Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Volgens mij kunt u sjoppie het beste bedanken (hij verdient het) in het onderwerp waar hij zich voorbeeldig heeft gedragen. En daar dus reageren op hem.
een (werkende) link in uw reactie maakt u als volgt:
- kopieer de url (in uw geval: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/app-verwijderen/) - klik op het meest rechtse zwarte rondje (met het linksymbool) - plak in het geopende venstertje die url - zorg er voor dat er niet 2x 'http://' staat... en - zorg ervoor dat alles wat achter de titel-url staat (in dit geval 'verwijderen') ook weg is, want in uw geval staat er nog: '?vhash......' achter en dat krijgt men alleen als men ingelogd is. - klik dan op 'ok' - eventueel kan men die titel inkorten naar een eigen benaming, bijv. * *, en ook nog eventueel bold en italic.
Om sjoppie te bedanken moet u op Top antwoord klikken, dat staat in het bericht van sjoppie. Dan komt er een schermpje tevoorschijn en krijgt u meteen de kans om persoonlijk en voor niemand anders zichtbaar een bedankje te schrijven.
Ik heb het weer eens geprobeerd om een link te maken met mijn iPad2 Het verschil is dat u nog met iOS 8 werkt en ik met iOS 9 werk. De webstek crashed niet meer,nu is de link onzichtbaar geworden :-( Het wordt tijd, dat de Kassa webstek overgaat op HTML5 en de BEEP-BEEP Flash niet meer gebriuikt
@Hutch Als er iemand weet hoe je een link moet maken, is het @Tijger1
[quote=dede0 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 08:05]Ik wil Sjoppie bedanken voor zijn goede raad, maar als ik op 'reageer' druk, gebeurt er niets. Waarom? Omdat u op 'uw iPhone' een matige browser gebruikt die bepaalde scripts standaard niet toestaat.
[quote=costnix schreef op vrijdag 18 sep 2015, 12:25] Het wordt tijd, dat de Kassa webstek overgaat op HTML5 en de BEEP-BEEP Flash niet meer gebruikt
Je zal een jaar of 5 geduld moeten hebben, vrees ik.
Overigens is deze site helemaal flut natuurlijk. De helft van de mensen die hier een topic starten, weten niet eens hoe ze een reactie moeten plaatsen, laat staan een link. Ook hierover zijn weer eens tig topics geplaatst.
Wordt tijd dat ze eens een fatsoenlijk forum laten bouwen.
[quote=akkerdistel schreef op vrijdag 18 sep 2015, 13:45]Omdat u op 'uw iPhone' een matige browser gebruikt die bepaalde scripts standaard niet toestaat. De vraagsteller heeft blijkbaar ook al een iPhone.
Van de antwoorden leer ik veel. Ik ben 86, heb sinds kort naast mijn HP-laptop een i-phone6plus, wil zolang het nog kan zoveel mogelijk bij de tijd blijven, wat voor een groot deel lukt, omdat ik hier zo vaak uitstekende adviezen krijg, waarvoor bij deze hartelijk dank.
[quote=edrick3 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 19:14][quote=dede0 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 19:12]Ik weet niet, wat 'een matige browser' inhoudt.
Er zijn verschillende meningen over de verschillende browsers. De één zweert bij Firefox, de ander verfoeit Chrome of IE
Met vr.gr.
Objectief gezien? Chrome en firefox doen het prima, met IE loopt alles vast of doet het niet. Dat laatste zou ik niemand aanraden. Aangezien het signaal van ziggo komt zou dat bij iedere abonnee ongeveer hetzelfde moeten zijn.
Heb ze alle drie een tijd geprobeerd. Ben begonnen met ie, maar dat werd al snel firefox, daarna chrome. Verschillen tussen die laatsten zijn klein, het is maar net wat je voorkeur is en wat je gewend bent.
Mensen die een hekel hebben aan chrome of firefox neem ik ook niet serieus. Beiden zijn goed.
[quote=1953 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 20:26]Is dit een consumentenvraag?! Ja. Loop verder niet zo te zeuren door bij vragen te vragen of het wel consumentenvragen zijn of dat het geen discussie is, en omgekeerd bij discussies of het geen vragen zijn. We weten inmiddels wel dat je reageert om het reageren. Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe alias overigens?
[quote=carola.83 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 13:55][quote=costnix schreef op vrijdag 18 sep 2015, 12:25] Het wordt tijd, dat de Kassa webstek overgaat op HTML5 en de BEEP-BEEP Flash niet meer gebruikt
Je zal een jaar of 5 geduld moeten hebben, vrees ik.
Overigens is deze site helemaal flut natuurlijk. De helft van de mensen die hier een topic starten, weten niet eens hoe ze een reactie moeten plaatsen, laat staan een link. Ook hierover zijn weer eens tig topics geplaatst.
Wordt tijd dat ze eens een fatsoenlijk forum laten bouwen. [quote]
Hallo Carola@ dit is een oud en bij VARA/KASSA bekend probleem en opmerkingen van tijdens eerdere expert bijeenkomsten hebben al enkele keren tot aanpassingen geleid.
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische
...
Lees meer
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt.
2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer