mr
door mr.m.bijl Oct 8, 2012 om 12:30
Computers & telefonie

Wat te doen met misleiding van CanalDigitaal

Op advies van CanalDigitaal overgestapt naar duurdere basis pakket satelliet ontvangst, omdat er zenders blijvend storingen gaven. Hiervoor moest er een nieuwe HD ontvanger en nieuwe Duo LNB satelliet-kop aangeschaft worden. Er werd mij verzekerd dat de Duo LNB universeel was en dat aansluiten simpel zou zijn. Echter de Duo LNB blijkt niet te passen op de satellietschotel. Na verschillende keren telefonisch contact en schriftelijk verzoek om suggestie voor oplossing of een compensatie, wordt mij gemeld dat het mijn verantwoordelijkheid is om een gecertificeerde Triax (satelliet) schotel aan te schaffen. Ik ben hier bijzonder over ontstemd. Wat te doen met deze misleiding? Wat is de track-record van klant vriendelijkheid van Canaldigitaal?

482 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pu
door puursang - Oct 21, 2012 om 14:49
23 Antwoorden / 11 Vragen
0

Beste m. Bijl, in de eerste plaats ben ik het eens, dat CD u goed dient voor te lichten. Er zijn in de handel aanpas beugeltjes verkrijgbaar, waarbij u de DUO lNB op vrijwel elk merk schotel kunt monteren.
Ook zijn er schotels tegen een vaak geringe prijs geschikt voor de Duo LNB te koop.Ik heb goede ervaring met Arob antenne bouw in Siegerwoude, zij geven goede adviezen en hebben voor schotel problemen een goede oplossing.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer