ben er toch ook weer mee bezig. Heb nog iets gevonden over de Klachtenbond. Weet niet of dit nog uitkomst kan bieden, maar zou eens doorlezen.

Klik hierop voor link Klachtenbond
Voor €5,- kan je éénmalig een klacht indienen. Bij gebruik even opletten dat je de goede invult want er zit ook een formulier bij van lid worden voor €12,-.

Lees en klik aan: terug naar hoofdpagina > scroll naar beneden > mobiel bellen > vodafone.
"Heeft u een klacht met betrekking tot Vodafone en komt u er zelf niet uit, meld deze dan aan de Klachtenbond".

Misschien slechts weer een strohalmpje .... maar dacht: zet het er toch op.
Keuze wel of niet aanmelden is aan jullie.

du
door duivens18 - Apr 6, 2010 om 16:47
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Allemaal,
Hier ben ik dan weer even.
Ja het is wat he die Vodafone ze blijven bezig.
Maar ik ben nog steeds niks wijzer en ook niet rijker :-) geworden ervan.
Heb het bij de BKR aangekaart maar die vinden het ook best sturen me terug naar inderdaad Vodafone en V ja die zegt je moet bij de BKR zijn dus zit nog steeds met een BKR notering en een betaalde rekening maar verder dus weinig opgeschoten.
Nou zit ik te denken om de DAS rechtsbijtand in te schakelen weet niet of er nog meer mensen lid zijn van DAS??? dan zou het mooi zijn om het met z "n allen te proberen???
Want weet nu ook niet meer wat ik er aan moet doen.
Vindt het lief zoals iedereen bezig is en alles uitzoekt maar je loopt overal in de ronte je berijkt niks dat merk ik nu maar weer al sinds 2008 bezig en nog er niet uit maar wel een gezellige onterechte BKR.
Nou wie er nog iets anders weet dan al die dingen die zo goed helpen ( maar niet heus) ik hoor het graag.
En als we met z"n allen de rechtsbijstand erop kunnen krijgen hoor ik het ook graag of jullie dit willen.
Ik blijf me nog steeds verbazen dat het progamma KASSA er niks aan doet dit is toch wel iets serieuzer dan sommige andere onderwerpen dacht ik zo??
Nou ik hoor het weer graag van jullie.

Groetjes,
Marian.

kiran
door kiran - Apr 6, 2010 om 17:26
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@duivens18

Hallo Marian, jammer genoeg ben jij ook nog niets opgeschoten. Wel fijn dat je je ook weer even komt melden. Wat Das rechtsbijstand betreft:
Heb je de polisvoorwaarden doorgelezen?

Meestal is er sprake van een minimumbedrag. M.a.w. als het belang, dus de hoofdsom hier niet bovenuit komt dan doet Das niets. Zou even nakijken ....

Ook niets meer gehoord van Rtl4? Het blijft inderdaad nog steeds aanmodderen.
Heb V ook weer gemaild. Ben benieuwd naar het antwoord .... want de oplossing die V in de laatste mail gegeven heeft, klopt van geen kant.
Alhoewel dat méér voor de anderen is. Jouw probleem ligt iets complexer.

Kassa en Vodafone - ik stelde het al eerder voor meen ik - samen - Belbus.
Voor nu, groetjes .....

ma
door martijnjk - Apr 27, 2010 om 11:56
2 Antwoorden / 0 Vragen

Goedendag,

Ook ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande. Ik betaal nu 9 maanden lang gemiddeld €20,00 per maand aan WAAT Media.
Toen ik hier achter kwam ben ik eerst naar de Vodafone winkel gegaan. Hier konden ze mij niet helpen en verwezen me door naar de klantenservice.
De klantenservice gebeld, lang aan de telefoon gehangen en uiteindelijk kwamen ze met de conclusie dat ik me maar moest afmelden bij dienstenfilter.
Ze konden me tevens wel vertellen dat het iets te maken had met erotiek. Toen kwam ik ook tot de ontdekking dat een vriend van mij ooit voor de gein dit heeft opgezocht op mijn telefoon..
Door dit geintje betaal ik nu maandelijks voor iets waar ik geen gebruik van maak!

Betreffende dienstenfilter; aangezien ik ook geen wallpapers etc. ontvang, heeft dit geen zin.
Toch maar geprobeerd om het bedrijf te mailen, dit heb ik gedaan op 28 maart j.l. De volgende dag kreeg ik de volgende reactie terug:

Dear Customer,

The subscription has been cancelled.

Best Regards,

Dit zou betekenen dat ik er voor de maand April geen kosten meer berekend zouden worden. Echter heb ik afgelopen week pas mijn rekening van April kunnen bekijken, waaruit bleek dat de kosten nog steeds in rekening worden gebracht.
Net gekeken naar mijn huidig tegoed en ik zie dat ik weer €20,00 buiten mijn abonnement zit.
Ook las ik de tip om via je webbrowser van je telefoon te browsen naar payinfo. Hierop gekeken, maar er worden geen abonnementen vermeld. Dus kan ik me helaas nog steeds niet afmelden.
Inmiddels heb ik gister weer het bedrijf gemaild, maar hiervan nog geen reactie.

Zijn er inmiddels nog anderen die zich op de een of andere manier hebben afgemeld en nu geen geld meer betalen voor iets wat ze niet gebruiken?

Met vriendelijke groet,

Martijn Kers

kiran
door kiran - Apr 27, 2010 om 22:20
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@martijnjk

Je bent als ik het goed heb, nummer 7! Zoals je hebt kunnen lezen heb ik op 2/4/10 Vodafone weer gemaild, tot nu toe geen bericht terug.

Laat hierbij weten: heb daarnet weer een mail eruit gedaan. Met dringend verzoek te reageren hoe dit probleem is op te lossen daar de vorige geen uitkomst bood.
Het is weer afwachten.

Wat Dienstenfilter betreft: daar kan je je mobiel laten blokkeren, Niet afmelden. Maar zal niet helpen. Blokkeer je de boel, Waat-Media blijft doorlopen tot afmelding.
"Geen wallpapers etc" : de dienst Waat Media is geaktiveerd. Ondersteunt je mobiel dat niet, krijg je niks te Zien maar op zich krijg je het wel Binnen.
Tot later, m.vr.gr.

ro
door rob3rtos - May 25, 2010 om 15:51
5 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal !! IK HEB BELANGRIJKE INFO OVER WAAT MEDIA !!
Ik ben een vriend van me aan het helpen die ook zit met 20 euro extra kosten door een internetdienst van Waat Media , en een andere vriend die google-verslaafd is heeft na wat speurwerk dit aan me gemaild:
contact informatie van Twistbox (http://www.twistbox.com/contactus/):

Waat media is since 2006 actief in mobiele content. Vreemdgenoeg vind ik op amerikaanse sites (via engelstalige google.com) geen negatieve reacties (alleen maar positieve informatie), zelfs als ik google op woorden als scam & ripoff in combinatie met waat media vind ik niets. Je zou zeggen dat de problemen
vooral in nederland zijn. Maar.....!!
Since eind 2006 bestaat Waat media niet meer en heet officieel tegenwoordig Twistbox Entertainment. Waat Media is een devisie van Twistbox
(http://www.sparkcapital.com/news/article/WAAT_Media_and_Charismatix_Form_Twistbox_Entertainment/)
Nu zijn het adres van Waat Media en TwistBox gelijk, alleen hebben ze beide een ander email adres en telefoon nummer. En wat blijkt, ze hebben ook
vestegingen in Duitsland, UK, Polen en Rusland. (http://www.twistbox.com/contactus/)
Op eerste gezicht lijkt twistbox geen oplichters (tenminste wat ik zo zie, meer onderzoek moet uit blijken). Op deze site staan aantal problemen van klanten van Twistbox en problemen zijn altijd opgelost
(http://www.ripoffreport.com/cellular-phone-companies/twistbox-entertainme/twistbox-entertainment-inc-fa-afedc.htm). Deze site is zeg maar de internationale kassa, dit is een hele populaire site met lijst van oplichters, dus geen enkel bedrijf wil hier opstaan.
Ik heb deze informatie met xxx(de vriend die we helpen) besproken en hij gaat nu proberen contact op te nemen met de UK devisie van twistbox. Hopelijk kunnen zij hem verder helpen, anders moeten we wat andere wegen proberen. Wat ik dan ga proberen is via jurofoon proberen advies in te winnen over eventuele internationale advocatuur betreffende dit probleem.
contact informatie van Twistbox (http://www.twistbox.com/contactus/):
Twistbox Entertainment LTD. (UK)
65 High Street
Marlow
Buckinghamshire
Tel: +44 (0) 1628 405660
Fax: +44 (0) 1628 405661

du
door duivens18 - May 25, 2010 om 16:14
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo rob3rtos,

