wicca23
door wicca23 Jan 1, 2005 om 16:35
Computers & telefonie

Xbox-Live

Hallo mensen,

Ik heb het volgende probleem, ik heb een xbox console en een headset en een 3 maanden probeer versie voor live om online te kunnen spelen, je moet je volgens de handleiding aanmelden via de xbox console en dat heb ik gedaan maar je komt op een gegeven moment in een scherm terecht dat je je creditcard gegevens in moet vullen maar ik heb helemaal geen creditcard en die kan ik ook niet aanvragen omdat ik maar een minimum inkomsten heb en aangezien microsoft het verplicht steld om een creditcard te gaan gebruiken kan ik niet van hun dienst gebruik maken terwijl ik wel andere accesoires heb aangeschaft hiervoor en als je wilt bellen naar de helpdesk (0800 0233894) is het nog geen eens beschikbaar voor een mobiele telefoon terwijl ik geen vaste telefoon heb ik vindt dit een slechte service het had makkelijk via een opwardeer systeem kunnen werken net als een prepaid telefoon dan had iedereen er gebruik van kunnen maken in nederland wie kent dit probleem en wat zou een oplossing kunnen zijn en als kan zou dit eens behandelt moeten worden via een uitzending op de televisie want minder bedeelde worden gewoonweg geweigert.

818 6 Rapporteer

btalman
door btalman - Jan 1, 2005 om 16:55
280 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas, diverse concepten worden direct vanuit de vs en/of azie
hierheen geschopt zonder te kijken of bepaalde concepten wel geschikt
zijn. Dat in de VS miljoenen mensen alles op de pof, lees: creditcard,
kopen houdt niet in dat wij in nederland dat ook doen en willen. Er is
vrij weinig aan te doen ben ik bang, klagen en hopen dat er nog anderen
klagen en nog meer, maar ik denk dat dat kans klein is dat een systeem
aangepast zal worden voor een, erg klein, land als nederland,

Bram

wicca23
door wicca23 - Jan 14, 2005 om 20:08
11 Antwoorden / 8 Vragen

Hallo bram,

bedankt voor je antw. maar indd ze kunnen voor nederland ook iets maken waar we allemaal wat aan hebben en ja dat ze in buitenland allemaal een creditcard hebben daar kunnen wij niks aan doen maar ik weet wel dat de minderbedeelde wel allemaal een xbox of een pc in huis hebben en daar willen we natuurlijk ook gebruik van kunnen maken en ja Sony (playstation) die bied die mogelijkheid wel dat is een gewone vrije toegang voor iedereen en daarom vindt ik het weer een microsoft systeem ze moeten die Bush eens aanpakken want dit kan zo niet langer meer.

webjoker
door webjoker - Feb 19, 2005 om 19:57
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie niet echt wat Bush met Xbox live te maken heeft maar heb
misschien wel een oplossing voor je. Xbox live is het eigen netwerk van
Microsoft maar er zijn ook anderen natuurlijk. Wat je dan moet doen is
een programmatje downloaden ("tunnel software") die ervoor zorgt dat je
xbox denkt dat hij in een lokaal netwerk is opgenomen terwijl je dan
dus verbonden bent met het internet en via de website dan kan spelen
tegen mensen over de hele wereld.

Onderstaand twee bekende en betrouwbare sites. Ik gebruik ze beiden zelf dus ik kan je verzekeren dat het werkt:

http://www.teamxlink.co.uk/

http://www.xbconnect.com/

Er is niets illegals aan deze oplossingen want je gebruikt gewoon
originele spellen maar verbind je computer gewoon op een andere manier
met andere spelers.Een headset is handig maar niet verplicht. Een
ethernetkabel in je xbox en een snelle internetverbinding natuurlijk
wel. Succes, hoop dat je toch online gaat met je xbox!

bo
door boriz - Oct 22, 2005 om 16:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

Nou op xbox connect mis je wel wat van de xbox live ervaringen. Het is inderdaad vervelend dat je een cerdit card nodig hebt, maar t is wel waard als je het wel kan spelen. Misschien kan iemand uit je omgeving je helpen.
Moet je wel goed opletten dat je op tijd opzegt want anders worden die 3 maanden automatisch verlengt tot een jaar daarna. Ook dit is wel op te zeggen maar dat vind die persoon van de credit card niet leuk.
Ow en opletten tot wanneer die 3 maanden geldig blijven want ze zijn beperkt houdbaar.

la
door landaesmee - May 30, 2006 om 18:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf nl het zelfde probleem. Ik heb via xbox live site gekeken wat ik nodig had om online te kunnen spelen, en daar stond dus niet vermeld dat ik een creditkaart nodig zou hebben. Ik heb dus het pakket gekocht met een jaarabonnement en kan er dus niks mee doen.  Ik heb nu al 2 keer contact gehad met xbox support en daar krijg ik te horen dat ze er niks aan kunnen doen.ik heb dus ook gezegd dat ik ga proberen om het via kassa misschien eens een keer aan het licht te brengen dat het een geldklopperij is en wij hier de minder bedeelde er dus de dupe van zijn. Ze hebben het probleem natuurlijk zelf al opgelost door met de xbox 360 daar kan je met een prepaid kaart gewoon online spelen. Ik hoop dus dat er meer mensen met dit probleem zullen reageren en er misschien toch  een uitzending word gemaakt met dit probleem.

jolanda

wicca23
door wicca23 - May 31, 2006 om 00:10
11 Antwoorden / 8 Vragen

Sorry ik bedoelde niet bush Maar Bil gates die alles van microsoft beheert, ik vindt echter dat dit niet moet kunnen en dat dit tegen de regels is van concurentie strijd of hoe ze die regel ook noemen. want ze verplichten de consument iets wat niet bij iedereen mogelijk is, Tis wel een beetje te gek voor woorden als men een Visa of een Mastercard creditcard gaan aanvragen en dan met de reden "ik vraag hem alleen maar aan voor online te gamen voor mijn Xbox Console" want verders sta ik bekend bij BKR in Tiel wat 9 van de 10 huishuidens is. dan wordt het ook allemaal te duur voor de creditcard maatschappij, dus dan wordt je aanvraag gewijgerd maar dat is weer neerslatig dan volrgt weer de ene regels op het andere etc etc met andere woorden geld klopperij allemaal.