be
door belindavs Mar 31, 2015 om 10:00
Computers & telefonie

Vodafone haalt mijn abonnement niet van mijn rekening

Hallo Kassa, ik had een vraagje . Ik heb al jaren een abonnement bij Vodafone. Sinds weken heb ik er alleen problemen mee. Ik heb een abonnement op moeders naam omdat ik jonger was als 18 toen ik hem afsloot , dit werd afgeschreven bij mijn moeder. Ik ben pas geleden naar de Vodafone winkel geweest om mijn nummer van mijn rekeningnummer afgeschreven zou worden . Vodafone vertelde dat dit kon. Een maand verder werden 2 bedragen er af geschreven van mijn en mijn moeder. Toen ging ik naar de Vodafone hoe dit zo kon . Hij vertelde toen dat het niet gaat om deze abonnement van mijn rekening af te halen omdat abonnement op mijn moeder staat . Maar raar he dat een maand eerder wel 2 bedragen van mijn rekening afgehaald werd. Na dat is er al 2 maanden geen bedrag afgehaald omdat ze een storing hadden gehad en ik had gebeld en zou 9 maart er afgehaald worden. Dit is nog steeds niet gebeurt ook deze maand van Maart is er nog niet af.

Nu is mijn vraag Hoeveel maanden mag Vodafone er tegelijk afhalen want de fout ligt bij Vodafone. Omdat hun een storing gehad hebben.

Hebben meerdere mensen problemen nu met Vodafone?

Met vriendelijke groet,
Belinda van Strien

3125 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

crewmember
door crewmember - Apr 1, 2015 om 13:12
1040 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik verwacht dat Vodafone in een keer 3 maanden mag afschrijven.
Je kan immers van tevoren weten dat er 3 maanden aan afschrijvingen aankomen.

Er zal hierover vast iets in hun algemene voorwaarden staan.


Verder gaan 90% van de klachten die hier over mobiele providers binnenkomen over Vodafone. Ik zou hier zo snel mogelijk weggaan als ik jou was.

chesspot
door chesspot - Apr 6, 2015 om 20:19
42 Antwoorden / 6 Vragen
0

[quote=belindavs schreef op dinsdag 31 mrt 2015, 10:00]Hallo Kassa, ik had een vraagje . Ik heb al jaren een abonnement bij Vodafone. Sinds weken heb ik er alleen problemen mee. Ik heb een abonnement op moeders naam omdat ik jonger was als 18 toen ik hem afsloot , dit werd afgeschreven bij mijn moeder. Ik ben pas geleden naar de Vodafone winkel geweest om mijn nummer van mijn rekeningnummer afgeschreven zou worden . Vodafone vertelde dat dit kon. Een maand verder werden 2 bedragen er af geschreven van mijn en mijn moeder. Toen ging ik naar de Vodafone hoe dit zo kon . Hij vertelde toen dat het niet gaat om deze abonnement van mijn rekening af te halen omdat abonnement op mijn moeder staat . Maar raar he dat een maand eerder wel 2 bedragen van mijn rekening afgehaald werd. Na dat is er al 2 maanden geen bedrag afgehaald omdat ze een storing hadden gehad en ik had gebeld en zou 9 maart er afgehaald worden. Dit is nog steeds niet gebeurt ook deze maand van Maart is er nog niet af.

Nu is mijn vraag Hoeveel maanden mag Vodafone er tegelijk afhalen want de fout ligt bij Vodafone. Omdat hun een storing gehad hebben.

Hebben meerdere mensen problemen nu met Vodafone?

Met vriendelijke groet,
Belinda van Strien

chesspot
door chesspot - Apr 6, 2015 om 20:24
42 Antwoorden / 6 Vragen
0

Zeg ze op. Er is moeilijk conact met ze te krijgen.
Maar dit is hun adres:
Vodafone
postbus 1500
6201 BM
Maastricht.
Neem en ander abonnement

chesspot
door chesspot - Apr 6, 2015 om 20:26
42 Antwoorden / 6 Vragen
0

En als ze geld van je rekening halen, storneer dat.
En blokkeer bij je bank hun banknr.

diumenge
door diumenge - Apr 6, 2015 om 20:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=chesspot schreef op maandag 6 apr 2015, 20:26]En als ze geld van je rekening halen, storneer dat.
En blokkeer bij je bank hun banknr.
Prima advies als je met veel incassokosten wilt komen te zitten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

Pe
Peanut71 - Jun 16, 2024 om 11:34
Winkels & webshops

Pakketten niet ontvangen of kwijt

Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt.  2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer