ja
door jadera Feb 21, 2011 om 12:18
Computers & telefonie

Vodafone

Goede morgen

Ik ben Rob van der Ent ben al 16 jaar lid van Libertel/Vodafone, mijn vraag is dit:Ik had een rekening gekregen van € 246,00 daar heb ik een aanbetaling van gedaan van € 150,00 nooit meer een brief gehad van er staat nog € 100,00 open kom ik er vandaag achter dat ik totaal afgesloten bent dus ook om te ontvangen van telefoon en sms.
Ik heb gebeld met Vodafone en kreeg dus te horen van een medewerkster betalingen dat ik het eerst helemaal moest betaalt hebben dan konden ze mij deblokkeren wat zeg die trut dat ik haar niet vriendelijk te woord stond en daarom maar moest wachten tot alles binnen was, als ik dus vriendlijk had geweest kon ze het gelijk doen WAT EEN MACHTS MISBRUIK IS DIT ZEG.
Maar komt nog bij dat ik op een telefoontje zit te wachten van mijn cargioloog dat ik een gesprek moet hebben met haar omdat mijn hart nu een wandelende tijdbom is, ik vind di geen manier van zaken doen daar ze mij na de eerste aanbeating wel een brief hadden kunnen sturen er staat dat bedrag nog open, nee zegt ze dat doen wij niet zit niet in onze procuduren.
WAT EEN ARROGANTIE GAAT DAARVAN UIT VAN DIE KLANTENSERVICE.

Rob van der Ent

808 12 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 21, 2011 om 12:41
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--daar ze mij na de eerste aanbeating wel een brief hadden kunnen sturen er staat dat bedrag nog open--

Dat weet je toch zelf ook als je niet alles had betaald.......

En op rekeningen doe je geen aanbetalingen die moet je gewoon in z`n geheel betalen........
Tenzij je een betalings regeling hiervoor hebt afgesproken en die op schrift hebt als bewijs van de gemaakte afspraken.
Neemt niet weg dat ze dan evengoed hun diensten geheel of gedeeltelijk kunnen blokkeren tot alles is afbetaald, dit had je ook kunnen lezen in de voorwaarden......

mahadma
door mahadma - Feb 21, 2011 om 12:46
11720 Antwoorden / 52 Vragen

U was bekend met het moeten betalen van € 246,00. U heeft € 150,00 betaald en daarna niets meer. U was dus op de hoogte dat er nog € 96,00 open stond. En die heeft u niet betaald, terwijl u dit wèl wist. Dus u heeft zoals ik het lees bewust niet betaald. En dát betekent afsluiten/problemen. Waarschijnlijk bent u een (beetje) boos gedworden en dan worden bij de meeste callcenters de verbinding verbroken. Mijn advies, bel nog een keer vriendelijk vraag hoeveel u moet betalen, doe dat en u bent weer "in de lucht". Groet, MG.

fr
door fransp - Feb 21, 2011 om 13:19
11 Antwoorden / 0 Vragen

hoe het gesprek is verlopen is voor mij niet te beoordelen, er lijken wel wat dingen niet soepel te zijn gegaan.

maar feit blijft, dat u als klant op zich verantwoordelijk blijft voor de betalingen, en dat u na een eerste deelbetaling gaat zitten wachten op nog een brief, is op zijn minst bedenkelijk.

Meestal staat er in een brief over achterstanden een termijn gesteld waarin u een en ander kunt voldoen, en na een overeenkomst over de uitgestelde betaling, wanneer het totale bedrag voldaan moet zijn.
Blijkbaar is her teveel tijd verstreken en heeft de provider het recht om u idd geheel of gedeeltelijk af te sluiten, ( zie algemene voorwaarden).
Dat dat momenteel voor u vervelend is ivm een belangrijk telefoontje, kan ik me goed voorstellen, maar dan nog bent u zelf in gebreke gebleven.
Nee, ik ben niet bij uw provider werkzaam, werk in een totaal andere branche.

vanden bosch
door vanden bosch - Feb 21, 2011 om 13:33
252 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een arrogantie van u om zo maar even zelf te bepalen dat u maar niet alles wenst te betalen in 1 keer. En uiteraard ook maar geen contact opnemen met Vodaphone.

Vodaphone heeft terecht aangenomen dat u weigert het volledige bedrag te voldoen en u afgesloten. Eigen schuld!

Dat u op een telefoontje van uw cardioloog wacht is spijtig voor u, maar daar heeft Vodaphone niets mee te maken.

Er is er hier maar 1 arrogant en dat bent u!

fr
door fransp - Feb 21, 2011 om 13:42
11 Antwoorden / 0 Vragen

jammer dat dit soort fora soms uitnodigt een ander, al dan niet terecht, zeer negatief aan te spreken, gevolg is dat veel mensen dan afhaken en we elkaar niet verder gaan helpen.
laten we proberen het allemaal wat vriendelijker te houden, en niet zo boos op elkaar worden, dat scheelt al een gauw een hoop ergernis.

