pa
door pauljjm Nov 26, 2003 om 22:39
Computers & telefonie

Welke printer kopen?

ik wil graag een nieuwe printer kopen. maar welke? ik ben geen intensieve printergebruiker. gewoon het het huis, tuin en keukenwerk.
eventueel in de toekomst ook beperkt foto's printen. ik heb w 98, 64 mb.
heeft iemand een tip? niet te duur graag

564 4 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:12
504 Antwoorden / 8 Vragen

De enige tip die ik kan geven is: Een printer kost tegenwoordig niks meer, maar de cartridges zijn wel aan de prijs (de originele dan) Als je wat tips binnenkrijgt over printers of zelf opzoekt op internet o.i.d. Schrijf dan de types en merken op en ga met dat lijstje eerst kijken wat de cartridges kosten, vergelijk de prijs en inhoud, eventueel kijk je of er 'namaak' vullingen zijn en schrijf ook daar de prijzen van op. Dan weet je in iedergeval welke uitgave je te wachten staat als de inkt op is. Een printer is 'eenmalig' de cartridge komt steeds terug.

pa
door pauljjm - Apr 16, 2004 om 12:12
2 Antwoorden / 5 Vragen

bedankt voor je antwoord.
ik heb al gedaan wat je voorstelt. het probleem is voor mij of die namaakcartridges wel betrouwbaar zijn c.q werken in de printer die ik heb dan. en geen schade aanbrengen. er zijn naar ik meen printers die namaakcartridges niet accepteren

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:12
504 Antwoorden / 8 Vragen

Ik heb zelf een HP printer, waarvan de cartridges erg duur zijn, maar de namaak betaalbaar (wecare) Tot op heden heb ik er geen problemen mee en echt vaak print ik niet, het is wel een ouder type HP. Je kan natuurlijk aan je boekhandel vragen of er veel klachten zijn, zij zullen dit meestal wel eerlijk antwoorden. (Ga dan wel naar een echte boekhandel) Succes.

wh
door whazzaboy - Apr 16, 2004 om 12:12
2 Antwoorden / 0 Vragen

Namaakcartridges brengen (zo ver ik weet) geen schade aan de printer en ze worden altijd geaccepteerd. het enige probleem ik dat een namaakcartridge sneller opgaat en dat de kleuren iets doffer kunnen zijn dan bij een originele cartridge. Ik heb zelfs gelezen in computer totaal dat een namaakcartridge niet altijd goedkoper zijn dan originele omdat ze eerder opgaan. Suc6.