ko
door kodjek100 Mar 12, 2005 om 18:35
Computers & telefonie

Wie heeft er ervaring met tiscali adsl+telefonie

hallo

zijn er eventueel mensen die al ervaring hebben met tiscali adsl+telefonie IK zou dat graag willen weten omdat ik van plan ben om adsl+telefonie af te sluiten bij tiscali omdat dat een van de weinige aanbieders is waar je kan over stappen via adsl

300 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 12, 2005 om 18:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste kodjek,

Tiscali Telefonie via ADSL is geintroduceerd op 1 maart j.l. en heeft een leveringstijd van 4 tot 6 weken.

Ik zou deze vraag dus over een maandje of twee nog eens stellen, dan
zullen de eerste mensen die aangesloten zijn je wellicht antwoord
kunnen geven.

Ik denk overigens wel dat je zo'n product wat langer in huis moet hebben om er een objectief oordeel over te kunnen geven.

Ik ben zelf in principe ook van plan om Tiscali Telefonie te nemen,
maar dan niet eerder dan het einde van dit jaar omdat ik eerst even wil
afwachten welke 'kinderziektes' eruit komen.

Groet,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2005 om 08:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Qua DSL verbindingen van Tiscali zelf (op haar eigen netwer) lees je
weinig klachten (technisch dan, administratie lees je meer over).

Telefonie dienst is inderdaad nieuw, voor ervaringen is het even
wachten voorlopig. Echter de aanbieding is tot en met eind Maart voor
deze prijs. Mogelijk dat daarna de prijs anders is, of dit actie
product niet meer beschikbaar is.

Telefonie is in princiepe gratis, je kan besluiten om je KPN telefonie
abonnement ernaast te behouden (je ontvangt van Tiscali één extra
nummer) en als het bevalt later alsnog (of helemaal niet) je KPN nummer
over te laten zetten.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2005 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

goede ervaring mee.

ik heb adsl familie, met telefoon .allebij zonder datalumiet voor 30euro permaand(vaste aan sluiting binnen nederland valt hier onder .)

lees de allgemene voorwarden even door.

op de webzijt bij tiscali.

bellen van fast naar gsm.en 0900 numers worden apart berekend.

en je betaald nog abrements kosten.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2005 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo kdw44

bedankt voor je reactie ik zou alleen nog van je willen weten hoe de telefoon het doet of daar geen gebreken mee zijn zoals bij wannadoe de livebox valt bij het telefonie gedeelde vaak de telefoon uit is dit bij tiscali ook het geval dat er veel storingen zijn bij het bellen naar zowel vaste aansluitingen als voor mobiel. of dat de verbinding daardoor word verbroken. én dat er eventueel een galm door de telefoon gaat zoals bij scharlet.Ik ben heel benieuwd naar de boven genoemde punten ik zou graag van jou als gebruiker van tiscali andwoord op willen hebben je zou mij daar een groot plezier mee doen

groetjes kodjek100