me
door meteoroloog Oct 18, 2005 om 00:22
Computers & telefonie

Webhosting

wat is een goede webhosting?

ik wil graag me site uitbouwen,maar er zijn er zovelen ik kan niet kiezen,welke is voor jullie het beste

935 6 Rapporteer

ph
door philipvg - Oct 18, 2005 om 00:46
2 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo, ikzelf heb <a href="http://www.kelis-melissa.nl">mijn website</a> gehost bij <a href="http://www.hostaces.nl">Hostaces</a>. Nooit problemen mee gehad.

dg
door dgasman - Oct 18, 2005 om 07:45
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb goede ervaringen met watsnel.nl

ik betaal per jaar 25 euro voor de domeinnaam en de wbsite. Dataverkeer is 5GB. Je kan er veel kanten mee uit.

hell-rider
door hell-rider - Oct 18, 2005 om 14:43
573 Antwoorden / 0 Vragen

Hai,

Er zijn er inderdaad héél veel, maar welke is goed.
Persoonlijke voorkeur en ervaring zijn de zaken die meetellen, de volgende links geven een klein beetje inzicht op niet te duur en redelijk goed.

Flexwebhosting

Hosting NL

NL Hosting

Nu was er vroeger een goede maar is overgenomen door Versatel, hij draait nog wel voor zichzelf en de helpdesk is ook uitstekend en dat is:

Vuurwerk hosting

Als deze op zichzelf blijft dan heb je er geen verkeerde aan.

Succes met je keuze,
Hell-Rider

sp
door spruitmaster - Nov 13, 2005 om 11:08
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het ligt er een beetje aan wat je wilt; wil je een eenvoudige html
pagina met tekst en plaatjes, dan volstaat een eenvoudige en (meestal)
goedkope host, de server-ruiumte hoeft dan ook echt niet groot te zijn;
10 MB is al vrij veel! Wil je echter ook interactieve elementen op je
site, ik denk aan bijv. een emailformulier, dan is het wel belangrijk
dat je server/host ook PHP of MySql scripts aankan, niet iedere server
kan dat aan. Deze zijn in de regel ietsje duurder, maar  er zitten
dan nog genoeg goedkope tussen...

houtwurm
door houtwurm - Mar 28, 2006 om 12:44
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf erg goede ervaringen met internettoday (www.internettoday.nl)
Redelijk goedkoop en erg goed!

va
door varakassaruud - Feb 20, 2013 om 21:28
2 Antwoorden / 0 Vragen

Voordat u met Internettoday of Internettoday.nl in zee gaat zou ik me nog even goed bedenken. Contracten aangaan is in een peuleschil gebeurd maar mocht u de contracten op willen zeggen begint de ellende!

Zelf probeer ik al jaren van Internettoday of Internettoday.nl af te komen maar via Helpdesk en mail wordt u misleid met de opzegvoorwaarden en als de contracten tegen u zin en uw opzeggingen in zijn verlengd weet men zich na een klacht ineens te herinneren dat opzeggen ook aangetekend moet gebeuren. Lees anders dit verhaal.

Ik vraag me af hoeveel mensen zo benadeelt worden maar zou zeker een ethisch verantwoordelijker bedrijf uitzoeken. Zodra ik bij Internettoday weg kan ga ik naar Yourhosting.com
Veel meer service en veel meer keuzes. Ook kunnen facturen gewoon per post en bij Internettoday gaat dat uitsluitend via email en inloggen ed.

Succes bij een juiste keuze!