Heb je verhaal gelezen ben erg benieuwd waar jij mee komt??
Als je van mij alles hebt gelezen vraag ik me af wat ik nog kan doen om van die negatieve BKR af te komen want die heb ik niet verdiend.
En dan ook nog die Vodafone tegen de BKR tegen elkaar schiet er niks mee op.
En me geld ben ik ook al sinds 2008 kwijt.
Maar me geld mogen ze houden als ik maar eens iemand had die me kon zeggen hoe ik van die negatieve BKR afkom want dat vind ik het ergst.
Heb nooit ergens om gevraagd en ook nooit smsjes of later bleek volgens Vodafone internet op mijn mobiel gehad en helpen echt niet je mag het zelf bekijken niet leuk allemaal.
En bijf zeggen jammer dat KASSA er geen aandacht aan besteed.
Bij deze veel succes en hoor graag meer van je.
Marian.

kiran
door kiran - May 25, 2010 om 21:05
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@rob3rtos

"Op het eerste gezicht lijkt Twistbox geen oplichters".
We hebben het er in dit topic niet over dat Twistbox of Waat Media oplichters zijn.
Het ligt aan Vodafone!!! Die laat zijn klanten in de kou staan.

Toch vreemd: als Waat Media sinds 2006 niet meer bestaat en nu onder de noemer van Twistbox Entertainment valt ... waarom mailt Vodafone mij dan met 'de oude rommel'. En blijft het Waat Media noemen? Zouden ze dan toch ook moeten weten dat de naam veranderd is?
Succes! Ben ook benieuwd wat eruit komt.

Aan de anderen:
Ik krijg geen respons meer van Vodafone. Heb al diverse 'herhalingen' per mail gestuurd. Met oproepen om nogmaals te reageren. De persoon die mij eerst ter wille was, heeft nu geloof ik ook de pijp aan Maarten gegeven. Hij mailt dus niet meer terug.

@marian

"Jammer dat Kassa er geen aandacht aan besteed".
De Belbus heeft ook geen interesse?

ro
door rob3rtos - Jun 4, 2010 om 12:14
5 Antwoorden / 0 Vragen

ZO !! Nieuws!! Twistbox staat op de internationale oplichterssite ,met heel snel reactie van twistbox zelf erbij ....en mijn gedupeerde vriend a.van empel heeft gepost , .....kijk zelf maar

http://www.ripoffreport.com/cellular-phone-companies/twistbox-entertainme/twistbox-entertainment-inc-w-eb8d8.htm

Nu hoop ik dat jullie hier wat mee kunnen , en laat me op dit forum weten hoe t gaat.
Eindelijk een beetje actie in deze schijndode zaak!
Groeten en veel succes Robert.

ki
door killerhis - Jun 4, 2010 om 15:40
5 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

Ik heb samen met rob3rtos een vriend van ons geholpen met zijn Waat Media probleem en hierbij de OPLOSSING!

Ten eerste.. WAAT MEDIA bestaat niet... het is een divisie van Twistbox Entertainment, een van de grootse mobiele content provider in Amerika. Waat Media is hun 'adult content" divisie. Dus voor al u problemen omtrent Waat Media moet u zijn bij Twistbox USA (http://www.twistbox.com/contactus/)

Oplossing: Neem contact op met Twistbox via helpdesknl@twistbox.com. Geef in u mail aan dat je jouw "WAAT MEDIA - 221 GALLERY" subscription wilt annuleren. Vergeet niet u gegevens door te geven (telefoon nummer, naam abonnement houder). Als het goed is zullen zij binnen paar dagen reageren met het bericht dat u abonnement word geannuleerd.

