sc
door scherpac Feb 6, 2013 om 06:57
Computers & telefonie

XMS Telefonie

j.l. December 2012 ben ik overgestapt naar XMS Internet/TV en Bellen.
Op 21 janauari j.l. heeft mijn oude providor Online mijn telefoonnummer wat ik al sinds 1975 heb gesloten voor portering naar XMS.
Tot opheden lukt het XMS maar niet om deze portering ook werkelijk waar te maken, div. gebeld met de helpdesk, geen oplossing of van ja "we zijn ermee bezig" , medewerkers zijn zeer ongeintresseerd of zitten tussendoor met elkaar te praten. Nagenoeg dagelijks mailtjes verstuurd zonder een antwoord etc.
Ondanks dat XMS in de voorwaarden beloofd u kunt het oude telefoonnummer mee nemen lukt het hun niet om de telefoon op lijn te krijgen.
Gelukkig is er bij de nieuwe aansluiting ook een "tijdelijk" telefoonnummer meegeleverd zodat ik kan bellen maar niemand kan ons bellen omdat ze ze het het oude nummer nog bellen en daar krijg je de mededeling bij van " Het nummer wat u draait is niet bekend"
Internet en TV werken gewoon goed.

Hopende op wat info o.i.d.

mvgr scherpa

217 1 Rapporteer

webcare xms
door webcare xms - Feb 6, 2013 om 11:30
12 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Sherpac,

Wij kijken graag of wij iets voor u kunnen doen. Wilt u ons een e-mail sturen met uw adresgegevens? U kunt ons bereiken via webcare@xmsnet.nl onder vermelding van deze melding op kassa.vara.nl.

Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare