jo
door jowi56 Jan 5, 2014 om 18:21
Computers & telefonie

Winnen veiling en toch niet gewonnen hebben

Hallo
Ik heb bij uitbieden.nl een veiling gewonnen voor een 8 inch tablet de kooprijs was 67 euro, ik heb de veiing bekeken tot deze afliep. maar kreeg echter GEEN mail dat ik de veiling had gewonnen. Ook vond ik niets terug bij mijn gewonen veilingen. Dus heb ik kontakt opgenomen met Uitbieden.nl en deze geven aan NIETS te kunnen terugvinden (dit probleem blijkt bij meerdere bieders voor te komen. Het lijkt dat zij een soort "onzichtbare" minimumprijs hanteren, die resulteert in wanneer je de veiling wint onder dezeprijs je hem dus niet wint. Op hun facebooksite wordt hier regelmatig over geklaagd en dan was er plotseling een technische storing?? Zijn er meerdere mensen die dit gemeld hebben bij kassa en zou dit forum hier aandacht aan willen besteden

1296 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 5, 2014 om 18:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jowi56,

.....en zou dit forum hier aandacht aan willen besteden.....
Dit is vraag & beantwoord.
Het is dus niet de plaats om een 'discussie' te gaan voeren over dit soort websites.
(Gewoon niet aan beginnen dus!).

Met vr.gr.

jo
door jowi56 - Jan 5, 2014 om 18:41
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Edrik3

dank voor de reactie, zoals je kunt zien ben ik nieuw hier, heb op de site van Kassa gezocht, maar kon niet zo gauw vinden waar ik dit probleem aan moet kaarten, wellicht heeft u hier een tip voor

met dank jowi

tot15karakters
door tot15karakters - Jan 5, 2014 om 18:49
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Het is mogelijk bij onvoldoende bieders om zelf mee te bieden op de laatste seconde en zo zelf winnaar te worden als het bedrag te laag is.

Wel weet ik van anderen dat vooral op Vakantieveiling vaak de laatste 10 seconden de prijs vaak explodeerde en na urenlang niets doen hopen op een leuke aanbieding....

Bij een te lage prijs automatisch mee bieden met minimale bedrag is dus mogelijk en bij geen gewonnen mail kan je in de laatste seconde overboden zijn door mijn of de computer die ze als minimale bedrag inzetten....

zoekster
door zoekster - Jan 5, 2014 om 18:50
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wat voor 8 inch tablet was het? Welk merk? De goedkopere in z'n soort kost tegenwoordig geen dr*l meer, dus misschien kun je hem net zo goedkoop in een gewone (web)winkel kopen.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 5, 2014 om 18:56
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U kunt bij tips een waarschuwing plaatsen van deze zaak, zodat andere mensen hier kennis van kunnen nemen. Dan weten ze waar zij aan beginnen

zoekster
door zoekster - Jan 5, 2014 om 19:02
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op zondag 5 jan 2014, 18:56]U kunt bij tips een waarschuwing plaatsen van deze zaak, zodat andere mensen hier kennis van kunnen nemen. Dan weten ze waar zij aan beginnen
Alsof iemand die tips leest.
Anderhalve kip en een paardenkop.

tijger1
door tijger1 - Jan 5, 2014 om 21:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Of er meer mensen dit bij Kassa gemeld hebben, zou ik niet weten, maar als u dat wilt doen moet u links onderaan op Contact met Kassa klikken.