hilfe
door hilfe Aug 26, 2008 om 18:56
Computers & telefonie

Vraag & Beantwoord - beste antwoord

Beste adviseurs,

dit is een inside information vraag. Normaal gesproken als ik een vraag stelde via 'vraag & antwoord' kon ik iemand nomineren voor het 'beste antwoord'.  Ik kan deze mogelijkheid helaas niet meer zien. Is dit veranderd, of kijk ik er overheen ?

groet

Alexander

442 8 Rapporteer

miem
door miem - Aug 26, 2008 om 19:08
69 Antwoorden / 29 Vragen

ik denk dat je er overheen kijkt, want die mogelijkheid is er nog steeds, maar je moet wel inloggen

nyhyji80
door nyhyji80 - Aug 26, 2008 om 19:11
235 Antwoorden / 57 Vragen

Alexander

Ik neem aan dat je ingelogt bent . Gaan we even testen, of de link naar ziet???

Greot Wil. R

nyhyji80
door nyhyji80 - Aug 26, 2008 om 19:14
235 Antwoorden / 57 Vragen

Hallo

Ik zie het ook niet!!!!!

ph
door phinder - Aug 26, 2008 om 19:25
433 Antwoorden / 4 Vragen

Alexander,

Je kan alleen punten uitdelen op vragen die je zelf bent gestart !
Niet op die van anderen...

Overigen, negeer gewoon die punten-mogelijkheid.
De "echte" experts interesseert het niets. Enkelen zijn nogal gek op punten en doen het daarom, maar die kan je beter negeren.

Gr. Phinder

nyhyji80
door nyhyji80 - Aug 26, 2008 om 19:30
235 Antwoorden / 57 Vragen

Phinder

Bij jouw antwoord sluit ik me helemaal bij aan.( Wel zonde van de punten.)

Groet Wil. R

hilfe
door hilfe - Aug 26, 2008 om 19:31
53 Antwoorden / 40 Vragen

okay, ik heb 't even getest.

Bij deze categorie (pc en internet) zie ik inderdaad wel de keuze van het 'beste antwoord', maar bij de categorie Auto niet.

Dus ik zou zeggen bij de categorie Auto:  "Goede wijn behoeft geen krans" ;)

Bedankt voor alle antwoorden !

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Aug 26, 2008 om 19:56
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag hilfe en anderen,

Het werkt ook alleen als de reactant het antwoord geeft via <vraag beantwoorden>. Zelf klik ik nogal vaak, voor ik m'n antwoord geef, bij een voorgaand antwoordveld van iemand anders met rechtsonder de de pijl met reactie aan. Als zou ik reageren op de reactie van de voorgaande persoon en niet op de vraagsteller. (Dat deed ik nu niet.)

Dat heeft als "voordeel" dat bij mij geen antwoorden geteld worden en de vraagsteller mij geen evetuele punten voor een eventueel beste antwoord kan geven. Dus....
Mocht de vraagsteller al de neiging hebben mijn antwoord het beste te vinden, dan heb ik hem/haar al het gras voor de voeten weggemaaid.
Kan ie ook niet struikelen. ;-)
Dit zou de verklaring op je vraag kunnen zijn.

Alleen als je toevallig het eerste de vraag beantwoordt is er een probleem: er is nog geen reactie en kun je dus ook niet bij een voorgaande reactant aanklikken.

Hardware ERror MAN

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Aug 26, 2008 om 19:57
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag hilfe en anderen,

Het werkt ook alleen als de reactant het antwoord geeft via <vraag
beantwoorden>. Zelf klik ik nogal vaak, voor ik m'n antwoord geef,
bij een voorgaand antwoordveld van iemand anders met rechtsonder de de
pijl met reactie aan. Als zou ik reageren op de reactie van de
voorgaande persoon en niet op de vraagsteller. (Dat deed ik nu WEL)

Dat heeft als "voordeel" dat bij mij geen antwoorden geteld worden en
de vraagsteller mij geen evetuele punten voor een eventueel beste
antwoord kan geven. Dus....

Mocht de vraagsteller al de neiging hebben mijn antwoord het beste te
vinden, dan heb ik hem/haar al het gras voor de voeten weggemaaid.

Kan ie ook niet struikelen. ;-)

Dit zou de verklaring op je vraag kunnen zijn.

Alleen als je toevallig het eerste de vraag beantwoordt is er een
probleem: er is nog geen reactie en kun je dus ook niet bij een
voorgaande reactant aanklikken.

Hardware ERror MAN