fe
door festinger Dec 21, 2012 om 02:27
Computers & telefonie

Ziggo

Weet iemand een adres buiten de callcentra en alle uitbesteding van ziggo En bedoel een echt adres. Ziggo is beursgenoteerd en overgenomen door een hedgefonds. A|lle ziggo-consumenten hebben 1 brief ontvangen over stijgende tarieven komende jaar. Hoe behapbaar ook zie geen enkele reden voor prijsstijging anders dan het risico van heel rijke mensen af te dekken.
Nogmaals 1 euro pm is op te hoesten ,maar keer 3 miljoen x 1 euro leverd 3 miljoen op per maand. En dat mag en kan gebeuren zonder uitleg of een drogreden.

Ja natuurlijk ben ik vrij en kan ik overstappen. Of toch niet want concurenten hebben dezelfde ziekte.

Kan in Hongarije een alles in 1 -pakket afsluiten voor 10 euro per maand. Hoef enkel hongaars in nederlands veranderen. Echter dat mag niet!!!!!!!!!. Bizar.

853 26 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 21, 2012 om 02:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

festinger schreef op vrijdag 21 dec 2012, 02:27: Weet iemand een adres buiten de callcentra en alle uitbesteding van ziggo En bedoel een echt adres. Ziggo is beursgenoteerd en overgenomen door een hedgefonds. A|lle ziggo-consumenten hebben 1 brief ontvangen over stijgende tarieven komende jaar. Hoe behapbaar ook zie geen enkele reden voor prijsstijging anders dan het risico van heel rijke mensen af te dekken.
Nogmaals 1 euro pm is op te hoesten ,maar keer 3 miljoen x 1 euro leverd 3 miljoen op per maand. En dat mag en kan gebeuren zonder uitleg of een drogreden.

Ja natuurlijk ben ik vrij en kan ik overstappen. Of toch niet want concurenten hebben dezelfde ziekte.

Kan in Hongarije een alles in 1 -pakket afsluiten voor 10 euro per maand. Hoef enkel hongaars in nederlands veranderen. Echter dat mag niet!!!!!!!!!. Bizar.

De statutaire zetel van ZIGGO B.V. (Atoomweg 100) in Utrecht!

Daarnaast zijn er tal van andere ZIGGO ... in Groningen en in den lande bij de Kamer van Koophandel geregistreerd als Netwerk, Holding ... ja zelfs Fashion!

trefwoord: ZIGGO !!

ve
door verwijderd - Dec 21, 2012 om 02:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

festinger schreef op vrijdag 21 dec 2012, 02:27: Weet iemand een adres buiten de callcentra en alle uitbesteding van ziggo En bedoel een echt adres. Ziggo is beursgenoteerd en overgenomen door een hedgefonds. A|lle ziggo-consumenten hebben 1 brief ontvangen over stijgende tarieven komende jaar. Hoe behapbaar ook zie geen enkele reden voor prijsstijging anders dan het risico van heel rijke mensen af te dekken.
Nogmaals 1 euro pm is op te hoesten ,maar keer 3 miljoen x 1 euro leverd 3 miljoen op per maand. En dat mag en kan gebeuren zonder uitleg of een drogreden.

Ja natuurlijk ben ik vrij en kan ik overstappen. Of toch niet want concurenten hebben dezelfde ziekte.

Kan in Hongarije een alles in 1 -pakket afsluiten voor 10 euro per maand. Hoef enkel hongaars in nederlands veranderen. Echter dat mag niet!!!!!!!!!. Bizar.

De statutaire zetel van ZIGGO B.V. (Atoomweg 100) in Utrecht!

Daarnaast zijn er tal van andere ZIGGO ... in Groningen en in den lande bij de Kamer van Koophandel geregistreerd als Netwerk, Holding ... ja zelfs Fashion!

www.kvk.nl - link werkt niet! - trefwoord: ZIGGO !!

Je vergat één ding nog bij te vermelden: er is ook en prijsdaling voor wat betreft het pakket tot 120 Mb/s.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2012 om 08:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

festinger schreef op vrijdag 21 dec 2012, 02:27:
Kan in Hongarije een alles in 1 -pakket afsluiten voor 10 euro per maand. Hoef enkel hongaars in nederlands veranderen. Echter dat mag niet!!!!!!!!!. Bizar.

Ga jij dan ook voor een Hongaars salaris werken?

ve
door verwijderd - Dec 21, 2012 om 08:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Overigens is 3 miljoen per maand helemaal niet zo veel voor een grote organisatie als Ziggo. Als je alleen al kijkt wat die "gratis" setopboxen en modems kosten, en dat zijn nog geeneens de grootste kosten voor een kabelbedrijf.

