he
door hennie heijnen Aug 6, 2015 om 07:52
Computers & telefonie

Windows 10

Gisteren Windows 10 op pc gezet nu krijg ik inloggen, en daarna een buroblad met mijn achtergrondfoto verder leeg en dat flikkert alsmaar, kan verder helemaal niets alleen via control alt del uitzetten. Wat te Doen?

1362 9 Rapporteer

akkerdistel
door akkerdistel - Aug 6, 2015 om 08:18
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Even in de veilige modus opstarten en dan de beeldresolutie op 800 x 600 zetten.

zw
door zwaardvis - Aug 6, 2015 om 09:35
1525 Antwoorden / 51 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op donderdag 6 aug 2015, 08:18]Even in de veilige modus opstarten en dan de beeldresolutie op 800 x 600 zetten.
Nieuwe computers (vanaf Win8.0) ondersteunen gen F8 meer, maar moet je via Windows Instellingen Geavanceerde Opties, de PC opnieuw laten starten om in Veilige modus te komen. Maar hoe dat moet als Windows niet werkt, dat vertelt het verhaal niet. Hoe kom je dan in Veilige modus?

crewmember
door crewmember - Aug 6, 2015 om 10:31
1040 Antwoorden / 0 Vragen

het kan nog steeds via het F8 menu. Echter moet je dit eerst activeren:
http://www.tomshardware.co.uk/faq/id-2569556/safe-mode-windows.html
(Lompe actie van Microsoft)

Ik denk dat het een driver probleem is. kan je het exacte model/typenummer/merk van je DESKTOP/LAPTOP hier neerzetten?

he
door hennie heijnen - Aug 6, 2015 om 18:03
8 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo ,

Het betreft en laptop merk Toshiba stilte c 50-a1g6.

he
door hennie heijnen - Aug 6, 2015 om 18:10
8 Antwoorden / 4 Vragen

Satellite natuurlijk!

zw
door zwaardvis - Aug 6, 2015 om 20:15
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Ctrl-Alt-Del, dan afmelden en opnieuw inloggen. Verandert dat iets?

he
door hennie heijnen - Aug 6, 2015 om 21:54
8 Antwoorden / 4 Vragen

Wel 30 x gedaan, zonder enig resultaat!

crewmember
door crewmember - Aug 7, 2015 om 09:23
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eest eens de beeldscherm resolutie te veranderen naar: 1366x768
Dit doe je zo
: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-xp/help/setup/change-monitor-resolution

Mocht hij daar al op staan, of mocht dit niks uithalen, download en installeer dan de onderstaande driver:
http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/display-20131016101804.zip

he
door hennie heijnen - Aug 7, 2015 om 14:07
8 Antwoorden / 4 Vragen

Zoals ik al aangaf, het beeld staat te flipperen, en ik kan helemaal niets, dus ook bovenstaande suggesties kan ik niet uitvoeren.... Inmiddels het apparaat maar weggebracht naar een computerbedrijf en die persoon zei iets dergelijks nooit eerder te hebben ggezien en gaat ermee aan de slag.... ik begrijp wel dat er wel meer mensen problemen hebben met de installatie van windows 10 Duurt sowieso een paar uur , werkt vervolgens niet nadat je een vrolijk het bericht krijgt dat je aan de slag kunt gaan en vervolgens gaat het mij nu alleen maar geld kosten...
Gelukkig heb ik mijn tablet nog....
Toch bedankt voor het meedenken!