ci
door cici241 Jan 31, 2012 om 19:16
Computers & telefonie

Ziggo besteeld mensen

ik ben lid bij ziggo geworden 3 in 1
bellen -internet-tv
ik zou 42 euro moeten betalen
nu betaal ik al 2 maanden 80 euro
ik bel niet veel en er staan nummers op die ik nooit bel en dat zijn er heel veel
ok zou iemand zeker 6 keer per dag bellen dat is toch te gek om los te lopen
ik bel al geen 06 nummer en daar staat in de nota dat ik veel 06 heb gedraaid
ik zou ook iedere dag gebeld hebben naar amsterdam
daar ken ik niemand ik zou niet weten waarom ik naar amsterdan moet bellen en naar wie
zo word je wel bestolen
van je eigen geld wie kun je nog vertrouwen op de dag van vandaag
ik vind het heel erg nu ik ook gehandicapt ben en maar een klein budget heb om te leven word ik er zo ingeluisd
dan gaat mijn geld naar ziggo toe terwijl het niet in orde is
wie kent mij helpen het is te gek voor woorden
ik hoop dat er iemand met een oplossing komt dat ze allemaal die de mensen bestelen eens flink een zware straf gaan geven dat mag toch niet
wij mogen dat ook niet en we leven nog wel in nederland
als ik wat doe wat niet mag word ik er ook voor bestraft
en deze boeven mogen dan alles ik hoop dat de bevolking eens in opstand komt maar dan de hele bevolking
coco

488 1 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 31, 2012 om 19:18