Overigens had je zelf ook aandeelhouder van Ziggo kunnen worden.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2012 om 08:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik moet verlang ook nog wel een terug naar het lage tarief van de gemeentelijke kabelmaatschappij. Je betaalde nog geen tien gulden per maand en je kon tegen lokaal tarief bellen als er iets was of je ging op de fiets even langs. Nu moet je verplicht per incasso betalen voor steeds minder zenders en het geld van de verkoop van de kabel is verdwenen in een lelijk gebouw waar de burgers niet om gevraagd hebben.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2012 om 09:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb gister ook net het nieuwe tarieven overzicht voor 2013 gekregen maar geen verhoging hoor zelfs een aardige verlaging. Alles in extra van 68,13 naar 63,95 per maand.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2012 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

jobiejoba schreef op vrijdag 21 dec 2012, 08:54: Ik moet verlang ook nog wel een terug naar het lage tarief van de gemeentelijke kabelmaatschappij. Je betaalde nog geen tien gulden per maand en je kon tegen lokaal tarief bellen als er iets was of je ging op de fiets even langs. Nu moet je verplicht per incasso betalen voor steeds minder zenders en het geld van de verkoop van de kabel is verdwenen in een lelijk gebouw waar de burgers niet om gevraagd hebben.

Ja, vroeger was alles beter..... Maar niet heus. Ik denk niet dat er ook maar 1 consument blij zou worden als we echt terug gingen naar de tijd dat het zogenaamd zo goedkoop en veel beter was.

Om te beginnen had je al niet kunnen klagen op een internet forum over hoe slecht het allemaal wel niet is.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2012 om 17:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

jobiejoba schreef op vrijdag 21 dec 2012, 08:54: Nu moet je verplicht per incasso betalen voor steeds minder zenders en het geld van de verkoop van de kabel is verdwenen in een lelijk gebouw waar de burgers niet om gevraagd hebben.

Dat is helemaal niet verplicht alleen goedkoper.

ve
door verwijderd - Dec 21, 2012 om 17:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

jobiejoba schreef op vrijdag 21 dec 2012, 08:54: I Nu moet je verplicht per incasso betalen voor steeds minder zenders en het geld van de verkoop van de kabel is verdwenen in een lelijk gebouw waar de burgers niet om gevraagd hebben.

Aut. incasso is helemaal niet verplicht, er zijn meer betaalwijzen. Sinds wanneer moet een bedrijf aan burgers toestemming vragen om een nieuw gebouw neer te zetten? Ik ken die regel niet, heb je een link?

ve
door verwijderd - Dec 24, 2012 om 03:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

jorisw schreef op vrijdag 21 dec 2012, 08:40: Overigens is 3 miljoen per maand helemaal niet zo veel voor een grote organisatie als Ziggo. Als je alleen al kijkt wat die "gratis" setopboxen en modems kosten, en dat zijn nog geeneens de grootste kosten voor een kabelbedrijf.

Overigens had je zelf ook aandeelhouder van Ziggo kunnen worden.

Dat had ik inderdaad kunnen worden had ik de middelen. Blijkbaar heb je nog steeds niet door waarom er crisis is.Dat is door de megelomane verrijking op lucht en de daders lopen nog gewoon vrij rond.

Dat kan opdat we allemaal afhankelijk zijn van deze lucht. de 20% geldmakers bepalen alles voor de 80% en dat zal ook zo blijven.

Dat jij het opneemt voor Ziggo is je goedrecht. Ik zou het niet kunnen, want je mag als klant helemaal niets. Vraag me af wanneer ziggo komt met een voorschot of waarbargsom voor wanbetalers.

En tot slot ben al meer dan 10 jaar Ziggo/home klant. Waarom moet ik als vaste klant meer dan 400 euro neerleggen voor een interactieve ontvanger en krijgen nieuwe klanten deze gratis?

Je moet echt ophouden met deze onzinverhalen.

ve
door verwijderd - Dec 24, 2012 om 03:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

festinger schreef op maandag 24 dec 2012, 03:06:
jorisw schreef op vrijdag 21 dec 2012, 08:40: Overigens is 3 miljoen per maand helemaal niet zo veel voor een grote organisatie als Ziggo. Als je alleen al kijkt wat die "gratis" setopboxen en modems kosten, en dat zijn nog geeneens de grootste kosten voor een kabelbedrijf.

Overigens had je zelf ook aandeelhouder van Ziggo kunnen worden.