U moet niet vergeten dat het annuleren tot 3 maanden kan duren. Dit omdat het annuleren pas de volgende maand ingaat en in het algemeen de facturen van u telefoon provider 1 a 2 maanden achterlopen.

Mocht u geen reactie krijgen van Twistbox na het versturen van een mail, dan kunt u een report plaatsen op http://www.ripoffreport.com/, dit is zeg maar de Amerikaanse versie van Kassa. Wij hebben op deze site een report geplaats en dit trekt garandeert hun aandacht. (http://www.ripoffreport.com/cellular-phone-companies/twistbox-entertainme/twistbox-entertainment-inc-w-eb8d8.htm) Na het plaatsen van dit bericht hadden we binnen paar dagen reactie van Twistbox en was het probleem zo opgelost.

Mocht je na het lopen van deze stappen nog steeds geen oplossing hebben, dan kan je contact met ons opnemen via aronvanempel@gmail.com en wie weet kunnen wij u verder helpen.

Success

ed
door ed-asd - Jun 4, 2010 om 18:32
4 Antwoorden / 0 Vragen

Na het lezen van het topic op het ripoff-forum, heb ik vanmorgen ook direct mijn mails doorgestuurd naar het betreffende emailadres ......
En ik heb zojuist al een antwoord ontvangen !

Het blijft zeer summier ;

Dear Customer,

Your subscription will be cancelled

Maar het is in ieder geval een antwoord !
ik heb overigens ook de link naar het ripoff-forum in de mail gezet, i kdacht wie weet zet dat wat extra druk op de ketel.
Ik zal binnenkort eens Vodafone benaderen of zij al kunnen zien dat het 'abbonement' daadwerkelijk beeindigd is.
Ik zou alle gedupeerden willen adviseren direct een mail te sturen naar bovenstaand emailadres !!

Groet

ro
door rob3rtos - Jun 4, 2010 om 18:58
5 Antwoorden / 0 Vragen

Aron heeft nu ook zn annulering binnen , nu even wachten dus....Ik heb de site ripoffreport ook aan kassa zelf doorgegeven , misschien tip voor vervolguitzending aangezien er steeds meer van dit soort malafide diensten ontstaan....ben benieuwd.

du
door duivens18 - Jun 4, 2010 om 20:17
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Allemaal,

Het klinkt allemaal heel erg leuk en mooi.
Maaaar ik zit dus al ruim een jaar niet meer bij Vodafone en heb wel vanaf 2008 tot september 2009 die WAAT betaald zonder ook maar iets van Vodafone te horen of te ontvangen.
En dat wel elke keer bij Vodafone te hebben gezegd???
Maar wel elke maand die 20 euro.
Nu vraag ik me dus af hoe krijg ik mijn geld terug??
Maar nog belangrijker hoe krijg ik mijn onterechte BKR weg.
Wie kan mij dat zeggen na het lezen van al mijn gegevens
Ben benieuwd wat ik kan doen .
Hoor het graag,
Groetjes,
Marian

ki
door killerhis - Jun 4, 2010 om 20:35
5 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Marian

Het klinkt heel vervelend, maar naar je geld kan je fluiten, tenzij je een Amerikaanse Advocaat in handen neemt. Bij Vodafone is iedergeval niets te halen, die hebben in het contract wat je toen der tijd heb getekend hunzelf netjes afgedekt.

Omtrent de BKR, als u een BKR notering onterecht heeft verkregen (lees: door administratie fout van Vodafone of u heeft nooit een waarschuwing ontvangen) kunt u bezwaar tekenen. Heeft u een BKR gekregen omdat u kortweg niet de rekeningen heeft betaald, dan zit u hieraan vast. Vaak bij zulke BKR noteringen heb je een advocaat nodig om het op te lossen. Een TV ploeg werk vaak ook goed :)

Success

ro
door rob3rtos - Jun 4, 2010 om 20:45
5 Antwoorden / 0 Vragen

duivens18 ,
Hier een paar mogelijkheden waar ik al veel van dit soort dingen mee heb opgelost....

http://messenger.providesupport.com/messenger/interforce.html?gclid=CMCZ2pSJh6ICFVWY2AodeWt7UQ
kan je gratis msnnen met advocaten

of deze

http://www.rechtopjerecht.nl
voor gratis juridisch advies kan je gratis vraag posten.

of Jurofoon ,die kan je bellen (duur maar snel voor kleine zaken) of lid worden a 3.75/maand om ze gratis grotere dingen uit te laten zoeken, deze heb ik vaak gebeld omdat ik snel resultaat wilde.
Ik zou in jouw geval rechtopjerecht proberen , omdat je zaak ingewikkeld is en je helemaal gratis je vraag kan posten.

