gi
door gijsje Mar 22, 2009 om 09:50
Computers & telefonie

Waarschuwing aanbieding canal digital

Werd eergisteren gebeld. goedemorgen, mevrouw u kijkt via een schotel en vanaf morgen ontvangt u 3 maanden alle kanalen van canal digital helemaal gratis.
Oh ja? vroeg ik en daarna? ja, dan moet u er voor gaan betalen, en als u dat niet wilt moet u dat binnen 2 maanden kenbaar maken.
Wat is dit voor waanzin? zei ik, dus ik moet actie ondernemen omdat u dat mij ongevraagd aanbiedt, u moet mij bellen na die 3 maanden of het mij bevalt, maar niet zo.
Maar ik zeg u hierbij dat ik van deze aanbieding GEEN gebruik wil maken.

Kijk uit, want hoeveel mensen vergeten niet op te zeggen binnen 2 maanden, en zitten er dan aan vast.
Weer een manier om mensen het geld uit de zak te kloppen.

vr gr. diny

463 4 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Mar 22, 2009 om 10:11
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Het is vrij normaal dat bedrijven je een proefabonnement proberen aan te smeren met lokkertjes. Net als met kranten, bladen, sportscholen enz. enz. Vanzelfsprekend moet je altijd goed opletten waar je je aan verbindt, filantropie is nog altijd zeldzaam oftewel ze doen dit vooral om aardig te zijn voor zichzelf.

gi
door gijsje - Mar 25, 2009 om 19:30
1 Antwoorden / 6 Vragen

Maar als een proefabb. bij een krant neemt, bellen ze je altijd na afloop op of je hem wilt behouden.

Het gaat er mij om, bij canal digitaal gebeurt dat niet, en dat je het zelf binnen 2 maanden moet opzeggen, hoeveel mensen vergeten dat niet? en hup dan zitten ze er voor 1 of 2 jaar aan vast.

Daarom wilde ik waarschuwen, zeg gewoon neeeeee.

Ik vind dit een smerige actie, laag en gemeen

gr diny

pe
door pepie29 - Mar 25, 2009 om 19:46
16 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zie het probleem niet, heb vandaag ook deze aanbieding gehad, kan nu lekker 3 maanden alle zender bekijken. Die mijnheer vertelde mij ook netjes dat als ik na 3 maanden niet meer wilde kijken dit in de 1e twee maanden kenbaar moest maken.

Ik heb het de vorige keer ook gedaan en geen enkel probleem. Even de datum in mijn agenda gezet zodat ik het opzeggen niet zou vergeten. Iets wat ik met al mijn abbo's doe.

kenwel2
door kenwel2 - Mar 25, 2009 om 19:58
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Beste diny: Al meer dan 10 jr. ben ik lid van de 'club' canaldigitaal (het vroegere filmnet) en kan u vertellen, dat canaldigitaal regelmatig met actie's klanten probeert over te halen, om een hoger pakket te nemen, neem nu bijvoorbeeld de kaartwissel, die volop aan de gang is, op het moment dat je de nieuwe smartcard ontvangt, wordt je een maand gratis extra te ontvangen zenders aangeboden, tevens zit er een antwoordkaart bij, die u kunt gebruiken, als u inderdaad een hoger pakket wilt hebben, na die proefmaand. Denk dat u door de beller op een verkeerd 'spoor' bent gezet, en u aangeboden heeft, om de eerste 3 maanden gratis naar dit hogere (dus duurder) pakket te gaan kijken, en daarna dit voor de nieuwe prijs te zulen ontvangen.(Als dit al verteld is aan u!) Ook ik heb vaak dergelijke telefoontjes gehad, ze zijn ronduit misleidend, en als je je hoofd er niet helemaal goed bij houdt, om direct nee dank je wel te zeggen, je inderdaad aan een abonnement zit vastgepint, ook ik vindt dit een zeer verwerpelijke situatie, en hoop dan ook, dat u geen ja heeft gezegd tegen die 3 maanden alle kanalen kijken van canal digitaal. Bel anders onmiddelijk 0900-9327 en houdt uw abonneenummer bij de hand, en verzoek om onmiddelijke stopzetting van deze aanbieding, die u is gedaan.U bent (mogelijk) misleid! In het ergste geval zit u er minstens een jaar aan vast, en de duurdere pakketten van canaldigitaal zijn echt duur, vooral omdat er wat filmzenders bij in zitten, hoop dat ik u het e.e.a duidelijk heb kunnen maken, ga nooit op een aanbod in, waarin wordt gesuggereerd dat u 3 maanden 'gratis' naar alle kanalen kunt kijken, het is allemaal verkooppraat! Pas er dus echt mee op! Zeg ten alle tijde, 'ik heb geen behoefte aan uw aanbod' en leg die hoorn neer!

Heel veel succes verder, Gr. Henri