do
door doemaarwat Jan 9, 2006 om 15:05
Computers & telefonie

Windows XP - De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden

Als ik in windows XP naar configuratiescherm en daarna naar gebruikersaccounts ga en vervolgens klik op "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen" dan krijg ik de volgende melding:
"Client Services voor Netware heeft het welkomstvenster en Snelle gebruikerswisseling uitgeschakeld. U kunt Client Services voor Netware verwijderen als u deze functies wilt terugzetten".

Hoe doe ik dat? Ik kan nu namelijk niet de vakjes "Het welkomstvenster gebruiken" en "Snel naar andere gebruiker overschakelen" aanvinken. Alleen serieuze reacties graag. Bvd.

436 2 Rapporteer

ca
door catiel - Jan 9, 2006 om 17:47
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik denk dat u Xp-pro heeft? Probeer dan het volgende:

  1. ga  naar de netwerkverbinding, klik met de rechtermuisknop en ga naar eigenschappen

  2. Vink Netware uit (als het goed is de bovenste optie) en klik op verwijderen

  3. Ga dan terug naar het configuratiescherm-gebruikersaccounts en naar De manier waarop gebruikers zich aanmelden.

  4. Als het goed is moet u daar het welkomstscherm gebruiken aan! kunnen klikken

  5. Bij de volgende keer opstarten moet u er zijn

do
door doemaarwat - Jan 14, 2006 om 14:57
19 Antwoorden / 8 Vragen

Het betrof inderdaad Windows XP-pro. Bedankt voor de snelle respons en het juiste antwoord!