Ziggo liegt tegen klanten
Werkelijk te dwaas voor woorden @ziggo liegt tegen klanten mij is 2 weken geleden gezegd dat mijn spullen binnen 10 dagen bezorgd zouden worden na 2 weken gebeld is dit niet gebeurd en moet mijn bewindvoerster weer bellen terwijl ze al gebeld heeft werkelijk wat een stelletje leugenaars werken bij #ziggo
Ik vind dat ze gewoon de spullen per koerier moeten versturen zij maken fouten zij liegen zij geven andere de schuld maar verrekken er iets aan te doen.
Voor mij gaan ze voor de eerste prijs slechtste klantenservice ooit de fussie heeft ze al veel leden gekost maar als ze zo doorgaan kost het ze nog veel meer leden
Ziggo behandeld hun klanten als ze bewind voering hebben als een stuk stront @Ziggo heeft net weer gezegd nog steeds geen toestemming te hebben terwijl ik 100% zekker weet dat #ziggo dit wel degelijk heeft Stelletje vuile leugenaar werken daar of is dit een must als je er wil werken
U ontvangt de spullen binnen 10 werkdagen. Dat kan, gezien weekenden en feestdagen, in de praktijk neerkomen op zeker twee weken. Om ze nou voor 'stelletje leugenaars' uit te maken...
Dat kan maar tegen mij zeggen ze dat er niet is gebeld en dat het nog niet eens in behandeling is
Terwijl ik 100% zeker weet dat er wel degelijk gebeld is
[quote=rrvdm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 08:53]Werkelijk te dwaas voor woorden @ziggo liegt tegen klanten mij is 2 weken geleden gezegd dat mijn spullen binnen 10 dagen bezorgd zouden worden na 2 weken gebeld is dit niet gebeurd en moet mijn bewindvoerster weer bellen terwijl ze al gebeld heeft werkelijk wat een stelletje leugenaars werken bij #ziggo
Ik vind dat ze gewoon de spullen per koerier moeten versturen zij maken fouten zij liegen zij geven andere de schuld maar verrekken er iets aan te doen.
Voor mij gaan ze voor de eerste prijs slechtste klantenservice ooit de fussie heeft ze al veel leden gekost maar als ze zo doorgaan kost het ze nog veel meer leden
Ziggo geeft nu de fout toe mar zegt nog niet wanneer ik de spullen krijg als ik namens een bedrijf zo'n fout maak zou ik het per koerier regelen dat de spullen vandaag nog gestuurd zouden worden. dat is klanten service wat ziggo doet is klanten aan een lijntje houden
[quote=rrvdm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 08:53]
Ik vind dat ze gewoon de spullen per koerier moeten versturen zij maken fouten zij liegen zij geven andere de schuld maar verrekken er iets aan te doen.
Een fout is niet hetzelfde als liegen. Ben het met je eens dat je pakket per drone vandaag nog afgeleverd moet worden.;-)
[quote=carola.83 schreef op vrijdag 15 mei 2015, 10:09]
Een fout is niet hetzelfde als liegen. Ben het met je eens dat je pakket per drone vandaag nog afgeleverd moet worden.;-)
LOL. Dat is inderdaad wel het minste wat ze kunnen doen.
Als u op dezelfde manier als hier tegen Ziggo spreekt, betwijfel ik of u überhaupt nog iets krijgt.
Laat iedereen maar lekker kletsen @rrvdm, gewoon doorschelden en dan heeft u uw spullen per kerende post. Vergeet niet op te houden met schelden als de post komt, anders is het geen 'kerende post' maar 'omkerende post' en dan heeft u nog niets. Maar even serieus, men wordt wel wantrouwend als klanten een bewindvoerder hebben, en dat is ook niet zomaar. U moet dus dubbel betrouwbaar overkomen voordat spullen geleverd worden.
[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 15 mei 2015, 13:20][quote=jpm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 13:07]Laat iedereen maar lekker kletsen @rrvdm, gewoon doorschelden en dan heeft u uw spullen per kerende post. Vergeet niet op te houden met schelden als de post komt, anders is het geen 'kerende post' maar 'omkerende post' en dan heeft u nog niets. Maar even serieus, men wordt wel wantrouwend als klanten een bewindvoerder hebben, en dat is ook niet zomaar. U moet dus dubbel betrouwbaar overkomen voordat spullen geleverd worden.
Zeker ook de schuld van Ziggo dat u een bewindvoerder nodig heeft.
ik heb de bewindvoerster geheel op eigen verzoek omdat ik anders een zooitje van mijn boekhouding maak ik moet er goed voor betalen zeg maar.
dus dit is iets wat ik wil maar niet met een rede waar nu aan gedacht word
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer