vi
door vitesse Apr 29, 2007 om 12:21
Computers & telefonie

Waar staat de download versie van XP service pack 2

Mijn computer is/was gecrahed. Ik wil nu weer XP Service pack 2 installeren omdat dit voor een aantal van mijn programma's is vereist. Maar ik kan op de pagina's van Microsoft niet vinden waar vandaan ik het op kan halen. Kan niemand mij een code van het product  of een link naar de juiste pagina geven?

2408 3 Rapporteer

dirck
door dirck - Apr 29, 2007 om 12:39
3201 Antwoorden / 3 Vragen
dirck
door dirck - Apr 29, 2007 om 12:45
3201 Antwoorden / 3 Vragen

En als je het dan vervolgens op een CD brand, dan hoef je het niet telkens te downloaden, (mocht je je harde schijf weer eens formatteren) maar kun je service pack 2 gewoon vanaf de CD installeren.

labswans
door labswans - Jul 30, 2007 om 11:41
1918 Antwoorden / 10 Vragen

hier :

Windows XP Service Pack 2

<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(2, 'moreinformation');
Releasedatum: 25 augustus 2004

Downloaden

<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(3, 'moreinformation');
U kunt Windows XP Service Pack 2 (SP2) verkrijgen via de functie Automatische updates of Windows Update.

Automatische updates

<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(4, 'moreinformation');

De beste manier om ervoor te zorgen dat u Windows XP SP2 ontvangt, is door de functie Automatische updates in Windows XP in te schakelen. Ga naar de site Uw pc beveiligen als u wilt dat wij deze functie voor u inschakelen (http://protect.microsoft.com/security/protect/WSA/nl/default.asp) of voer zelf de volgende stappen uit (http://www.microsoft.com/netherlands/beveiliging/beveiliguwpc/windowsxp/updates.aspx). In beide gevallen ontvangt u Windows XP SP2 automatisch.

Wanneer u Automatische updates hebt ingeschakeld, kan uw computer belangrijke updates automatisch gaan downloaden, waaronder de laatste versie van Windows Update.

Windows Update

<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(4, 'moreinformation');

1.Ga naar de volgende Microsoft-website:
http://windowsupdate.microsoft.com (http://windowsupdate.microsoft.com)
2.Klik op Snelle installatie (aanbevolen).
3.Als uw computer daarvoor in aanmerking komt, wordt Windows XP SP2 automatisch geselecteerd als een van de updates. Klik op Installeren
4.Lees de gebruiksrechtovereenkomst voordat u ermee akkoord gaat.
Windows XP SP2 wordt naar uw computer gedownload en de installatiewizard van Windows XP Service Pack 2 helpt u bij de installatie ervan.