Vodafone benadeelt bestaande klanten boven nieuwe
omdat na 2 jaar trouwe dienst mijn abonnement bijna afgelopen was ben ik op zoek gegaan naar een verlenging.
diverse online shops gevonden met scherpe aanbiedingen, alleen had ik geen zin aan de hele rompslomp met omzetten nummer en de bijkomende adminstratie etc.
via mijn.vodafone.nl werd ik echter gewezen op het feit dat Vodafone ivm mijn bijna aflopende abonnement ook een aantal mooie aanbiedingen had. Een zogenaamde Winston PERFECT DEAL.
na wat plussen en minnen kwam ik tot de conclusie dat de aanbieding van Vodafone prima was en heb ik gekozen voor verlenging van mijn 2 jarig abonnement met nog 2 jaar en gekozen voor een nieuwe toestel (HTC one X grey) en een abonnement van 42,50 per maand.
aangezien Vodafone nergens vermeldde wat de verwachtte levertijd ging zijn, was ik eerst terughoudend maar als een online webshop het toestel binnen 2 dagen kan leveren ging ik er vanuit dat een groot bedrijf als Vodafone deze levertijd ook moet kunnen halen.
echter staat de status van de bestelling online nu al 6 dagen op in behandeling en is de status sinds vrijdag 6 juli onveranderd.
Na telefonisch contact met de orderstatus vorige week werd na lang wachten medegedeeld dat ze niet konden vertellen wat de verwachtte levertijd was, ze waren NIET op voorraad, en ze moeten nu deze week bij HTC informeren wanneer er geleverd wordt.
Vreemd, lijkt mij toch wel dat een bedrijf als vodafone een goed georganiseerd bestelsysteem heeft waar precies in zal staan wat de staza is van verwachte leveringen etc.
Plus wat ook raar is dat het toestel een onbekende levertijd heeft want alle online shops leveren ze gewoon uit voorraad.
ik zou dus deze week teruggebeld worden, maar de dame aan de telefoon had er niet zoveel zin aan volgens mij dus ik verwacht dat ik weer 25minuten in de wacht mag zitten om te horen wat de status is van mijn bestelling
heb toen opnieuw gebeld met de afdeling verkoop en gevraagd wat de levertijd is van een nieuwe toestel bij een nieuw abonnement.
met verbazing hoorde ik van de verkoper die in de computer zocht en mij vertelde dat de HTC one X gewoon op voorraad is en bij een nieuwe aanvraag deze binnen 2-3 dagen thuis geleverd kan worden!
ik vind dit belachelijk, als trouwe klant ben je blijkbaar niet zoveel waard als een nieuwe klant en moet je gewoon achteraan aansluiten.
ik zou deze week teruggebeld worden, maar natuurlijk nog steeds niks teruggehoord.
is het terecht om vodafone nu in gebreke te stellen en hun een laatste eis te stellen dat ze het toestel binnen een week leveren en indien ze hier niet aan voldoen ik dan enkelzijdig het contract kan beeindigen.
![vodafonewebcare](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/e2a10bc7130bf31caeeadc5b62a4f51ff39f310504ce25228166d7f6665cf425.png)
Beste Jerren,
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil graag voor ja nakijken wat precies de reden is waarom je toestel nog niet is geleverd en het voor je oplossen.
Stuur even een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com met je 06-nummer, naam, adres, geboortedatum, ordernummer, klantnummer en laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Vermeldt in het subject veld ''Kassa - Orderstatus - Jerren | 18-07-2012''
Met vriendelijke groet,
Serkan
Vodafone 24/7 Web Crew
![zoekster](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/2a859e8dcfd35eb9a934cf8b2e5cd624db4be359490eb4a80795ff7c65e18922.png)
[quote=vodafonewebcare schreef op woensdag 18 jul 2012, 05:19]Beste Jerren,
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil graag voor ja nakijken wat precies de reden is waarom je toestel nog niet is geleverd en het voor je oplossen.
Stuur even een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com met je 06-nummer, naam, adres, geboortedatum, ordernummer, klantnummer en laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Vermeldt in het subject veld ''Kassa - Orderstatus - Jerren | 18-07-2012''
Met vriendelijke groet,
Serkan
Vodafone 24/7 Web Crew
Geweldig toch, dat nieuwe klanten voorrang krijgen én mensen die zich beklagen op het Kassaforum. De rest heeft het nakijken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
![UPS hanteert grooote prijsverschillen](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/4f8776b1b8ca8c3b53482d478305300fe2c45ed1.png)
UPS hanteert grooote prijsverschillen
Ik ben er een paar weken geleden per toeval achter gekomen dat ik bij het verzenden van een pakket via UPS véééél te veel betaal als ik mijn UPS-account (8846WE) gebruik in vergelijking met wanneer ik mijn account niet gebruik en dus anoniem een pakket verstuur. Aangezien ik regelmatig, en meestal redelijk kleine pakketten verstuur naar ons hoofdkantoor in Helsinki viel het me wellicht niet ee ... Lees meer
![mgroen](https://lh5.googleusercontent.com/-Zk1G1I01WC0/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAKUY/AMZuuckkIPhDOPot52sG_ZlHgox1GdRfhw/s96-c/photo.jpg)
bouwer plaatst geen Douche WTW installatie
Ik zit met het volgende:
ik ben koper van een nieuwbouwwoning, onderdeel van een nog te realiseren nieuwbouwproject van in totaal 75 woningen.
Start bouw verwacht najaar 2024. Mijn woning zal voorzien worden van zonnepanelen, warmtepomp en 200 liter boiler. En is geen douche WTW (DWTW) installatie voorzien. Deze wordt ook niet als optie aangeboden in een meerkeuze/meerwerk lijst.
...
Lees meer
![Robert524450](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/065a6945885a7d640ed74e7567dec74ae4b3b1eda99e75e7bea051f75b3e024c.png)
![Marktplaats forceert mij ID-verificatie door te lopen voordat uitbetaald wordt.](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/cfa30e58a165f5cc240f0941fe23b7a135e63cdd.png)
Marktplaats forceert mij ID-verificatie door te lopen voordat uitbetaald wordt.
Ik heb iets verkocht op marktplaats voor € 50,-. Nu forceert Marktplaats.nl mij een ID-verificatie door te lopen voordat het geld uitbetaald wordt. Ik heb dit jaar via 3 advertenties op marktplaats iet verkocht voor in totaal minder dan € 500,- Nu moet ik bij een nieuwe externe partij mijn persooonsgegevens registreren ondankt dat op de website van marktplaats staat dat er een ID-verificatie ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
![doetinchem](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/5049b064676200ec5c676cba3ed97353b229d8007e1890de470cc0b5215d9cdc.png)
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer