ma
door maroonedseam Nov 30, 2006 om 13:16
Computers & telefonie

Vraag over taakbalk

hallo experts

even een klein vraagje in mijn taalbalk onderin staan diversen tekens van programaas die zo heb ik gehoort de gehele tijd mee draaien en die op opgestart moeten worden maar er staan programmaas in de niet nodig zijn om mee te draaien zoals ik heb er een foto programme bij staan en een melding van draadloosnetwerverbinding en ik heb er window washer op staan die moeten wel opgestart worden maar verder hebben ze geen functie bij het werken met de pc die zijn alleen maar voor handelingen daarna pas weet iemand hoe ik dat kan veranderen zodat ze niet meer gelijk opstartem met de pc er staat ook nog een teken op van een lan verbinding maar die heb ik niet dus hoe verwijder ik dat

nu dat was het zo beetje

groetjes van mij

211 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 30, 2006 om 13:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

In de programma map opstarten kunt u programma's verwijderen die u niet wilt opstarten.
druk op start naar programma's en dan naar opstarten.
Verder zijn er programma's die u kunt veranderen in de optie door het wel of niet bij het opstarten van windows te starten.

ve
door verwijderd - Nov 30, 2006 om 13:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor wat betreft de netwerkverbinding ..

Ga naar netwerkomgeving, kies daarvan eigenschappen.

Kies de aan te passen verbinding en ga naar eigenschappen. Haal het vinkje bij "toon ikoon" weg en klik op OK.

De netwerkverbinding zal dan niet meer zichtbaar zijn. Herhaal desgewenst voor elke verbinding in "netwerkomgeving".

Overigens doelt u waarschijnlijk op de systemtray rechtsonder op het scherm en niet op het middengedeelte.

Een aantal programmamakers vindt hun produkt zo belangrijk dat ze zich niet laten verwijderen uit de tray. Ook is er een aantal programma's dat minimaliseert naar de tray of naar het applicatie-overzicht. Dat kunt u aangeven in de instellingen van het programma.

succes...

ve
door verwijderd - Nov 30, 2006 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar Start > Uitvoeren. Type in het invulveld msconfig
Je komt nu in een soort van configuratieprogramma van Windows.
Klik hier op het tabblad opstarten, en vink daar de programma's weg die je niet in je taakbalk wilt hebben bij het opstarten van je PC.
Je kunt daarna eventueel weer eenvoudig de programma's aanvinken als je iets fout hebt gedaan, of je een programma achteraf toch nodig blijkt te hebben.

ve
door verwijderd - Nov 30, 2006 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo experts

bedankt voor jullie antwoorden het was waardevol voor mij en ik weet nu hoe ik het moet doen dus  bedankt voor de antwoorden

groetjes van mij