er
door erwtton Jul 1, 2006 om 19:01
Computers & telefonie

Wie heeft er van Pilmo gehoord

hallo,


zit ik op de website van Ben Woldring om te kijken wat voor mij gunstig is voor internet met telefonie, krijg ik daar de naam Pilmo te zien. Niet duur. Maar nog nooit van gehoord.Heeft iemand hier ervaring mee?


Groetjes van Dijk

357 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 1, 2006 om 19:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,


Ik ken ze niet, ze zijn nieuwkomer, ik lees wel hier en daar dat ze samen (gaan) werken met quicknet, (hoewel ik zelf hiervan geen bericht gehad heb van quicknet?).


Lees eens op dit forum waar er over gedisscusieerd wordt, zowel voor als tegen;


http://www.bellen.com/frameset.html?http://www.bellen.com/forum/default.asp?s=11&cat=65&ond=333&pk=1870&t=3152&sort=DESC&iNaam=Pilmo


Succes,

ve
door verwijderd - Jul 3, 2006 om 11:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,


Ik heb moeten overstappen van Quicknet naar pilmo. Ik vind het een kriminele bende. Eerst duurde het een tijd en veel telefoontjes voor de verbinding werkte (met het Quicknet modem), en vervolgens laten ze een monteur komen die de verbinding in orde maakte. Ik kon daarvoor de rekening betalen, want ik zou aan de instellingen hebben gerommeld. Wat een schoften!

ve
door verwijderd - Sep 12, 2006 om 09:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ook ik heb moeten overstappen en het is een drama,ben 2 weken off-line geweest en elke dag lag het ergens anders aan


en wat blijkt ze hebben me voor 8 mb aangemeld terwijl ik 2 mb heb aangevinkt,dus pas op mensen en kijk je welkomstmail goed na


maar het is jouw woord tegen het hunne,je word er schofterig behandeld en ik ben er helemaal klaar mee


 


 

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

 

Begin augustus heb ik een Pilmo ADSL abonnement aangevraagd. Na wekenlang tevergeefs wachten op mijn modem en bellen met de helpdesk (“eind van deze week heeft u internet in huis”), besloot ik om de aanvraag te annuleren.  Pilmo bevestigde schriftelijk deze opzegging, maar zonder opgave van reden waarom er geen schot zat in de zaak, en zonder excuses.


 


Vervolgens heb ik een abonnement genomen bij HetNet. Alles verliep snel en professioneel, capabele helpdesk. Binnen 2 weken had ik internet en was ik een tevreden klant. Eind oktober stond de postbode op de stoep met een modem, en was mijn HetNet verbinding opeens verbroken. Nu bleek dat Pilmo alsnog doorkwam met een verbinding (en mij dus wegkaapte bij HetNet!!), ondanks mijn annulering.


 


Een paar telefoontjes later met de (incapabele en onbeleefde) helpdesk van Pilmo leert dat zij inderdaad een fout hebben gemaakt en mij alsnog hebben aangemeld. Ik moet nu wachten totdat Pilmo mijn ADSL verbinding “vrijgeeft” aan HetNet - dit duurt in de regel 2-3 weken, maar bij Pilmo zal het mij niets verbazen als dit langer duurt (of uberhaupt niet gebeurt).


 


Ondertussen heb ik dus geen internet thuis en ben ik volkomen afhankelijk van die Pilmo club tot zij mij ‘vrijgeven’. Kortom, ik kan het beslist NIET aanraden om in zee te gaan met Pilmo. (Overigens nooit een enkel excuses gekregen van Pilmo.....) Echt schandalig.......

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hetnet kan de verbinding als eigenaar wel terug kapen, als U de opzegging heeft per mail heeft u nog bewijs ook..


dus hetnet moet hetzelfde doen!


kan binnen 1 werkdag geregeld worden, maar dan wel morgen voor 9,15 uur bellen, sneller geholpen en ze zijn dan nog vrij om snel iets te regelen... ook de KPNcentrale moet omgezet, anders duurt het dagen..

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik vrees van niet... Pilmo heeft de lijn op "sloop" gezet, wat zou betekenen dat hetnet er ook niet meer bij kan / terug kan kapen. Ik heb in totaal 4 of 5 mensen van hetnet gesproken, ook de meest capabelen van de helpdesk verzekerden mij dat het echt bij Pilmo ligt. En dat ik contact op moet nemen met de consumentenbond (nu in gang gezet).


Ik had ook gehoopt/gedacht dat hetnet als onderdeel van KPN wat meer macht zou hebben, maar ik ben dus echt aangewezen op het organisatietalent en daadkracht van Pilmo nu....

ve
door verwijderd - Oct 31, 2006 om 19:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

NIET DOEN!!!!! Verbinding is prima, maar zeer slechte klantenservice


Ben nu al twee maanden bezig om de telefoon aan de praat te krijgen. 6 weken na de melding en na veel bellen en mailen het modem gekregen. Heb nog met het hoofd klantenservice gesproken en zelfs dat hielp niet echt. Het duurde nog een week langer dan zij had gezegd. Nadat ik dan toch het modem ontvangen had, bleek het nog niet te werken. Eerst maar weer eens zelf geprobeerd, maar geen succes. Zelfs nog een middag vrij voor genomen! Toch maar weer gebeld. Blijkt dat ze nog iets om moeten zetten bij Pilmo, maar daar hadden ze nu geen tijd meer voor.... Inmiddels zit ik al twee weken zonder telefoon.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer