Jo
door Johnharris Apr 11, 2019 om 12:14
Computers & telefonie

Wat is de beste VPN provider?

Wat is de beste VPN provider. Ik zit vaak op het wifi in de bieb maar wil niet dat anderen mijn prive data kunnen checken?

13228 20 Rapporteer

ke
door keesvbalen - Apr 11, 2019 om 12:23
1 Antwoorden / Vragen

Als je een VPN alleen hiervoor gaat gebruiken dan zou ik een goedkope VPN provider aanraden. Sommige mensen willen weten welke VPN het best is voor illegaal downloaden maar aangezien je niks doet dat verboden is iedere (betaalde) VPN goed! Een gratis VPN wil nog weleens langzaam werken dus dat zou ik niet aanraden. Je zou dit lijstje met de top 10 Beste VPN eens kunnen bekijken!

Yuneec
door Yuneec Apr 11, 2019 om 19:14
13 Antwoorden / Vragen

U snapt niet zo heel veel van VPN denk ik.

Het is onjuist om aan te nemen dat 'iedere' aanbieder de juiste is voor het gestelde doel.
Er zijn namelijk VPN aanbieders die je data opslaan en er gebruik van maken, en dat 'meelezen' is nu net wat de vraagsteller probeert te voorkomen.

Vooral de gratis aanbieders (zoals Opera) doen dit. Lees alle voorwaarden dus goed.

ExpressVPN en NordNet zijn de beste aanbieders qua anonimiteit en snelheid.

marita5
door marita5 - Apr 11, 2019 om 12:24
11513 Antwoorden / 15 Vragen
PerCeptie
door PerCeptie - Apr 11, 2019 om 13:40
26 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb zelf een goede ervaring met Express VPN. Ze hebben veel verschillende IP-adressen die bijvoorbeeld Netflix niet herkent.
het nadeel van deze provider is dat je na een proeftermijn van 30 dagen moet betalen.

jo
door jorisw - Apr 11, 2019 om 13:47
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je het echt goed wilt doen (dus niet afhankelijk wilt zijn van derden waar je net zo min controle over hebt als over openbare WIFI) zou je zelf een VPN moeten opzetten. Een NAS (network attached storage) is niet zo heel duur en bevat naast opslag ook in de meeste gevallen een kleine server waar je VPN op kunt draaien. Dan verbindt je via je eigen netwerkaansluiting naar het internet.

Iets minder omslachtig is gewoon een 4G abonnement te nemen en dat te gebruiken. Daar zit impliciet VPN functionaliteit in (niet echt een VPN, maar wel alles encrypted).

fr
door frankve Apr 14, 2019 om 22:40
36 Antwoorden / 1 Vragen

Ben ik het helemaal mee eens.

Ik gebruik het ook met een NAS (synology). Je hebt dan uiteraard de éénmalige aanschaf van de NAS, maar dan met een openvpn.net verbinding opgezet naar de NAS heb je verder geen (abo)kosten. Plus de talloze voordelen van de eigen NAS uiteraard.

Ook is de hotspot van je mobiel een goede optie, daarbij is natuurlijk wel weer een (duurder) abonnement nodig als je een laptop o.i.d. in de bieb gebruikt. Die vreten data alsof het niks is (of je moet weer via instellingen etc - allemaal gedoe).

juffrouwKarla
door juffrouwKarla - Apr 11, 2019 om 13:52
51 Antwoorden / Vragen

Wat gebruikt u dan bij de bieb ? Een laptop, tablet of een telefoon ? Als je geen films bekijkt of iets download dan zou ik de telefoon gebruiken als hotspot.

Scrol naar beneden.

Yuneec
door Yuneec Apr 11, 2019 om 19:17
13 Antwoorden / Vragen

Juist als het alleen om streamen gaat is een VPN niet noodzakelijk, maar zodra je je email leest, WhatsApp't, Chat, Bankiert etc is het belangrijk dat je een veilige verbinding hebt.

justmeagain
door justmeagain Jan 16, 2020 om 23:20
623 Antwoorden / 8 Vragen

@yuneec wat een onzin Whatsapp heeft zo'n beetje de beste encryptie wereldwijd.
End to end en zo goed als onkraakbaar.

mo
door moetdat - Apr 11, 2019 om 16:45
104 Antwoorden / 19 Vragen

PIA private internet acces. Niet duur. Nadeel is dat je geen mails kan versturen. Dan moet je PIA uitzetten.

aurora1
door aurora1 - Apr 11, 2019 om 23:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ook goedendag. Ik heb geen idee, maar ik weet dan weer wel dat Google uw beste vriend is.

wimmi20
door wimmi20 Apr 12, 2019 om 14:03
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Google is niet je vriend.
Ze weten alles van je.
Met je telefoon kan je bijna niets downloaden of het moet via de Google winkel gaan.
Google neemt de macht over je telefoon over. Ikzelf heb Cyberghost, met een aparte server voor Netflix.

er
door erikerik88 - Apr 12, 2019 om 09:21
1 Antwoorden / Vragen

Ook op de pagina https://vpndiensten.nl/informatie/providers/beste-vpn/ vind je een duidelijk overzicht met een lijstje goede VPN's.

ko
door korver - Apr 12, 2019 om 13:28
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik al enkele jaren naar volle tevredenheid Private Internet Access. Goedkoop, snel en je kan ip's uit meerdere landen kiezen: https://nld.privateinternetaccess.com/

endemion
door endemion Apr 12, 2019 om 21:46
237 Antwoorden / 3 Vragen

Belachelijk duur.

he
door heszar - Apr 12, 2019 om 13:34
9 Antwoorden / 3 Vragen

Voor wat je wilt gebruiken is een goedkope VPN al voldoende, ik zou zeggen Ghostvpn, die heeft ook goede mobiele applicatie, NordVPN is goedkoop maar je hebt wel vaak traag internet, PIA is ook een betaalbare(geen ervaring mee) verder als je hier kijkt dan zie je een grote lijst met extra opties wat verschillende vpn providers hebben: https://thebestvpn.com/

pk49
door pk49 - Apr 12, 2019 om 14:19
243 Antwoorden / 2 Vragen

Google Chrome heeft een ingebouwde uitschakelbare VPN. Is ook per land in te stellen. Werkt redelijk goed. Helaas geen BBC Iplayer mogelijkheid.

audb
door audb Apr 12, 2019 om 16:41
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Opera heeft een "VPN" wat eigenlijk een proxy is en geen echte vpn.

mo
door mof - Apr 12, 2019 om 16:26
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Ben ok ook wel in geinteresserd

audb
door audb - Apr 12, 2019 om 16:43
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Nordvpn is de allerbeste/snelste en houd ook echt geen logs bij zodat u nooit te traceren bent.(Is door meerdere pc bladeren getest)

Wel duurder dan 5euro vpn maar die is ontzetten traag.

tdmduc
door tdmduc - Apr 14, 2019 om 18:04
704 Antwoorden / 2 Vragen

Niet gratis, wel goed:

Cyberghost

tijger1
door tijger1 - Apr 14, 2019 om 23:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat doet u dan voor bijzonders op wifi als u in de bieb zit? Doe dat bijzondere dan maar thuis.

ma
door markophillips - Apr 15, 2019 om 09:43
2 Antwoorden / Vragen

We kunnen niet één VPN als beste noemen, elke VPN heeft verschillende functies, maar het belangrijkste dat iedereen moet bekijken voordat hij een VPN kiest, is het beleid voor snelheid en logging. Dus ik raad aan om te bezoeken: https://www.allbestvpn.com/ om VPN naar behoefte te kiezen.

jameskotler
door jameskotler - Jun 25, 2019 om 13:43
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,

Ik gebruik VPN al een lange tijd. In het begin was ik benieuwd naar VPN's en hoe het mij ten goede zal komen op het gebied van privacy en veiligheid. Ik heb verschillende gratis VPN's geprobeerd, maar na het gebruik ervan heb ik geleerd dat ze protocollen bevatten en dat ze mijn persoonlijke gegevens kunnen onthullen. Een van mijn vrienden uit Duitsland vertelde me over Beste VPN, wat volgens mij de beste website is als je daadwerkelijk op zoek bent naar de beste VPN-diensten en providers. Ik woon in Duitsland, dus ik vond de versie nuttig voor mij, omdat ik slecht Engels versta.

Veel geluk en succes :)

ma
door markophillips - Jan 16, 2020 om 18:18
2 Antwoorden / Vragen

Het claimen van de beste VPN is misschien onmogelijk omdat er verschillende VPN-providers op de markt zijn en uitstekende diensten aanbieden. Sommige zijn privacygericht en sommige zijn streaming-vriendelijk. Allrounder VPN's zoals ExpressVPN zijn er ook op de markt, maar ik heb onlangs Surfshark gebruikt en het is ongetwijfeld een perfecte en betaalbare VPN. Ik raad echter aan om deze gedetailleerde recensie van Surfshark: https://www.reviewsed.com/surfshark-vpn-review/ te lezen, zodat je je beslissing verstandig kunt nemen.