martjoke
door martjoke Aug 14, 2007 om 20:52
Computers & telefonie

Window mail

ik heb een nieuwe laptop met vista en nu krijg ik mij foto,s niet meer verzonden als bijlage ze staan in mijn email en de ontvanger heeft er problemen mee om ze te openen wie o wie heeft hier een goed antwoord op

623 8 Rapporteer

labswans
door labswans - Aug 14, 2007 om 20:59
1918 Antwoorden / 10 Vragen

hoe groot zijn de fotos ? gebruikt u een hotmail adres ?

martjoke
door martjoke - Aug 14, 2007 om 21:09
15 Antwoorden / 15 Vragen

de foto,s zijn 30 kb en ik wil ze versturen zoals vroeger met xp gewoon als bijlage

labswans
door labswans - Aug 14, 2007 om 21:23
1918 Antwoorden / 10 Vragen

stuur ze eens naar uw eigen emailadres om te testen hoe de ontvanger ze krijgt. De fotos zijn klein genoeg. Zijn het wel jpeg files ofwel : welke bestandstype is het precies ?

labswans
door labswans - Aug 14, 2007 om 21:24
1918 Antwoorden / 10 Vragen

heb het gevoel dat u een apart programma gebruikt welke de ontvanger niet heeft en dat de bestandstype niet de verwachte bestandstype van fotos zijn

martjoke
door martjoke - Aug 16, 2007 om 08:40
15 Antwoorden / 15 Vragen

ze staan onder jpeg en de ontvanger heeft gewoon xp en vroeger kon hij ze gewoon ontvangen als bijlage nu heeft hij naar mij ook foto,s gestuurd en wat blijkt bij mij komen ze ook niet binnen als bijlage maar in het bericht als foto en tevens in de balk bijlage als nr maar als ik die open gaat mijn fotogalerij open met mijn bestaande foto,s welke expert van vista kan mij helpen

spleetoog
door spleetoog - Aug 16, 2007 om 09:07
130 Antwoorden / 0 Vragen

Dan moet je niet op openen klikken maar opslaan (als )even bestandje kiezen bijv. mijn documenten of mijn foto's.
Ga dan naar mijn documenten en je kan ze bekijken.
succes

labswans
door labswans - Aug 16, 2007 om 09:12
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Ik adviseer om naar uzefl iets te versturen en niet door de ander persoon

dan weet ik of er iets bij u verkeerd zit of bij de ander persoon

labswans
door labswans - Aug 16, 2007 om 09:24
1918 Antwoorden / 10 Vragen

maar : ik denk dat er niks aan de hand is. Als de afzender ze genummerd heeft als 1.jpeg 2.jpeg komen ze ook zo in de bijlage te zien

In het venster komen de uitvergrote jpeg te zien welke in de bijlage te zien is.

Of wel geen problemen zijn er voor beide

kies de 1.jpeg o.i.d en kies opslaan als

zo kan het ook

labswans