ma
door maroonedseam Jan 22, 2007 om 20:48
Computers & telefonie

Word

Hallo experts

hier een vraagje over openen van mijn worddocument

als ik via mijn e.mail een berichtje krijg met daaraan een worddocument en ik het opent dan krijg ik na het openen een foutmelding, en dan als ik op ok drukt dan gaat het document weer weg dus ik kan het niet openen weet iemand toevallig wat er mee aan de hand is ik zal even schrijven letterlijk  wat er op het scherm komt te staan

runtime error

this application has requested the runtime to terminate it in an unusual way

please contact the application support team for more information

nu dit krijg ik dan te zien dus ik krijg niet het document geopend ik werk met xp, en ik heb er eigelijk nooit last van gehad.

kan iemand mij vertellen wat ik er aan kan doen

bvd mijn groeten

272 8 Rapporteer

labswans
door labswans - Jan 22, 2007 om 20:58
1918 Antwoorden / 10 Vragen

ik weet niet de makkelijkste oplossing maar hij moet wel werken vindt ik .

Office erafhalen via software en computer opnieuw laten opstarten

daarna weer installeren van het pakket

Ik weet niet of er een soort reparatie mogelijkheid erop zit anders dat uitvoeren via de meegeleverde software

succes ,labswans ( het is in principe 15 minuten gedaan alles 0

gsm
door gsm - Jan 22, 2007 om 21:40
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Het is het word document waarmee iets mis is.
U kunt proberen om het betreffende document op te slaan in Mijn documents. Daarna kunt u het document daar opzoeken en openen door er dubbel op te klikken.
Hoogst waarschijnlijk is het document dan wel te gebruiken.

ma
door maroonedseam - Jan 22, 2007 om 21:41
12 Antwoorden / 27 Vragen

hallo bedankt voor je antwoord ik heb het geprobeerd en het werkt dus als het zo gaat is het mij ook best hoor nu bedankt voor je antwoord

ikbenik
door ikbenik - Jan 23, 2007 om 04:09
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Toevallig laatst niet Internet Explorer 7 geïnstalleerd?

Zo ja, dit programma er heel snel afhalen.

Dit doe je door naar het configuratiescherm te gaan, dan naar software en helemaal naar beneden scrollen totdat je Windows Internet Explorer7 ziet staan en deze dan deïnstalleren.

De vage klachten die je krijgt heeft met Internet Explorer 7 te maken.

Als computermonteur ben ik vaker deze problemen te maken gehad en de problemen waren opgelost toen ik IE7 verwijderd had.

Succes!

holstein
door holstein - Jan 23, 2007 om 08:17
922 Antwoorden / 16 Vragen

Expl.7 er af halen lijkt mij de makkelijkste weg ikbenik, want dat zou helemaal niet nodig hoeven zijn.
Ik haalde office er maar even helemaal af en installeerde het opnieuw en denk dat het dan gewoon wel weer goed is......

ikbenik
door ikbenik - Jan 23, 2007 om 10:32
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Dat heeft helemaal niets met de gemakkelijkste weg te maken.

IE7 veroorzaakt vaak wel de problemen.

En waarom zou de oorzaak niet aanpakken, maar het gevolg?

Ik weet heus wel waar ik over praat!

gsm
door gsm - Jan 23, 2007 om 14:52
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Ik heb deze fouten ook een aantal keren zelf meegemaakt.
Bij de meeste e-mail was het word document goed te openen, maar bij sommige e-mails niet.
De bewuste e-mails heb ik allemaal nog bewaard.
Nu blijkt de fout min of meer vanzelf verdwenen te zijn. Alle word documenten zijn nu wel foutloos vanuit de mail te openen.
Ik gebruik IE7, naast Firefox 2.9, IE7. Dus zal het ook niet te wijten kunnen zijn aan IE7 (@ikbenik).
Mogelijk heeft het te maken gehad met een oude (Beta) versie van IE7 of met een andere applicatie, zoals de virusscanner. Ik heb namelijk een tijdje Avast gebruikt.

gsm
door gsm - Jan 24, 2007 om 15:40
5940 Antwoorden / 47 Vragen

@ikbenik
Veel fouten met IE7 worden veroorzaakt door te weinig geduld, of foute handelingen (zoals te vroeg uitschakelen van de power), tijdens het installeren van IE7.
IE7 wordt tijdens het uitzetten van de PC geïnstalleerd, maar vergt wel interactie van de gebruiker. Daarna is de installatie vrij langdurig en niet zelden wordt de PC dan halverwege de update uitgezet!