rr
door rrvdm May 15, 2015 om 08:53
Computers & telefonie

Ziggo liegt tegen klanten

Werkelijk te dwaas voor woorden @ziggo liegt tegen klanten mij is 2 weken geleden gezegd dat mijn spullen binnen 10 dagen bezorgd zouden worden na 2 weken gebeld is dit niet gebeurd en moet mijn bewindvoerster weer bellen terwijl ze al gebeld heeft werkelijk wat een stelletje leugenaars werken bij #ziggo

Ik vind dat ze gewoon de spullen per koerier moeten versturen zij maken fouten zij liegen zij geven andere de schuld maar verrekken er iets aan te doen.

Voor mij gaan ze voor de eerste prijs slechtste klantenservice ooit de fussie heeft ze al veel leden gekost maar als ze zo doorgaan kost het ze nog veel meer leden

1379 14 Rapporteer

rr
door rrvdm - May 15, 2015 om 09:17
9 Antwoorden / 1 Vragen

Ziggo behandeld hun klanten als ze bewind voering hebben als een stuk stront @Ziggo heeft net weer gezegd nog steeds geen toestemming te hebben terwijl ik 100% zekker weet dat #ziggo dit wel degelijk heeft Stelletje vuile leugenaar werken daar of is dit een must als je er wil werken

ge
door gerboe - May 15, 2015 om 09:17
806 Antwoorden / 0 Vragen

U ontvangt de spullen binnen 10 werkdagen. Dat kan, gezien weekenden en feestdagen, in de praktijk neerkomen op zeker twee weken. Om ze nou voor 'stelletje leugenaars' uit te maken...

ge
door gerboe - May 15, 2015 om 09:19
806 Antwoorden / 0 Vragen

Onze berichten kruisten elkaar zie ik.

rr
door rrvdm - May 15, 2015 om 09:23
9 Antwoorden / 1 Vragen

Dat kan maar tegen mij zeggen ze dat er niet is gebeld en dat het nog niet eens in behandeling is
Terwijl ik 100% zeker weet dat er wel degelijk gebeld is

rr
door rrvdm - May 15, 2015 om 09:57
9 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=rrvdm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 08:53]Werkelijk te dwaas voor woorden @ziggo liegt tegen klanten mij is 2 weken geleden gezegd dat mijn spullen binnen 10 dagen bezorgd zouden worden na 2 weken gebeld is dit niet gebeurd en moet mijn bewindvoerster weer bellen terwijl ze al gebeld heeft werkelijk wat een stelletje leugenaars werken bij #ziggo

Ik vind dat ze gewoon de spullen per koerier moeten versturen zij maken fouten zij liegen zij geven andere de schuld maar verrekken er iets aan te doen.

Voor mij gaan ze voor de eerste prijs slechtste klantenservice ooit de fussie heeft ze al veel leden gekost maar als ze zo doorgaan kost het ze nog veel meer leden

Ziggo geeft nu de fout toe mar zegt nog niet wanneer ik de spullen krijg als ik namens een bedrijf zo'n fout maak zou ik het per koerier regelen dat de spullen vandaag nog gestuurd zouden worden. dat is klanten service wat ziggo doet is klanten aan een lijntje houden

Cookies
door Cookies - May 15, 2015 om 10:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=rrvdm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 08:53]

Ik vind dat ze gewoon de spullen per koerier moeten versturen zij maken fouten zij liegen zij geven andere de schuld maar verrekken er iets aan te doen.

Een fout is niet hetzelfde als liegen. Ben het met je eens dat je pakket per drone vandaag nog afgeleverd moet worden.;-)

diumenge
door diumenge - May 15, 2015 om 10:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 15 mei 2015, 10:09]
Een fout is niet hetzelfde als liegen. Ben het met je eens dat je pakket per drone vandaag nog afgeleverd moet worden.;-)
LOL. Dat is inderdaad wel het minste wat ze kunnen doen.

tijger1
door tijger1 - May 15, 2015 om 11:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u op dezelfde manier als hier tegen Ziggo spreekt, betwijfel ik of u überhaupt nog iets krijgt.