Hou ons op de hoogte....
suc6!
Groeten Robert

du
door duivens18 - Jun 11, 2010 om 16:02
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Allemaal,
Nou nog niks opgeschoten hier.
Wij hebben www.collectiefonrecht.nl benaderd maar zolang er niet meer meldingen binnen komen doen ze NIKS.
Dus weer bij af.
Wij zouden zeggen doe ook een mailtje naar dit adres dan komen we mischien verder.
Ik weet dat ik mijn geld kwijt ben maar als ik dan lees dat een WAAT sinds 2006 niet meer bestaat dan vraag ik me toch af hoe ik tot 2009 hiervoor heb moeten betalen???
En als je dan al weg bent bij Vodafone toch nog een BKR kan krijgen van hun.
Vindt het allemaal erg vreemd gaan en weet ook niet of de andere mensen ergens mee zijn geholpen??
Hoor het graag,
Vriendelijke Groet
Marian.,

ki
door killerhis - Jun 11, 2010 om 16:38
5 Antwoorden / 0 Vragen

@duivens18: Ik adviseer dat u met een jurist gaat praten naar mogelijkheden. Een BKR notering krijgt u niet zo makkelijk weg. De links die Rob3rtos heeft gegeven zijn gratis consultatie met een jurist:

http://messenger.providesupport.com/messenger/interforce.html?gclid=CMCZ2pSJh6ICFVWY2AodeWt7UQ

http://www.rechtopjerecht.nl

Als u echt van mening bent dat u onterecht een BKR notering heeft ontvangen, dan moet u een advocaat in handen nemen. Dit zorgt er vaak voor dat u een stuk serieuzer word genomen door grote bedrijven en worden problemen vaker sneller opgelost. Echter zit hier wel een prijskaartje aan vast.

Trap iedergeval niet in de vele sites die zeggen een BKR notering te kunnen verwijderen voor een vast bedrag, dat zijn vaak allemaal oplichters!

Wat u ook kunt doen (zoals eerder genoemd) is een beroep te doen op de de BKR Geschillencommissie. Hier kunt u meer informatie vinden en een informatie brochure aanvragen over het indienen van een dergelijk geschil:

http://www.bkr.nl/IkenBKR.aspx?pid=93

Een BKR notering is overigens maar 5 jaar geldig, u zit er iedergeval niet voor altijd aan vast.

Success

ma
door martijnjk - Jun 11, 2010 om 16:59
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste ed-asd,

Helaas moet ik je, denk ik, teleurstellen!
Zelf heb ik een aantal maanden geleden ook een mailtje gestuurd naar Waat Media met het verzoek mijn 'abonnement' stop te zetten.
Ik kreeg precies dezelfde reactie terug als dat jij hebt terug gekregen, maar helaas.. Nog steeds betaal ik maandelijks een bedrag aan WAAT-media.

du
door duivens18 - Jun 12, 2010 om 23:39
23 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Killerhis,

Het klinkt leuk zoals jij dat zegt je hebt eeb BKR maar voor 5 jaar maar ik zit er niet op te wachten en heb er niet om gevraagd heb alles netjes betaald zelfs veeeeeeeeeeeel te veel en weet dat ik me geld kwijt ben maar ik wil gewoon die BKR kwijt.
En ja als niemand nu verder wat doet en er steeds meer klachten binnenkomen dat schiet niet op he mensen????
Zoals nu weer een Martijnjk ja het gaat gewoon door dus zoals ik al eerder melde neem kontakt op met zijn allen op het door mij opgegeven adres dan kunnen hun wat doen
Maar goed denk dat ik er alleen voor sta ( jammergenoeg) en ga wel kijken hoe het gaat lopen.
Hoop wel nog van jullie te horen.
Marian.