Wacht u voor telefoonkopen.nl en solid vision
Mijn Samsung Omnia die ik eind mei aanschafte bij Telefoonkopen.nl had wat problemen met de software dus na mijn vakantie bracht ik het toestelletje ter reparatie retour. Dat was in juni. Het apparaat werd zorgvuldig nagekeken en nee, er mankeerde absoluut niets aan! Logisch, want het was nieuw en ik ben zuinig op mijn spullen.
Na twee weken kon ik het ophalen, een mankement was niet gevonden, maar de software was vervangen.
Bij Telefoonkopen.nl constateerden de verkoper en ik dat het er nogal toegetakeld uitzag. Er zaten forse krassen op de display en er zaten een paar putjes in.
Thuis heb ik direct contact opgenomen met Solid Vision en het toestel mocht ik retour sturen, dan zou het bekeken worden.
Na een kleine twee weken kwam het retour. Met de mededeling dat Solid Vision geen beschadigingen kon ontdekken en dat er gebruikersschade op zat. De mensen bij Telefoonkopen.nl hadden al gebeld dat dit geen manier van doen is, maar kregen niets voor elkaar.
Thuis heb ik weer contact opgenomen. Zelfde laken een pak. Ook contact opgenomen met Samsung: niet thuis. Daar werd me wel verteld dat Telefoonkopen.nl verantwoordelijk is. Uiteindelijk nam men daar een puntgaaf toestel in, dat bedrijf doet zaken met Solid Vision en is dus verantwoordelijk. Dient dus de klant schadeloos te stellen en mag zelf weten hoe dat met Solid Vision geregeld wordt.
Dat heb ik nog teruggekoppeld naar Telefoonkopen.nl. Daar werd hartelijk gelachen: op die manier konden ze de tent wel sluiten! Was er helemaal niets meer te verdienen et cetera.
Wat nu? Het heeft er alle schijn van dat beide bedrijven mooi weg komen en dat ik met een beschadigd toestel zit. Dat kan toch niet?
Met vriendelijke groet,
Ans Pastoor
@vesta
Nee, ook ik vind dit niet kunnen. Bewijs het maar eens dat het geen gebruikersschade is! Tegenwoordig lijk je overal een foto van te moeten maken voor je iets op moet sturen ter reparatie. Zal moeilijk worden je gelijk te halen.
Leg de vraag eens voor bij Consuwijzer.
Klik hier
Persoonlijk zou ik zeggen dat als telefoonkopen zo begaan is, zij ook niet zo moeilijk moeten doen en het op zouden moeten lossen met hun achterban.
[quote=vesta schreef op maandag 16 aug 2010, 15:55]Bij Telefoonkopen.nl constateerden de verkoper en ik dat het er nogal toegetakeld uitzag. Er zaten forse krassen op de display en er zaten een paar putjes in.
Telefoonkopen.nl heeft de telefoon geleverd en is en blijft verantwoordelijk voor een juiste afhandeling. Is het nogeens te bespreken met die verkoper ?
Maar... eigenlijk had je op dat moment het toestel moeten weigeren.
Nu wordt het moeilijk..ben ik bang..
Goedemorgen mevrouw Pastoor,
wij zullen hier induiken en samen met ons filiaal in Eindhoven uitzoeken wat er aan de hand is en zoeken naar een passende oplossing.
Wij zullen u telefonisch benaderen als er wat meer bekend is, hopelijk deze week nog.
Uw klacht staat bij ons geregistreerd onder BC1008-534
Met vriendelijke groet,
telefoonkopen.nl WebCare
Het zou geweldig zijn als er alsnog iets geregeld zou kunnen worden!
In het filiaal werd me verzekerd dat er van service helaas geen sprake kon zijn, dus ik wacht af.
Met vriendelijke groet,
Ans Pastoor
Hou je ons op de hoogte ?
Een webcare afdeling kan alleen maar reageren..
nu de échte oplossing nog !!
Succes
mocht teen en tander alsnog tot mijn tevredenheid geregeld worden, dan zal ik dat zeker melden.
veel fiducie heb ik er niet in: de verkopers waren maar al te duidelijk in hun uitspraken!
Goedemiddag,
als het goed is heeft de winkel vanmiddag telefonisch contact gehad. Ze zullen het toestel nogmaals terug sturen naar de reparateur en in opdracht van Samsung zal het scherm, als het goed gaat, vervangen worden.
[quote=tkklantenser schreef op dinsdag 17 aug 2010, 16:57]
als het goed is ......
als het goed gaat....
2 slagen om de arm.
Wij horen liever van Vesta hoe en wanneer het naar tevredenheid is opgelost.
groet,
Cor
UIteraard, wij horen dat net zo graag als u.
De 1e als het goed is, is omdat de winkel ons aangegeven heeft de klant te hebben gebeld. Wij gaan daar natuurlijk van uit, maar omdat wij zelf niet het telefoongesprek gevoerd hebben, deze toevoeging.
En de 2e als het goed is, is omdat wij van Samsung de bevestiging hebben gekregen dat het display vervangen zal gaan worden, mits het toestel verder nog aan de garantiebepalingen voldoet, maar wij uiteraard niet kunnen beloven dat de 3e partij (de reparateur) dit ook meteen goed afhandelt. Wij gaan hier wel van uit, maar de wet van Murphy zou zo maar eens roet in het eten kunnen gooien.
Ook wij horen graag van mevrouw Pastoor dat alles goed is opgelost.
Haha, fijn al die argusogen!
Telefoonkopen heeft mij vanmiddag inderdaad gebeld en afgesproken is dat ik het toestel weer ga inleveren.
Verder nog even afwachten, maar het is in ieder geval een stap in de goede richting...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Ski jas is ingescheurd,
Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden,
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.
w
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer