ha
door haastrecht_1 Apr 10, 2005 om 00:59
Computers & telefonie

Webcam Filmopname

heb een filmpje met de webcam opgenomen, opgeslagen en dit op een cd gebrand wat goed gelukt is.

Maar afspelen op een DVD speler lukt niet, wel op de PC.

Wat heb ik fout gedaan moet ik opletten voor dat ik de cd brand en hoe de instellingen omzetten.

Het is voor mij de eerste keer en ik heb XP Home.

Graag wat TIPS a.u.b.

309 4 Rapporteer

co
door cormans - Apr 10, 2005 om 08:50
77 Antwoorden / 0 Vragen

De DVD wel gefinaliseerd?

aenigma
door aenigma - Apr 10, 2005 om 22:13
260 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

U meldt niet waarmee u brandt, daarom is het wat moeilijk om uitleg te geven.

Ik zou u aanraden om eerst aandachtig de helpfile door te nemen van uw
brandprogramma. Verder is een informatieve site met veel handleidingen:

http://www.doom9.nl/index.html?/doc-overview-nl.htm

Daarnaast ondersteunen niet alle dvd-spelers alle formaten. Het kan dus aan allerlei dingen liggen.

vr. gr.

wo
door woodstock - Apr 10, 2005 om 23:26
2 Antwoorden / 1 Vragen

Als je een DVD wil branden heb je een speciaal bestandstype nodig en uiteraard een DVD brander. Ook op een gewoon CD'tje kan je filmbestanden branden, maar dan moet je DVD speler deze bestandstypen wel kunnen lezen. Wat duurdere spelers snappen meerdere typen maar de goedkopere DVD spelers kunnen alleen echte DVD's lezen.

Ik raad u aan om eerst te kijken wat voor bestandstype u op cd of DVD heeft gebrand en om de handleiding van de DVD speler te raadplegen of deze het gebrande type wel kan vinden.

Succes!

user123
door user123 - Apr 10, 2005 om 23:36
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Als u een programma gebruikt als Nero zou het geen probleem moeten zijn. Probeer eventueel ook eens naar VCD (CD dus) te branden.

meer info vindt u op www.doom9.org