pl
door planetserver Nov 20, 2008 om 19:59
Computers & telefonie

Xbox geld terug actie.

ik heb op 08-11-08 een xbox elite gekocht bij bart smit. ik ben gaan proberen om het formulier geld terug actie ik te vullen van MS dat staat op internet staat na diversen malen het geprobeerd te hebben heb ik besloten om maar eens te bellen met gevolg dat men niet wist dat er een probleem is/was en dat het waarschijnlijk aan mijn internet verbinding lag,het zou beter zijn om het nogmaals een dag later te proberen zo gedaan met een negative resultaat een dag later heb ik het op de zaak geprobeerd en weer was het onmogelijk om het in te in vullen en het te versturen.weer gebeld met xbox ondersteuning men zou de boel nazien en op deze zaak terug komen heb inmiddels al 6 keer gebeld en er word steeds van alles belooft dat het allemaal wel goed kom na een telefoontje te hebben ontvangen van een hoger geplaatste medewerker werd mij verteld waaom ik er een probleem van maakt  en dat ik hun op hun woord moest geloven en dat ik het geld wel terug zou krijgen twee dagen eerder had men mij belooft dat men mij een e-mail zou sturen waar in word bevestigd  dat ik mijn geld zou krijgen ik heb deze nooit ontvangen en mij werd verteld dat men dit niet zal doen gewoon op hun woord geloven was het antwoord.miin antwoord was toen alle belofte die zijn gedaan zijn niets waard ik wil iets zwart op wit.dit word geweigerd nu wil ik de xbox terug bregen naar bart smit de vraag is kan bart smit mij weigeren om de xbox terug te nemen daar het hun probleem niet is bij bart smid heb ik 14 dagen garantie deze verloopt op 22-11-08 en bij MS 1 jaar.en welke actie kan ik tegen MS nemen.men lokt mensen om een console te kopen met een geld terug actie en word het zo moeilijk mogelijk gemaakt dat er waarschijnlijk mensen zijn die denken laat maar zitten die paar euro's. in mijn geval eur.50,-


groetjes.


planetserver


 


  


 


 


 


   


 

731 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Nov 20, 2008 om 20:22
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@planetserver


Als er niet expliciet op de aankoopbon staat dat je binnen een bepaalde tijd kan ruilen en/of geld terug, dan is koop, koop. Maw Bart Smit is niet verplicht u geld terug te geven.


En wat die actie betreft: zal afwachten zijn. Of 't alleen maar een lokkertje is? Ja dat kan. Je komt ook weleens tegen dat er bij een produkt een kortingsbon zit, maak je de verpakking open, pak die bon .... en wat blijkt? De datum is verlopen. Gratis is niet altijd gratis.


M.i. heeft u geen andere keus dan inderdaad hopen dat hun woord wat waard blijkt te zijn.

dirck
door dirck - Apr 7, 2009 om 16:11
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het probleem van vragensteller was, dat hij niet bij dat formulier kon komen.
Ben wel benieuwd of hij zijn geld terug heeft gekregen.



sl
door slider - Apr 7, 2009 om 19:16
2 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wel een late reactie maar dit zijn de stappen.

1: vul het formulier in op internet.
2: print het formulier uit.
3: plak de sticker van de doos op de uitgeprinte formulier. (maak kopie voor administratie)
4: bij de postkantoor opsturen
5: het bedrag word binnen 4 maanden overgemaakt na verwerking.

pl
door planetserver - Apr 7, 2009 om 19:50
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

beste Slider en Dirck.


het klopt dat je het formulier moet downloaden versturen met de sticker en een copy aankoop bon.het lukt voor geen meter om het formulier te downloaden, maar ok na maanden toch een formulier te hebben ontvangen met alle gegevens waar het naar toegestuurd moest worden (Duitsland) vol goede moed het formulier te hebben gestuurd komt het na twee maanden terug met de mededeling dat het niet in behandeling genomen kan worden omdat er geen bewijs van echtheid bij zit weer aan het bellen gegaan men weet niets van dit bewijs van echtheid,maar word mij verteld u krijg uw geld gewoon terug er word verteld als het geld er over 2 maanden nog niet is moet je nog maar een keertje bellen ik heb ongeveer 20 keer gebeld met xbox.  ben inmiddels twee keer gebeld door xbox de laatste keer twee weken geleden en word er verteld het geld staat er over 5 dagen op ,je raad het al nog steeds geen geld.ik zal het niet opgeven en zal blijven klagen bij alle instanties die er zijn tevens wil ik iedereen er opwijzen nooit maar dan ook nooit iets te kopen met korting waar voor je een formulier moet voor invullen opsturen en maanden op je geld moet wachten als men korting wil geven moet men dat gelijk van het bedrag afhalen  


groetjes.


planetserver  


 

kiran
door kiran - Apr 7, 2009 om 20:18
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@planetserver


Korting gelijk inhouden op het totaalbedrag zal nooit gebeuren. Dat zijn namelijk de lokkertjes!


Toch aardig dat de 'dumpvraag' van een half jaar geleden toch nog een reaktie oproept.  :P

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer