Welke prepaid simkaart heeft datategoed dat 12 maanden of langer geldig is?
Af en toe gebruik ik internet op mijn telefoon, ik bel er niet mee. Beltegoed is bij de meeste providers wel behoorlijk lang houdbaar maar datategoed slechts 1 maand.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Vodafone heeft een prepaid sim voor alléén data, Prepaid Data Sim Only. Tegoed is 12 maanden geldig. Je kan er dus niet (normaal) mee bellen, voip kan natuurlijk wel.
Ik heb zelf een keer zo'n kaartje gehaald voor vijf euro in een Vodafone shop. Die heet "Vodafone Prepaid Sim Only, Mobiel internet" en kwam met € 2,50 data-tegoed.
Met Bliep prepaid kun je per dag instellen of en hoeveel Internet je wilt gebruiken! Goedkoop en werkt prima en als je het af en toe gebruikt verloopt je tegoed niet!
Ga in elk geval NOOIT naar T-Mobile. Mijn telefoonnummer is zonder toestemming opgeheven en tevens mijn beltegoed twv ong. 15 euro heeft T-Mobile ontvreemd. Dit alles zonder overleg. Pas dus goed op indien je de prepaid niet regelmatig gebruikt. Bijvoorbeeld in samenhang met het doorschakelen van een huisalarm. Toevallig kwamen we erachter, indien er wel een inbraak had plaatsgevonden waren de alarmnummers niet gebeld. Het enkel schuil gaan achter de algemene voorwaarden getuigt geenszins van een klantvriendelijke benadering en oplossing. Vodafone prepaid is wel een jaar geldig, kies daarvoor.
Ik vind dat Janpatat heel goede vragen heeft. En ook heel veel vragen. Klop in bij koekel : janpatat kassa. Ik vind het altijd mooi als mensen leergierig zijn. En Jan, het antwoord op deze vraag is Simyo.
[quote=vossenjong schreef op maandag 12 okt 2015, 14:20]Vodafone prepaid is wel een jaar geldig, kies daarvoor. Groot nadeel is dat je daar jaarlijks moet opwaarderen, wat bij T-Mobile niet hoeft daar is één keer bellen per halfjaar voldoende. Wat gewoon te lezen is op hun website.
Gelukkig stuurt mijn provider wel een e-mailtje wanneer het tegoed ruim 5 maanden niet gebruikt is. Tot nu al één keer gelukt om te ontvangen :-).
Vossenjong. Het commentaar dat u schrijft slaat nergens op ,u bent voor uzelf in gebreke gebleven door niet tijdig op te waarderen, dus niet TMobile ongenuanceerd af kraken.
[quote=vossenjong schreef op maandag 12 okt 2015, 14:20]Ga in elk geval NOOIT naar T-Mobile. Mijn telefoonnummer is zonder toestemming opgeheven en tevens mijn beltegoed twv ong. 15 euro heeft T-Mobile ontvreemd. Dit alles zonder overleg. Pas dus goed op indien je de prepaid niet regelmatig gebruikt. Bijvoorbeeld in samenhang met het doorschakelen van een huisalarm. Toevallig kwamen we erachter, indien er wel een inbraak had plaatsgevonden waren de alarmnummers niet gebeld. Het enkel schuil gaan achter de algemene voorwaarden getuigt geenszins van een klantvriendelijke benadering en oplossing. Vodafone prepaid is wel een jaar geldig, kies daarvoor.
Je kunt met een gerust hart naar TMOBILE gaan, absoluut niets mis mee.
Ben al jaren bij Tmobile . Heb geen internet maar gebruik alleen wifi. Gaat prima en bel maar zelden. Nooit last gehad. Hoe langer klant hoe hoger korting.
Er zijn volgens mij geen providers die prepaid databundels bieden die langer dan 30 dagen te gebruiken zijn. Als je erg weinig van mobiel internet gebruik maakt kun je wellicht per mb betalen. Beltegoed kun je vaak wel een jaar behouden. Al is dit niet bij alle providers het geval. Hier heb ik een overzicht gevonden met alle providers van Nederland. Wellicht helpt dit je verder.
[quote=sven80 schreef op maandag 26 okt 2015, 11:46]Er zijn volgens mij geen providers die prepaid databundels bieden die langer dan 30 dagen te gebruiken zijn. Als je erg weinig van mobiel internet gebruik maakt kun je wellicht per mb betalen. Beltegoed kun je vaak wel een jaar behouden. Al is dit niet bij alle providers het geval. Hier heb ik een overzicht gevonden met alle providers van Nederland. Wellicht helpt dit je verder.Die zijn er wel, zie mijn eerdere antwoorden.
[quote=wimmi20 schreef op maandag 26 okt 2015, 16:21]kennelijk weet u het verschil niet tussen vragen stellen of antwoorden geven. Gelukkig weet ik dan wel weer wat een zinspeling is..
Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten. Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig????
Lees meer
Ik heb een klacht over Ista. Het gaat om de eindafrekening. Ik heb 2 appartementen in dezelfde flat. Het zijn allebei 1 persoonshuishoudens en overdag aan het werk. De ene huurder betaalt een voorschot van 80 euro en krijgt nog 57 euro terug. De andere huurder betaalt een voorschot van 140 euro en moet......941 euro bij betalen. Hier klopt iets niet. Ista geeft als antwoord: De meters liegen
...
Lees meer
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer