re
door reginajohn Jan 5, 2007 om 17:56
Computers & telefonie

Wat doet de directory incomplete in Limewire

Ik heb enige tijd geleden LimeWire op mijn pc geïnstalleerd. Ik heb zelf een map aangegeven waarin hij de downloads moet opslaan. Daarnaast zag ik dat er een map "imcomplete" is aangemaakt. Nu heb ik een aantal keer gehad dat er bestanden in incomplete staan, terwijl ze niet meer in de downloadlijst in LimeWire staan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze downloads toch worden voltooid. Ik heb bijvoorbeeld de tekenfilm Aladdin en de wraak van Jaffar opgezocht en in mijn downloadlijst gezet. Hij is dan voor bijvoorbeeld 80% compleet. Ik sluit mijn pc af en als ik hem weer opstart is deze film uit mijn downloadlijst, maar staat hij wel in "incomplete". Wie kan mij helpen??

248 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 5, 2007 om 18:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf ben ik geen gebruiker van LimeWire (misschien iemand anders wel?), maar ik hoop je in ieder geval toch op weg te kunnen helpen. Bij vergelijkbare programma's worden alle bestanden die nog niet 'compleet' zijn in de 'incomplete' map gezet. LimeWire heeft een 'resume' functie, maar het is daarbij wel belangrijk om precies hetzelfde bestand te vinden, bij sommige programma's gaat dit automatisch. Sla de help functie van LimeWire er eens op na om te weten te komen hoe dit precies in zijn werk gaat.

ve
door verwijderd - Jan 5, 2007 om 18:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

hier staan files die pas voor een gedeelte zijn opgehaal, dus afgebroken.
je kunt deze downloads later voort zetten bij waar het gebleven was.

ve
door verwijderd - Jan 5, 2007 om 20:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Als hij uit je download lijst is en in incomplete staat dan is hij niet goed voltooid of corrupt, je kunt hem dan wel weggooien.

Als het weg is uit de downloadlijst start hij hem niet opnieuw met zoeken/downloaden als je limewire start, dus staat hij er niet in dan kun je hem als verloren beschouwen.

Enkel wat in je download lijst staat zal opnieuw gestart worden.

Je kunt limewire laten draaien en instellen als je afsluit dat hij blijft downloaden en zelf  afsluit als  download voltooid is (om iets af te maken), als het voltooid is sluit hij dan vanzelf af.

Groetjes,