tr
door trosje Apr 8, 2014 om 16:39
Computers & telefonie

Ziggo news server werkt al maanden niet goed

Downloaden via Nieuwsgroepen is snel en betrouwbaar. Bovendien is het gebruik van Nieuwsgroepen gratis voor klanten met Internet van Ziggo. ZIGGO waar blijf je met je beloftes? heel veel mensen hebben hier last van (lees het ziggo forum maar) kan kassa ziggo eens achter de broek zitten? misschien helpt dat

1354 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 8, 2014 om 17:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u Kassa wilt bereiken, moet u links onderaan op contact met Kassa klikken.

gompy2
door gompy2 - Apr 8, 2014 om 17:40
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe zou men Ziggo achter de broek moeten zitten dan?
Ziggo levert internet.

Ziggo levert ook, afhankelijk van het abonnement, een bepaalde hoeveelheid data per maand uit een extra service van Ziggo, de nieuwsgroepen.
De inhoud van die nieuwsgroepen hebben bij Ziggo maar een beperkte houdbaarheid, een beperkte retentie.
De retentie op binary groepen is maximaal 30 dagen, die op tekstgroepen tot 150 dagen
Met andere woorden Ziggo wil er heel weinig aan spenderen om grote servers in de lucht te houden of in te huren, en men is ook afhankelijk van wat men aangeleverd krijgt.
Dat was vroeger al toen ik nog abonnee was bij @Home, en dat is nu nog zo en dat zal ook niet veranderen denk ik, de heisa die er rond illegale content is willen zo zoveel mogelijk buiten de deur houden.
Een andere optie is dat je gewoon een abonnement neemt bij een payserver.
Een betaalde server waar je voor luttel bedrag per maand je eigen een slag in de rondte kunt downloaden.
Kijk hier maar eens rond, klik -> Nieuwsservers

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 9, 2014 om 12:41
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Door Newsleecher te gebruiken kun je heel makkelijk, downloaden van de server van Ziggo en dit laten aanvullen door 'n payserver. Kun je het af met 'n spotgoedkoop abonnement en recente dingen (tot 40 à 50 dagen) op 'n behoorlijke snelheid binnen timkuiken.

gompy2
door gompy2 - Apr 9, 2014 om 13:11
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 9 apr 2014, 12:41]Door Newsleecher te gebruiken kun je heel makkelijk, downloaden van de server van Ziggo en dit laten aanvullen door 'n payserver. Kun je het af met 'n spotgoedkoop abonnement en recente dingen (tot 40 à 50 dagen) op 'n behoorlijke snelheid binnen timkuiken.
Weer niet volledig, bijna zoals gewoonlijk.
Newsleecher is software die betaald moet worden, niet door jou, dat weten we, maar gratis is alleen een trialversie beschikbaar en dus beperkt bruikbaar.
Hetzelfde kan TS ook doen met .o.a. Altbinz, die heeft wel een gratis versie waarbij men de servers kan combineren.
Klik-> AltbinZ

En ook met Grabit, werkt ook prima en heeft ook multiple server support.
De gratis versie van GrabIt is completer als de gratis versie van Altbinz, maar voor het gebruik voor alleen maar verwerken van NZB's zijn beide goed.
Klik -> GrabIt