Frans

mahadma
door mahadma - Feb 21, 2011 om 13:47
11720 Antwoorden / 52 Vragen

Zonder vervelende bedoelingen t.o.v. TS, maar: "WAT EEN MACHTS MISBRUIK IS DIT ZEG.". Wel weten dat er nog betaald moet worden en dat niet doen. Wat wordt er bedoelt met machtsmisbruik?

"WAT EEN ARROGANTIE GAAT DAARVAN UIT VAN DIE KLANTENSERVICE.". De klantenservice probeert iedereen correct te helpen. Als TS of iemand anders een vaste (foute) mening heeft, is de klantenservice dan arrogant?

Met alle respect voor TS en Vodafone, als men normaal tegen elkaar praat en doet, kan er veel.

motomafkees
door motomafkees - Feb 21, 2011 om 15:19
5 Antwoorden / 0 Vragen

Een rekening dient gewoon betaald te worden als het bedrag te hoog is en u kunt dit niet in een keer betalen is geen probleem. Dan kan er een betalingsregeling getroffen worden. Dit blijkt niet uit uw verhaal. Dan is de rekening gewoon niet betaald en wordt u afgesloten. U belt vervolgens de klanten service en als ik uw bericht hierboven leest bent u inderdaad niet heel erg vriendelijk geweest in zo'n geval zou ik u ook niet meer verder helpen. U bent boos op een situatie en reageert het af tegen een persoon die er verder niets aan kan doen. In dit geval is het zelfs uw eigen schuld en niet die van Vodafone.
De les die u hieruit zou kunnen trekken is dat met vriendelijkheid het meest bereikt wordt. Die mensen zitten daar om u te helpen. Behandel ze ook zo. Als er een keer wordt opgenomen en wordt gezegd. "Goede middag met meneer Vodafoon" Brand dan maar los.

vanden bosch
door vanden bosch - Feb 21, 2011 om 15:24
252 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=fransp schreef op maandag 21 feb 2011, 13:42]jammer dat dit soort fora soms uitnodigt een ander, al dan niet terecht, zeer negatief aan te spreken, gevolg is dat veel mensen dan afhaken en we elkaar niet verder gaan helpen.
laten we proberen het allemaal wat vriendelijker te houden, en niet zo boos op elkaar worden, dat scheelt al een gauw een hoop ergernis.

Frans

Het is eerder de vraagsteller die uitnodigt. Meteen grote woorden gebruiken en een bedrijf beschimpen, terwijl een redelijk denkend mens in moet kunnen zien dat hijzelf fout zit.

Een tip voor vraagstellers: Beleefd vragen levert (in de regel) beleefde antwoorden op. Onbeleefd schreeuwen en beschimpen levert in de regel botte antwoorden op.

birdies
door birdies - Feb 21, 2011 om 17:39
6104 Antwoorden / 31 Vragen

......Ik had een rekening gekregen van € 246,00 daar heb ik een aanbetaling van gedaan van € 150,00 nooit meer een brief gehad van er staat nog € 100,00 open.......

Dat hoeft Vodafone ook niet te doen! Bovendien kun je niet zonder overleg zelf maar even bepalen dat je de rekening maar gedeeltelijk betaalt.

Als je woordgebruik aan de telefoon net zo onbeschoft was als hier, begrijp ik dat de medewerkster even geen zin heeft extra behulpzaam te zijn. Zij hoeven zich niet te laten beledigen.

Om voor de cardio bereikbaar te zijn, kun je een prepaid toestel kopen. Probleem opgelost.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Feb 24, 2011 om 16:05
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Rob,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met je betaling. Graag wil ik je hierbij helpen. Kun je mij een e-mail sturen met je Vodafone 06-nummer en adresgegevens?

Ons e-mailadres is webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @ ). Als ik je gegevens heb ontvangen dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op per e-mail.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Vodafone Webcare Nederland

pino123
door pino123 - Feb 24, 2011 om 16:11
2778 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb gebeld met Vodafone en kreeg dus te horen van een medewerkster betalingen dat ik het eerst helemaal moest betaalt hebben dan konden ze mij deblokkeren wat zeg die trut dat ik haar niet vriendelijk te woord stond en daarom maar moest wachten tot alles binnen was, als ik dus vriendlijk had geweest kon ze het gelijk doen WAT EEN MACHTS MISBRUIK IS DIT ZEG.

Vind je het gek? geen machtmisbruik, u bent begonnen door niet te betalen, wie nu machtsmisbruik en nu achteraf beginnen dat ze u afsluiten, hilarisch. Misschien gewoon moeten betalen, had een hoop gezeur gescheeld!

Vervelend van uw hart, maar ook dat kan de helpdesk niet door de telefoon zien. Misschien is het handig om u ook wat minder op te winden?

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Mar 24, 2011 om 12:50
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Rob,

Naar aanleiding van jouw post heeft mijn collega je op 24-02-2011 gevraagd om ons te e-mailen. We hebben daarna niets meer van je vernomen. Daarom sluit ik je klacht.

Mocht je klacht niet opgelost zijn, stuur mij dan alsnog binnen een week een e-mail met de gevraagde gegevens.

Met vriendelijke groet

Christianne
Vodafone Webcare Nederland