jpm
door jpm - May 15, 2015 om 13:07
821 Antwoorden / 28 Vragen

Laat iedereen maar lekker kletsen @rrvdm, gewoon doorschelden en dan heeft u uw spullen per kerende post. Vergeet niet op te houden met schelden als de post komt, anders is het geen 'kerende post' maar 'omkerende post' en dan heeft u nog niets. Maar even serieus, men wordt wel wantrouwend als klanten een bewindvoerder hebben, en dat is ook niet zomaar. U moet dus dubbel betrouwbaar overkomen voordat spullen geleverd worden.

rr
door rrvdm - May 15, 2015 om 17:58
9 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 15 mei 2015, 13:20][quote=jpm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 13:07]Laat iedereen maar lekker kletsen @rrvdm, gewoon doorschelden en dan heeft u uw spullen per kerende post. Vergeet niet op te houden met schelden als de post komt, anders is het geen 'kerende post' maar 'omkerende post' en dan heeft u nog niets. Maar even serieus, men wordt wel wantrouwend als klanten een bewindvoerder hebben, en dat is ook niet zomaar. U moet dus dubbel betrouwbaar overkomen voordat spullen geleverd worden.

Zeker ook de schuld van Ziggo dat u een bewindvoerder nodig heeft.
ik heb de bewindvoerster geheel op eigen verzoek omdat ik anders een zooitje van mijn boekhouding maak ik moet er goed voor betalen zeg maar.
dus dit is iets wat ik wil maar niet met een rede waar nu aan gedacht word

jpm
door jpm - May 16, 2015 om 07:55
821 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=rrvdm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 17:58][quote=valerius-2 schreef op vrijdag 15 mei 2015, 13:20][quote=jpm schreef op vrijdag 15 mei 2015, 13:07]Laat iedereen maar lekker kletsen @rrvdm, gewoon doorschelden en dan heeft u uw spullen per kerende post. Vergeet niet op te houden met schelden als de post komt, anders is het geen 'kerende post' maar 'omkerende post' en dan heeft u nog niets. Maar even serieus, men wordt wel wantrouwend als klanten een bewindvoerder hebben, en dat is ook niet zomaar. U moet dus dubbel betrouwbaar overkomen voordat spullen geleverd worden.

Zeker ook de schuld van Ziggo dat u een bewindvoerder nodig heeft.
ik heb de bewindvoerster geheel op eigen verzoek omdat ik anders een zooitje van mijn boekhouding maak ik moet er goed voor betalen zeg maar.
dus dit is iets wat ik wil maar niet met een rede waar nu aan gedacht word

O, maar.ik twijfel niet dat u een bewindvoerster hebt op eigen verzoek, maar dat weet Ziggo vast niet. Mijn intentie was om aan te geven, met anderen hier, dat het beter is om zoete broodjes te bakken met Ziggo als u iets gedaan wilt krijgen. Het is overigens niet netjes dat Ziggo zich niet houdt aan wat fatsoensregels, maar duizenden klanten hebben dat nog niet kunnen veranderen, het lukt u dus ook niet op de door u genoemde manier.

rr
door rrvdm - May 16, 2015 om 21:30
9 Antwoorden / 1 Vragen

met dat ze liegen bedoel ik dat ze tegen mij zeggen dat de bewindvoerster niet gebeld heeft en tegen haar zeggen ze dat ze een fout hebben gemaakt. en dat ik de spullen nu waarschijnlijk rond de 21ste krijg maar dat is inmiddels bij mij eerst zien dan geloven want het blijft @Ziggo

rr
door rrvdm - May 25, 2015 om 10:16
9 Antwoorden / 1 Vragen

Werkelijk te dwaas voor woorden @Ziggo had vlak na het posten toegezegd dat alles goed geregeld zou zijn maar inmiddels een week later maar weer eens gebeld en word er verteld dat ze nog steeds niets gedaan hebben

zoekster
door zoekster - May 25, 2015 om 13:06
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dit is wel heel vervelend. Plaats uw op klachtenkompas.nl

Dan komt het wellicht snel in orde. Probeer uw toon rustig te houden.

Soms is een vraag op het forum van Ziggo ook genoeg, maar het is duidelijk dat de webcare onderbezet is op dit moment. Ze hebben wat werknemers de laan uitgestuurd in verband met kostenbesparing. Gaat helaas ten koste van de service.