ZIGGO
Als ik alleen al ziggo intyp, komen er binnen 21 honderdste seconde ongeveer 10.400 klachten binnen. Dit zegt al genoeg over dit monopoly bedrijf.
Deze morgen hadden wij nog gewoon televisie, toen iedereen 's avonds thuis arriveerde bleek dat er geen een zender te ontvangen was. Direct hebben wij ZIGGO gebeld. In eerste instantie werd er gezegd dat er niks aan te doen is en aankomende dinsdag er een monteur kan langs komen. Dit betekent 5 dagen geen mogelijkheid op TV. Toen wij dit onredelijk vonden zouden we door worden geschakeld naar de klachtenservice, maar werden doorverbonden naar abonnement opzeggingen, hier nogmaals het verhaal uitgelegd en we zouden nogmaals worden doorverbonden met de klachtenservice waarna de hoorn op de haak werd gegooid. Natuurlijk laten wij dit niet zomaar gebeuren dus nogmaals gebeld, en om het kort te maken precies hetzelfde verhaal deze meneer heeft nog iets proberen te doen aan de storing maar helaas het zit in de muur, dinsdag kan er een monteur komen.
zwaar onbeschoft, je klanten 5 dagen zonder tv en überhaupt totaal geen enkele service te bieden met een heerlijke ziggo arrogantie. Ziggo bedankt voor deze geweldige service precies zoals we hadden verwacht van jullie want jullie klachtenlijst die nog geen eens op jullie site wordt weergeven want daarvoor mag je eerst 20minuten in de wacht staan om daarna afgescheept te worden en als dat niet lukt wordt de hoorn erop gegooid.
Bij deze weer een klant verloren, en ik hoop dat dit monopoly bedrijf eindelijk eens wordt tegengewerkt. Want je klanten zo laten zitten is ongehoord!
Dus als ik het goed begrijp bent u tevreden klant bij Ziggo en gaat er iets mis,waarvan de oorzaak best buiten Ziggo kan liggen.
En vervolgens gaat u gericht zoeken hoeveel klachten er wel niet te vinden zijn, en daarna gaat u zwelgen in zieligheid omdat er niet onmiddellijk een monteur op de stoep staat.
Er zijn ontzettend veel mensen wel tevreden met Ziggo.
Als het zo'n verschrikkelijke ramp is dat u maar liefst 5 dagen zonder tv moet stellen zou u misschien uw leven wat moeten relativeren.
Haverkamp.
Daarbij, Ziggo een klant kwijt. Waar gaat u dan naar toe, een van die geweldige telecom bedrijven die TV via internet bieden? Veel succes!
[quote=diumenge schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:34]Daarbij, Ziggo een klant kwijt. Waar gaat u dan naar toe, een van die geweldige telecom bedrijven die TV via internet bieden? Veel succes!
ER zijn nu een maal mensen die vinden dat zij gelijk als ze telefoon neer er al aan de voordeur wordt gebelt.Maar ik zou ook wel eens willen horen wat er van hun gesprek gemaakt hebben. IK heb al vele malen contact gehad met Ziggo k;lantenservice en ben altijd zeer net te woord gestaan.
Donderdag eind van de dag bel je, dinsdag komen ze. Dat zijn maar net 2-3 werkdagen! Overdrijven is ook een vak natuurlijk. En i.p.v. direct met Ziggo bellen, had je zelf natuurlijk ook het e.e.a. kunnen checken.
Nou, veel plezier bij Tele2 en KPN. We lezen je klachten dan wel weer.
Ik ben benieuwd hoe vlot de concurrent een storing op heft en hoe klein het pakket is wat er door de concurrent doorgegeven wordt in vergelijking met Ziggo.
Ik kwam toeval achter dat er bij mij de analoge radiosignaal nog actief is, terwijl er geen abonnement meer is met Ziggo sinds een half jaar.
Vorige week zaterdag(ochtend) was er een landelijke storing van de interactieve televisie bij KPN, keer weer terug na mijn minimale contractperiode bij KPN naar mijn oude vertrouwde provider.
[quote=valerius-2 schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:48][quote=diumenge schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:34]Daarbij, Ziggo een klant kwijt. Waar gaat u dan naar toe, een van die geweldige telecom bedrijven die TV via internet bieden? Veel succes!
ER zijn nu een maal mensen die vinden dat zij gelijk als ze telefoon neer er al aan de voordeur wordt gebelt.Maar ik zou ook wel eens willen horen wat er van hun gesprek gemaakt hebben. IK heb al vele malen contact gehad met Ziggo k;lantenservice en ben altijd zeer net te woord gestaan.
Nou is het wel de manier waarop natuurlijk.
als je namelijk contact op neemt, ben je meestal wel chagrijnig omdat het niet doet wat het moet doen.
en als ze bij de klantenservice hun gebruikelijke lijst afwerken, terwijl je weet dat dat niets uit maakt, dan kan er soms fel gediscussieerd worden.....
en ik uit ervaring weet ik dat je dan NIET wil doorverbonden worden, omdat ze idd de hoorn er op gooien.
maar overal zal je het zelfde hebben, wel telecom aanbieden, maar liever geen service
[quote=doegee schreef op vrijdag 4 jan 2013, 16:30][quote=valerius-2 schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:48][quote=diumenge schreef op donderdag 8 nov 2012, 22:34]Daarbij, Ziggo een klant kwijt. Waar gaat u dan naar toe, een van die geweldige telecom bedrijven die TV via internet bieden? Veel succes!
ER zijn nu een maal mensen die vinden dat zij gelijk als ze telefoon neer er al aan de voordeur wordt gebelt.Maar ik zou ook wel eens willen horen wat er van hun gesprek gemaakt hebben. IK heb al vele malen contact gehad met Ziggo k;lantenservice en ben altijd zeer net te woord gestaan.
Nou is het wel de manier waarop natuurlijk.
als je namelijk contact op neemt, ben je meestal wel chagrijnig omdat het niet doet wat het moet doen.
en als ze bij de klantenservice hun gebruikelijke lijst afwerken, terwijl je weet dat dat niets uit maakt, dan kan er soms fel gediscussieerd worden.....
en ik uit ervaring weet ik dat je dan NIET wil doorverbonden worden, omdat ze idd de hoorn er op gooien.
maar overal zal je het zelfde hebben, wel telecom aanbieden, maar liever geen service
Discussie bij en klantenservice is de laatste tijd meestal welles nietes!
[quote=lindajongerius schreef op donderdag 8 nov 2012, 19:58]Als ik alleen al ziggo intyp, komen er binnen 21 honderdste seconde ongeveer 10.400 klachten binnen. Dit zegt al genoeg over dit monopoly bedrijf.
Deze morgen hadden wij nog gewoon televisie, toen iedereen 's avonds thuis arriveerde bleek dat er geen een zender te ontvangen was. Direct hebben wij ZIGGO gebeld. In eerste instantie werd er gezegd dat er niks aan te doen is en aankomende dinsdag er een monteur kan langs komen. Dit betekent 5 dagen geen mogelijkheid op TV. Toen wij dit onredelijk vonden zouden we door worden geschakeld naar de klachtenservice, maar werden doorverbonden naar abonnement opzeggingen, hier nogmaals het verhaal uitgelegd en we zouden nogmaals worden doorverbonden met de klachtenservice waarna de hoorn op de haak werd gegooid. Natuurlijk laten wij dit niet zomaar gebeuren dus nogmaals gebeld, en om het kort te maken precies hetzelfde verhaal deze meneer heeft nog iets proberen te doen aan de storing maar helaas het zit in de muur, dinsdag kan er een monteur komen.
zwaar onbeschoft, je klanten 5 dagen zonder tv en überhaupt totaal geen enkele service te bieden met een heerlijke ziggo arrogantie. Ziggo bedankt voor deze geweldige service precies zoals we hadden verwacht van jullie want jullie klachtenlijst die nog geen eens op jullie site wordt weergeven want daarvoor mag je eerst 20minuten in de wacht staan om daarna afgescheept te worden en als dat niet lukt wordt de hoorn erop gegooid.
Bij deze weer een klant verloren, en ik hoop dat dit monopoly bedrijf eindelijk eens wordt tegengewerkt. Want je klanten zo laten zitten is ongehoord!
10.400 klachten op ruim 4.000.000 abonnees! Over welke periode verspreid waren deze klachten en waren de klachten terecht geweest?! Nogal suggestief!
Als uw storing in de muur zit, neem aan dat het de (wijk)verdeelkast is, hebben de buren dan ook geen televisie ontvangst?
Kan het zijn dat de ingang op uw televisie is versprongen naar een andere ingang zodat daardoor geen ontvangst is?!
sweeterlake, kijk eens naar de datum van de klacht, ik denk dat zelfs ziggo intussen wel wat gedaan heeft....
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer