ba
door basusimdo Oct 3, 2020 om 17:23
Computers & telefonie

Vraag over Gmail

Goede middag ,

Ik vind het prettig om onderwerpen in desbetreffende folders te plaatsen .
Nu vind ik een aantal zaken erg vreemd.
1- als ik berichten verwijder naar de prullenbak , komen ze ook in belangrijk wat dus niet de bedoeling is.
2 - als ik een factuur verplaats naar facturen , staat het later ook weer in de inbox.
hetzelfde geldt ook voor bijv. energie.
Nu ben ik nogal een geordend type en houd graag mijn inbox zo leeg mogelijk en nu ben ik er dus achtergekomen toen ik mijn energie zaken wilde bekijken dat ze verdwenen waren, is dit omdat ik ze verwijderd heb uit mijn inbox ? en hoe kan ik dit probleem oplossen ?

3461 6 Rapporteer

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 3, 2020 om 17:41
7210 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt labels aanmaken voor onderwerpen die u wilt bewaren:
https://support.google.com/mail/answer/118708?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl

ba
door basusimdo Oct 3, 2020 om 17:57
14 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo Sjoppy,

Ik snap wat je bedoeld maar dit geeft geen antwoord op mijn vragen en ik begrijp dat je labels in je inbox geeft aan onderwerpen.
Dan hebben de folders eigenlijk geen zin om te maken ?
En dan zou mijn inbox nog vol zitten wat ik dus heel irritant vind.

sjjoppy
door sjjoppy Oct 3, 2020 om 18:24
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Basusimdo,
als de folders niet voldoen zou u voor de labels kunnen gaan dacht ik.

rj
door rjw - Oct 3, 2020 om 21:32
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Gmail is eigenlijk niet zo gemaakt dat je met folders kunt werken. Alles staat in de inbox, je kunt hoogstens sorteren middels labels. Maar de zoekfunctie van gmail is zo goed dat je alles eigenlijk gewoon in de inbox kunt laten staan.

ma
door malty - Oct 3, 2020 om 22:34
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Log eens in op Gmail.com en kijk daar in de prullenmand of bij Alle e-mail de verdwenen e-mails daar nog staan.
Aan linkerzijde eventueel op meer.. klikken om prullenmand te vinden.
Misschien is, voor extra zekerheid, het gratis Mailstore-home backup programma iets voor u.

ba
door basusimdo - Oct 3, 2020 om 23:45
14 Antwoorden / 10 Vragen

Hartelijk dank voor de hulp

lv
door lvthn von ach - Oct 4, 2020 om 09:18
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had precies hetzelfde probleem, echter met outlook.
Probeer ipv de app, de website te gebruiken. Bij mij kwamen alle mappen weer boven water, app verwijderd en de inlog pagina als link op homescreen geplaatst.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Oct 5, 2020 om 10:23
2094 Antwoorden / Vragen

Dit geeft nog wel eens wat verwarring maar Gmail kent maar drie mappen, de mail, spam en de prullenbak. De rest zijn labels, kenmerken. Opent u de map 'alle mail' eens, dan krijgt u een goed beeld.