Dat had ik inderdaad kunnen worden had ik de middelen. Blijkbaar heb je nog steeds niet door waarom er crisis is.Dat is door de megelomane verrijking op lucht en de daders lopen nog gewoon vrij rond.

Dat kan opdat we allemaal afhankelijk zijn van deze lucht. de 20% geldmakers bepalen alles voor de 80% en dat zal ook zo blijven.

Dat jij het opneemt voor Ziggo is je goedrecht. Ik zou het niet kunnen, want je mag als klant helemaal niets. Vraag me af wanneer ziggo komt met een voorschot of waarbargsom voor wanbetalers.

En tot slot ben al meer dan 10 jaar Ziggo/home klant. Waarom moet ik als vaste klant meer dan 400 euro neerleggen voor een interactieve ontvanger en krijgen nieuwe klanten deze gratis?

Je moet echt ophouden met deze onzinverhalen.

Wat heeft de lucht te maken met uw vraag?

Je kunt ook, misschien wel beter dan de Cisco, een Samsung (of ander merk) Digitale HD-ontvanger met 320 Gigabyte harde schijf, interactief, kopen, als voorbeeld: aankomende folder bij de Makro voor € 169,00 ex btw (€ 204,49 inclusief) + een smartcard. Goed even shoppen!

ve
door verwijderd - Dec 25, 2012 om 02:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

sweeterlake schreef op maandag 24 dec 2012, 03:24:
festinger schreef op maandag 24 dec 2012, 03:06:
jorisw schreef op vrijdag 21 dec 2012, 08:40: Overigens is 3 miljoen per maand helemaal niet zo veel voor een grote organisatie als Ziggo. Als je alleen al kijkt wat die "gratis" setopboxen en modems kosten, en dat zijn nog geeneens de grootste kosten voor een kabelbedrijf.

Overigens had je zelf ook aandeelhouder van Ziggo kunnen worden.

Dat had ik inderdaad kunnen worden had ik de middelen. Blijkbaar heb je nog steeds niet door waarom er crisis is.Dat is door de megelomane verrijking op lucht en de daders lopen nog gewoon vrij rond.

Dat kan opdat we allemaal afhankelijk zijn van deze lucht. de 20% geldmakers bepalen alles voor de 80% en dat zal ook zo blijven.

Dat jij het opneemt voor Ziggo is je goedrecht. Ik zou het niet kunnen, want je mag als klant helemaal niets. Vraag me af wanneer ziggo komt met een voorschot of waarbargsom voor wanbetalers.

En tot slot ben al meer dan 10 jaar Ziggo/home klant. Waarom moet ik als vaste klant meer dan 400 euro neerleggen voor een interactieve ontvanger en krijgen nieuwe klanten deze gratis?

Je moet echt ophouden met deze onzinverhalen.

Wat heeft de lucht te maken met uw vraag?

Je kunt ook, misschien wel beter dan de Cisco, een Samsung (of ander merk) Digitale HD-ontvanger met 320 Gigabyte harde schijf, interactief, kopen, als voorbeeld: aankomende folder bij de Makro voor € 169,00 ex btw (€ 204,49 inclusief) + een smartcard. Goed even shoppen!

ve
door verwijderd - Dec 25, 2012 om 03:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

sweeterlake schreef op maandag 24 dec 2012, 03:24:
festinger schreef op maandag 24 dec 2012, 03:06:
jorisw schreef op vrijdag 21 dec 2012, 08:40: Overigens is 3 miljoen per maand helemaal niet zo veel voor een grote organisatie als Ziggo. Als je alleen al kijkt wat die "gratis" setopboxen en modems kosten, en dat zijn nog geeneens de grootste kosten voor een kabelbedrijf.

Overigens had je zelf ook aandeelhouder van Ziggo kunnen worden.

Dat had ik inderdaad kunnen worden had ik de middelen. Blijkbaar heb je nog steeds niet door waarom er crisis is.Dat is door de megelomane verrijking op lucht en de daders lopen nog gewoon vrij rond.

Dat kan opdat we allemaal afhankelijk zijn van deze lucht. de 20% geldmakers bepalen alles voor de 80% en dat zal ook zo blijven.

Dat jij het opneemt voor Ziggo is je goedrecht. Ik zou het niet kunnen, want je mag als klant helemaal niets. Vraag me af wanneer ziggo komt met een voorschot of waarbargsom voor wanbetalers.

En tot slot ben al meer dan 10 jaar Ziggo/home klant. Waarom moet ik als vaste klant meer dan 400 euro neerleggen voor een interactieve ontvanger en krijgen nieuwe klanten deze gratis?

Je moet echt ophouden met deze onzinverhalen.

