ma
door maxi_013 Dec 8, 2003 om 16:14
Computers & telefonie

Weet iemand een snelle provider?

Ik ben op zoek naar een snelle provider om een zo hoog mogelijke download snelheid te hebben. Ik denk zelf aan Demon. Met 8192/1024 voor 65 euro p/m.

664 6 Rapporteer

be
door beginner - Apr 16, 2004 om 12:17
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, probeer in ieder geval een verbinding te krijgen die via BB-net loopt. Is minder storing gevoelig dan KPN net.

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:17
504 Antwoorden / 8 Vragen

Probeer Tiscali, :-), deze adverteerd met 15x sneller voor 19,95. Er staat niet bij 15x sneller dan wat, dus is het 15x sneller. :-)

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 12:17
57 Antwoorden / 3 Vragen

Demon is een goede keuze! Ik heb ervaring met Demon en ze hebben de zaak technisch en administratief goed voor elkaar. Ze werken met bbned voor de verbindingen en leveren een prima verbinding voor een aantrekkelijke prijs. Houdt er wel rekening mee dat de 8192 mbit download niet gegarandeerd is! Dat is sterk afhankelijk van de afstand van je huis tot de wijkcentrale. Die afstand kun je opzoeken op deze pagina: http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/

dr
door drruub - Apr 16, 2004 om 12:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

Aangezien ik zelf op dit moment ADSL van XS4All heb en me dit uitstekend bevalt, kan ik POWER-ADSL aanbevelen. Het is wel duurder dan Demon, maar XS4all heeft zoveel voordelen die zeker de moeite waard zijn. Als je bijv. via newsgroepen wil downloaden, heb je echt wel iets aan toegoang tot een van de grootste newsservers ter wereld.

Bovendien is XS4all door Kassa! als beste provider uitgeroepen!

pa4wdh
door pa4wdh - Apr 16, 2004 om 12:17
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik zit met een basic adsl abo bij XS4ALL, en kan niet anders zeggen als dat dat goed bevalt.
Tiscali is, na planet, de grootste afrader van nederland :-)
Demon heb ik geen ervaring mee, maar wat ik heb gezien leveren ze leuke snelheden voor een goede prijs.

va
door vangomp5 - Apr 16, 2004 om 12:17
5 Antwoorden / 1 Vragen

vreemd, xs4all, planet internet en het net zijn samen 1 pot nat.
niet beter en niet slechter