br
door brian053 Jul 25, 2014 om 14:38
Computers & telefonie

Vodafone netwerk

Ik heb al sinds jaar en dag een Vodafone abonnement. Sinds Februari vorig jaar heb ik bij mij thuis in EN om het huis slecht internet van Vodafone (mobiel). hier heb ik al meermalen over geklaagd bij de provider via alle mogelijke wegen. Ik heb ondertussen 3 simwissels gehad en ben 2x van toestel gewisseld (Note 2/Note 2/LG G2) en nog geen fatsoenlijk internet. Volgens Vodafone is de dekking goed en "garanderen ze verder niks"(omdat ik wel veel data op andere plekken gebruik zal het wel goed zijn geven ze in een reactie op mijn klacht aan). Daarnaast krijg ik heel vaak smsjes dat ik gemiste oproepen heb gehad terwijl mijn telefoon ALTIJD aan staat. Vodafone blijft in gebreke, maar ik moet wel elke maand bijna €60,- betalen.


Wat kan ik doen?? Ik wil hier eindelijk vanaf en gewoon kunnen bellen en internetten.

Help?!

553 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 25, 2014 om 15:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Sinds februari vorig jaar? En dan nog uw abonnement niet opgezegd? Hoe is het met de ontvangst van andere providers in en om huis?

Als dat goed is en u kunt nog niet zomaar van uw abonnement af, dien dan een klacht in bij de geschillencommissie.

tijger1
door tijger1 - Jul 25, 2014 om 15:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0





Kijk voor de gang van zaken hier.

gerbera
door gerbera - Jul 25, 2014 om 17:05
7392 Antwoorden / 14 Vragen
0

Goh, vodafone doet er alles aan om in het nieuws te blijven, helaas vaak negatief.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 25, 2014 om 17:58
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Stel je telefoon, wanneer je thuis bent, eens in dat hij enkel met 2G verbinding mag maken. Mogelijkerwijs heb je dan 'n beter ontvangst om te bellen/gebeld worden.
Internetten kun je dan het beste via wifi doen (eigenlijk ook bellen/gebeld worden maar dat is weer 'n ander verhaal :-)).

br
door brian053 - Jul 25, 2014 om 18:11
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik begrijp dat dat mogelijkheden zijn. Echter betaal ik 60 euro om uiteindelijk alternatieven te gaan gebruiken.

isilly
door isilly - Jul 25, 2014 om 21:38
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Veel providers zijn bezig hun netwerk om te bouwen tot 4G, dat betekent dat het bereik in 3G wat terugzakt. Zij zeggen dat dit minimaal is, maar meestal is het tegenovergestelde waar. Je kunt heel makkelijk onder je contract uit. Ze wijzigen bijna maandelijks hun voorwaarde, die kun je weigeren. Dan wordt het contract ontbonden.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 28, 2014 om 11:22
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste brian053,

Ik kan begrijpen dat het vervelend is als je problemen ervaart met het netwerk.

Je geeft in je bericht aan dat je deze klacht al op verschillende manieren kenbaar hebt gemaakt. Heb je dit ook gedaan door het volgende formulier via onze website in te vullen: www.vodafone.nl/feedback?


Zou je ook aan kunnen geven welke oplossingen al zijn aangeboden door ons? Op het moment dat de 3G dekking niet optimaal is in jouw omgeving kun je gebruik maken van het 2G netwerk.

Met vriendelijke groet,

Linda

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Jul 1, 2024 om 09:08
Elektronica & tv

Kun je een speakertje aansluiten op een koptelefoonaansluiting?

mijn wekkkerradio heeft een heel dun geluid. Beschikt wel over een koptelefoonaansluiting. Kun je daar een speakertje op aansluiten? Lees meer

ju
jukwis - Jul 3, 2024 om 20:15
Auto & vervoer

Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.

Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !? Lees meer

El
ElleP - Jul 3, 2024 om 13:33
Winkels & webshops

Mag Webwinkel Boeties.nl restitutie weigeren in dit geval?

Paar weken terug paar laarzen gekocht. Online staat dat de laarzen in het begin oncomfortabel kunnen zijn, maar dat na 2 weken dragen het leer naar de voet gaat vormen. Dit staat op de site van Sendra, het merk van de laarzen. Ze voelden bij het passen wat oncomfortabel, maar ze pasten verder prima.   Na een kwartier erop lopen werden ze echter pijnlijk. Dit werd niet minder na een week en lang ... Lees meer