Wat heeft de lucht te maken met uw vraag?

Je kunt ook, misschien wel beter dan de Cisco, een Samsung (of ander merk) Digitale HD-ontvanger met 320 Gigabyte harde schijf, interactief, kopen, als voorbeeld: aankomende folder bij de Makro voor € 169,00 ex btw (€ 204,49 inclusief) + een smartcard. Goed even shoppen!

Je mist de essentie. Waarom gaat jou apparaat gratis naar nieuwe klanten.Weet ook wel dat ik elders goedkoper kan shoppen. Echter praat hier over wat Ziggo doet.Daar lees ik dat nieuwe klanten dit apparaat ter waarde van 400/500 euro gratis krijgen bij een nieuw abonnement.
Wens ik als bestaande klant ook dit apparaat moet ik deze 400plus euro´s betalen.

Lees nu van jou dat dit ook voor de helft kan en met voldoende winst.

Wie bedonderd de boel nou hier schaamteloos.

ve
door verwijderd - Dec 25, 2012 om 05:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

festinger schreef op dinsdag 25 dec 2012, 03:05:
sweeterlake schreef op maandag 24 dec 2012, 03:24:
festinger schreef op maandag 24 dec 2012, 03:06:
jorisw schreef op vrijdag 21 dec 2012, 08:40: Overigens is 3 miljoen per maand helemaal niet zo veel voor een grote organisatie als Ziggo. Als je alleen al kijkt wat die "gratis" setopboxen en modems kosten, en dat zijn nog geeneens de grootste kosten voor een kabelbedrijf.

Overigens had je zelf ook aandeelhouder van Ziggo kunnen worden.

Dat had ik inderdaad kunnen worden had ik de middelen. Blijkbaar heb je nog steeds niet door waarom er crisis is.Dat is door de megelomane verrijking op lucht en de daders lopen nog gewoon vrij rond.

Dat kan opdat we allemaal afhankelijk zijn van deze lucht. de 20% geldmakers bepalen alles voor de 80% en dat zal ook zo blijven.

Dat jij het opneemt voor Ziggo is je goedrecht. Ik zou het niet kunnen, want je mag als klant helemaal niets. Vraag me af wanneer ziggo komt met een voorschot of waarbargsom voor wanbetalers.

En tot slot ben al meer dan 10 jaar Ziggo/home klant. Waarom moet ik als vaste klant meer dan 400 euro neerleggen voor een interactieve ontvanger en krijgen nieuwe klanten deze gratis?

Je moet echt ophouden met deze onzinverhalen.

Wat heeft de lucht te maken met uw vraag?

Je kunt ook, misschien wel beter dan de Cisco, een Samsung (of ander merk) Digitale HD-ontvanger met 320 Gigabyte harde schijf, interactief, kopen, als voorbeeld: aankomende folder bij de Makro voor € 169,00 ex btw (€ 204,49 inclusief) + een smartcard. Goed even shoppen!

Je mist de essentie. Waarom gaat jou apparaat gratis naar nieuwe klanten.Weet ook wel dat ik elders goedkoper kan shoppen. Echter praat hier over wat Ziggo doet.Daar lees ik dat nieuwe klanten dit apparaat ter waarde van 400/500 euro gratis krijgen bij een nieuw abonnement.
Wens ik als bestaande klant ook dit apparaat moet ik deze 400plus euro´s betalen.

Lees nu van jou dat dit ook voor de helft kan en met voldoende winst.

Wie bedonderd de boel nou hier schaamteloos.

Het apparaat, Cisco, staat nu bij ZIGGO te koop voor bestaande klant € 349,00 per stuk inclusief smartcard, interactieve middelen (ter waarde van ca. € 200,00) en exclusief € 9,95 verzendkosten.

Gratis krijgen de nieuwe klant!? Neen, de interactieve HD-ontvanger kost dan tot het einde van de maand, nog slechts 6 dagen, voor de nieuwe ZIGGO-klant € 69,00 en de interactieve HD-opnemer (Cisco) kost dan € 119,00! Exclusief verzendkosten uiteraard.

ve
door verwijderd - Dec 25, 2012 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

*
Ziggo
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

ve
door verwijderd - Jan 6, 2013 om 03:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Triest en ook wel begrijpbaar dat er mensen ,vooral hier, aanwezig zijn Ziggo te verdedigen. Heb maar 1 vraag aan hen. Zie dat Ziggo op de beurs genoteerd staat. Gaat het goed houdt u allen uw baan ,gaat het mis dan niet. Ziggo is in handen van speculanten. En je kunt onmogelijk prijsverhogingen goedpraten als er geen inflatoire reden is. Dat kan enkel als er een monopolie is .
Echter Ziggo is dit over een tijdje niet meer.

ve
door verwijderd - Feb 14, 2013 om 02:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ziggo is eigendom van een investeringsmaatschappij. Des te meer de onnozelen hun werk doen des te hoger de beursnotering is. Wat er met de werknemers gebeurd of de klanten is een gok.

Verbaas me altijd over de weerstand hier, want zowel klanten als werknemers zijn niets meer als een investering . Op zich is dat niet zo erg,tenzij de investering cashen tot doel heeft.

En controle is er niet.Wel afhankelijkheid!

ve
door verwijderd - Feb 14, 2013 om 11:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

festinger schreef op dinsdag 25 dec 2012, 03:05:
Wens ik als bestaande klant ook dit apparaat moet ik deze 400plus euro´s betalen.

Beetje triest om Ziggo te beschuldigen en dan met gefingeerde opgeblazen prijzen te komen. Die ontvanger kost geen 400 plus en is ook voor bestaande klanten met korting te koop.

ve
door verwijderd - Feb 14, 2013 om 13:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

festinger schreef op donderdag 14 feb 2013, 02:43: Ziggo is eigendom van een investeringsmaatschappij. Des te meer de onnozelen hun werk doen des te hoger de beursnotering is. Wat er met de werknemers gebeurd of de klanten is een gok.

Verbaas me altijd over de weerstand hier, want zowel klanten als werknemers zijn niets meer als een investering . Op zich is dat niet zo erg,tenzij de investering cashen tot doel heeft.

En controle is er niet.Wel afhankelijkheid!

Ziggo is beursgenoteerd, dus iedereen kan mede-eigenaar worden. Sterker nog, bij hun beursgang hebben ze particulieren voorrang gegeven.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 03:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Begrijp deze topantwoorden. Immers zo werkt het systeem nu 1maal. Echter behoef de meepraters ook hier niet te beschermen. Want als vaste betalende klant mag ik het toch bizar vinden dat nieuwe onbekende mensen wel gratis kunnen profiteren van een apparaat waar de vaste klant voor moet betalen.Waarom.

Echt zo simpel is deze vraag,meer is het niet.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 10:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

festinger schreef op zaterdag 23 feb 2013, 03:57: Want als vaste betalende klant mag ik het toch bizar vinden dat nieuwe onbekende mensen wel gratis kunnen profiteren van een apparaat waar de vaste klant voor moet betalen.Waarom.

Echt zo simpel is deze vraag,meer is het niet.

Simpel wel. Meer ook. Onbekende mensen kunnen helemaal niet gratis profiteren van een apparaat. Ziggo verstrekt GEEN gratis apparaten!

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 10:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor, dat doet Ziggo wel. Een familielid is pas overgestapt naar Ziggo Alles-in-1 en kreeg gratis de interactieve HD recorder mee. Waarom is nog steeds onduidelijk, Ziggo adverteerde er niet mee.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op zaterdag 23 feb 2013, 10:33: Ja hoor, dat doet Ziggo wel. Een familielid is pas overgestapt naar Ziggo Alles-in-1 en kreeg gratis de interactieve HD recorder mee. Waarom is nog steeds onduidelijk, Ziggo adverteerde er niet mee.

Helemaal niet onduidelijk, deze actie staat gewoon op de site KLIK

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 11:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

En waar staat volgens jou dan dat je de interactieve HD recorder gratis krijgt?

Btw, dit speelde in december en toen liep er een andere actie.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 11:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op zaterdag 23 feb 2013, 11:43: Btw, dit speelde in december en toen liep er een andere actie.

Ja, dat schreef je niet. Zijn sowieso constant acties voor Alles-in-1- abo's. En over welke decoder heb je het eigenlijk? De Humax 5200 actie was vlg mij in december, die is wel interactief maar is geen recorder, tenzij er een externe harde schijf op wordt aangesloten.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 11:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, en ik schreef ook niet dat het nu was... Het gaat om de zwarte Cisco met harde schijf, dus een recorder en geen ontvanger. De recorder kost nu 49 euro en de ontvanger is gratis (beide bij een contractduur van een jaar). Toen was de actie volgens mij dat je een ontvanger moest kopen en er dan een zelfde gratis bij kreeg.

Verder is het allemaal niet zo relevant. Ik reageerde op de opmerking dat Ziggo geen gratis apparaten verstrekt door wittechoco. En dat is dus wel zo, tenzij je redeneert dat je er zelf uiteindelijk voor betaald via je abonnement.