Hv
door Hvdv Aug 2, 2004 om 16:18
Computers & telefonie

Welkomstvenster

Het welkomstvenster gebruiken zodat ik alleen maar op mijn accountsnaam hoef te klikken om mij aan te melden  als ik windows opstart.

Het heeft altijd gewerkt ik heb windows xp kan mij iemand helpen? B.V.D.

391 3 Rapporteer

ck
door ck - Aug 2, 2004 om 16:34
27 Antwoorden / 8 Vragen

wat is precies het probleem

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Aug 2, 2004 om 16:56
763 Antwoorden / 1 Vragen

Staan alle instellingen goed, vergeet dan niet jezelf af te melden anders verschijnt het gewenste scherm niet.

succes

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Aug 2, 2004 om 16:57
763 Antwoorden / 1 Vragen

Ga hiervoor naar configuratiescherm en klik op gebruikersaccount of dubbelklik in het snelmenu op het plaatje naast u naam en klik nu bovenaan op startpagina,  bij "de manier waarop gebruikers zich aan en afmelden wijzigen" kunt u de gewenste aan en afmeldoptie selecteren.

succes en groeten tuinfreak