re
door reikimaster Sep 10, 2021 om 10:25
Computers & telefonie

We hebben te veel aanvragen ontvangen om dit account vandaag te kunnen herstelle

Ongelofelijk dat ik een gevoel hebt dat je niet gehoord word

2318 9 Rapporteer

me
door mein33 - Sep 10, 2021 om 10:34
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Heel duidelijk en nu graag de rest van het relaas om een eventueel antwoord te kunnen geven !

heremietkreeft
door heremietkreeft Sep 10, 2021 om 10:36
16888 Antwoorden / 202 Vragen

@MEIN33, kijk even naar de vorige veaag van deze Ts. https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/microsoft-heeft-mijn-man-zijn-outlook-geblokkeerd

heremietkreeft
door heremietkreeft Sep 10, 2021 om 10:38
16888 Antwoorden / 202 Vragen
me
door mein33 Sep 10, 2021 om 12:54
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@heremietkreeft,

Dank u !

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 10, 2021 om 10:35
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Op zich is dit wel een helder antwoord. Het lijkt erop dat er dus (veel?) meer problemen zijn en is het m.i. helaas dan toch een kwestie van afwachten.

Het moet evenwel niet te lang gaan duren.

re
door reikimaster Sep 10, 2021 om 10:41
8 Antwoorden / 7 Vragen

Nauw inderdaad, het moet inderdaad niet lang gaan duren

rj
door rjw - Sep 10, 2021 om 10:44
3300 Antwoorden / 5 Vragen

Als er door bijvoorbeeld een storing veel problemen zijn dan kan je natuurlijk ieder klant met een klacht/probleem helemaal in de watten gaan leggen en een half uur therapie geven maar dan duurt het nog veel langer om de problemen op te lossen.

Thecla58
door Thecla58 - Sep 10, 2021 om 10:47
883 Antwoorden / 3 Vragen

@Reikimaster,

Heb je de oplossing geprobeerd die ik je van de week gegeven heb? Je weet wel van het inloggen op je webmail?

Overigens is het niet zo dat je niet gehoord wordt. MS geeft je antwoord dat er te veel aanvragen zijn om alle account in een dag te kunnen herstellen.

gerbera
door gerbera Sep 10, 2021 om 11:54
7389 Antwoorden / 14 Vragen

Heeft u de reacties van de TS daarop dan niet gelezen?☺

Thecla58
door Thecla58 Sep 10, 2021 om 12:12
883 Antwoorden / 3 Vragen

@Gerbera

Je bedoelt de reacties onder mijn reactie op het andere topic? Natuurlijk heb ik die gelezen. De laatste reactie was "oké dankuwel" maar daaruit kan ik niet concluderen dat reikimaster geprobeerd heeft om op de webmail in te loggen.

Ook de andere antwoorden heb ik gelezen, maar ook daar wordt niet echt ingegaan op de, door anderen, aangedragen oplossingen. Nu heeft reikimaster antwoord van MS en nog voelt deze persoon niet gehoord ondanks de reactie van MS. Tja...

re
door reikimaster Sep 10, 2021 om 13:13
8 Antwoorden / 7 Vragen

Dit werkt niet via de webmail, maar sorry hoor maar frustreerd me gewoon dat ze dit soort dingen gewoon kunnen en doen

gerbera
door gerbera - Sep 10, 2021 om 11:57
7389 Antwoorden / 14 Vragen

U wordt wel degelijk gehoord, u heeft en reactie van MS gehad en mogelijk zijn er meerdere accounts (onterecht) geblokkeerd door een storing. Dus helaas nog ff geduld hebben.

re
door reikimaster Sep 10, 2021 om 13:10
8 Antwoorden / 7 Vragen

ik heb het idee dat er geen storing is

gerbera
door gerbera Sep 10, 2021 om 13:48
7389 Antwoorden / 14 Vragen

U kan dat idee hebben maar u kunt niet in het systeem van MS kijken. Die storing kan onlangs geweest zijn waardoor mogelijk meerdere accounts ongewild cq onterecht geblokkeerd zijn. Maar blijkbaar verwacht u dat MS alla minuut voor u klaar staat. Maak gebruik van de link van @thecla58 en voor een paar centen heeft u het complete Office pakket.

va
door vanlotjegetikt - Sep 10, 2021 om 12:43
809 Antwoorden / Vragen

Veel kleine bedragen maken uiteindelijk een product/dienst duur.

Donuts
door Donuts - Sep 10, 2021 om 14:27
1203 Antwoorden / 2 Vragen

MS heeft teveel aanvragen van TS ontvangen, het gaat helemaal niet om teveel aanvragen van anderen. Dat krijg je als je keer op keer dat formulier op blijft sturen i.p.v. gewoon even afwachten.

Topic van TS op Ziggo Community https://community.ziggo.nl/t5/Internet/E-mail-geblokkeerd-account-in-Outlook/td-p/837414

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Sep 10, 2021 om 14:31
2139 Antwoorden / Vragen

Als u dat account ooit terug wil zou ik maar eens betaalde hulp gaan zoeken want u gaat dit zelf niet oplossen.