legolas1991
door legolas1991 Jun 13, 2005 om 19:03
Computers & telefonie

Welke GSM???

Ik al een tijd gezocht op www.kieskeurig.nl en www.telecomvergelijker.nl om een nieuw mobieltje te kopen...eentje die een camera en kleurenscherm heeft. Maar ik ben er nog steeds niet uit. Wel heb ik al drie goeie gevonden...De "Nokia 6610i", de "Motorola V220", en de "Samsung P400". Heeft iemand ervaring met deze toestellen, zo ja, wat is de kwaliteit en de laagste prijs? En wat is de "kwaliteit" van de winkel waar die gekocht is? Want een mobieltje via internet kopen lijkt me niet zo'n slim idee!

234 3 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Jun 13, 2005 om 23:01
646 Antwoorden / 8 Vragen

Alle 3 de fabrikanten maken behoorlijke modellen, van goede kwaliteit. Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar een Nokia, vanwege het gebruiksgemak.

Voor de laagste prijzen kunt u een bezoekje brengen aan www.tweakers.net of www.vergelijk.nl

Suc6

morrigan
door morrigan - Jun 14, 2005 om 23:10
87 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb geen ervaring met deze toestellen, maar heb zelf tot nu toe hele goede ervaring gehad met Nokia-toestellen. Voordeel van Nokia is dat er ook veel voor te koop is aan accessoires en dat je bij Nokia Service Points goede ondersteuning krijgt.

Toch lees ik op Kieskeurig bij de reviews dat er wel wat mensen zijn met slechte ervaringen met de 6610i. Groot verschil tussen Nokia en de andere twee toestellen, is dat de Nokia geen clamshell is (je klapt hem dus niet open!). De een vindt dat prettig, de ander weer niet (Ik persoonlijk heb liever geen toestel dat ik eerst open moet klappen).

Verder heb ik wel goede ervaringen met kopen van een mobiel via internet, maar ik let er dan wel op dat als ik via internet wat koop, ik dan alleen koop bij een internetwinkel die het "thuiswinkel waarborg"-logo voert. En ik ga ook eerst googlen of ik geen "slechte berichten" over die internetwinkel kan vinden. En voordat ik koop, ga ik meestal wel eerst in "gewone" het mobieltje al bekijken.

jcjoppe
door jcjoppe - Dec 18, 2005 om 12:26
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi Legolas,kijk op www.kijkshop.nl en zoek op v220 en voor 89,95 komen ze hem gratis thuisbezorgen met orange abbonnement....groeten, Johan